חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

”משנכנס אדר מרבין בשמחה” / דברים מהלב

 

שלום ילדים ”משנכנס אדר מרבין בשמחה” ואכן השבוע התחיל חודש אדר ,וחג פורים ממש בפתח ובכל מקום מתחילים להרגיש את החג , לפני כ חודש דיברתי במדור על התחפושות והאביזרים השונים הנלווים . ואני רוצה לחזור על כך שוב כי זה מאוד חשוב לנושא הבטיחות .

 

דברים מהלב :  שלום ילדים "משנכנס אדר מרבין בשמחה" ואכן השבוע התחיל חודש אדר ,וחג פורים ממש בפתח ובכל מקום מתחילים להרגיש את החג , לפני כ חודש דיברתי במדור על התחפושות והאביזרים השונים הנלווים . ואני רוצה לחזור על כך שוב כי זה מאוד חשוב לנושא הבטיחות . כי באחד מביקורי הרבים בבתי חולים שבוע שעבר, יצא לי לפגוש ילדים שנפצעו מאביזרים לא בטיחותיים, ולכן אני בודק שיש תו תקן לכל מה שאני מחזיק ביד שמאשר לי שזה לא מסוכן .

לכל מקום שאני הולך רואים שלל תחפושות ,מסכות ,ואביזרים שונים , שקשורים לפורים. זה הזמן שלי ללכת בין החנויות השונות ולקנות דברים ואביזרים שלא נמצאים כל יום על המדפים. אני אוהב כל כך את החג הזה שבו כולם מתחפשים ולא רק אני . ואני כבר חושב על תחפושת מקורית בשבילי לפורים. אני מציע לכם הילדים וההורים ללכת כבר עכשיו לקנות או להכין או להשאיל תחפושת , לפני הלחץ הגדול שיהיה לפני פורים בחנויות . והמבחר של האביזרים כיום הוא יותר גדול ממה שיהיה עוד חודש. כי בעלי החנויות לא יביאו סחורה ואביזרים חדשים שיישארו על המדפים אחרי החג ואז יצטרכו לאפסן אותם במחסן עד לשנה הבאה. לכן אני מציע לכם להזדרז וללכת כבר להתארגן עם תחפושת.

ואתם ההורים הבוגרים תבדקו בזמן רכישת אביזרים שיש עליהם תו תקן ישראלי ושהתחפושת עמידה בפני אש לפי הנהלים שנקבעו. מוצרי איפור זה סיפור בפני עצמו שמחייב אישור משרד הבריאות ומכון התקנים הישראלי. בהרבה מוצרי איפור יש מרכיבים כימיקלים שמסוכנים לעור הגוף . וגורמים לכוויות ופצעים נרחבים. כמי שמתאפר כל יום במהלך השנה אני משתמש רק באיפור מקצועי שיש בו את החומרים והמרכיבים הנכונים ששומרים על עור הפנים שלי וכמובן דואג לטפל בעור הפנים שלי מדי יום .

אם תבדקו את כל הדברים עכשיו וברוגע תחסכו ריבים וויכוחים מיותרים בהמשך. אני ממליץ לפני שהולכים לקנות לעשות שעורי בית ולחשוב מראש על תחפושת אפשרית דבר שיצמצם את הזמן שלכם בחנויות , ויחסוך לכם כסף במקום להתפזר  על עוד אביזרים ותחפושות שאחר כך כשתחזרו הביתה תצטערו ותתעצבנו במקום ליהנות מהקנייה והאווירה הכל כך צבעונית ושמחה שיש בכל מקום. אני כמי שחי ומתנהל בחיים כליצן אוהב את השמחה והאופטימיות שיש בחיים וכשאני רואה אנשים שמחים אין מאושר ממני בחיים. שבוע צבעוני ושמח לכולם.

פינת המכתבים:

שאלה: לאיציק הליצן שלום קוראים לי עדן ואני בת 12 יש לי שאלה אישית אליך . שבוע שעבר כשהסתובבתי בקניון עם חברים שלי אחרי בית הספר ,היו שם הרבה דוכנים של מוצרי אהבה לכבוד הוולנטיין , כמו שוקולדים ובובות ודובי עם לב אדום. ואחד מהחברים שלי בקבוצה שלומד בבית ספר אחר, קנה לי שוקולד גדול בצורת לב ודובי קטן חמוד ונתן לי אותו. הוא לא אמר לי כלום רק נתן זה עשה לי טוב והרגשתי תחושה מוזרה בבטן. אני חושבת עליו וזה קצת מוזר . רציתי לשאול אותך אם אני מאוהבת או זה שטויות . אני לא שואלת אף אחד אחר שלא יצחקו עלי... תענה לי דחוף בבקשה.

תשובה :לעדן החמודה חייכתי חיוך גדול כשקראתי את הפקס שכתבת לי . כבר עניתי לא מזמן על משהו דומה.. אבל אהבות יפות כאלה מרגשות אותי כל פעם מחדש.. את ממש מתוקה והחזרת אותי הרבה שנים אחורה במחשבות. אבל לשאלתך אני חושב שזה סוג של אהבה אמיתית . כשמישהו גורם לך לחשוב עליו . ול "פרפרים" בבטן .זאת אהבה . הוא הצהיר על האהבה אלייך לפני כולם. כי אף אחד לא קונה שוקולד גדול בצורת לב למישהו שהוא לא אוהב. הכדור אצלך עכשיו ותחליטי אם את רוצה או לא. ואם את רוצה את החברות איתו תחזירי לו משהו יפה בחזרה שייתן לו להבין שאת מעוניינת בקשר חברי איתו.

בהצלחה.

פינת המעשה הטוב:

השבוע אספר לכם על החנות המדליקה "זמיר טריקים" ברמת גן ועל שלמה הבעלים עם הלב הרחב שתרם  תחפושות ואביזרים נלווים ברוחב לב. את התחפושות והמשחקים הרבים העברתי לכמה משפחות שהמצב הכלכלי שלהם קשה לאחר המלצות מהעובדת הסוציאלית שמטפלת במשפחה. אני שמח שיש לי חברים כאלה שתמיד תורמים ברוחב לב כשאני צריך ומבקש. זמיר טריקים זאת חנות שכל מבוגר מרגיש שם ילד.. ומוצא שם דברים מצחיקים לכל גיל ..

ההמלצה השבועית:

השבוע אמליץ לכם על ספר ילדים חדש :פּוּרִים שָׂמֵחַ! עִם זוֹרוֹ, נְסִיכָה וְלֵיצָן.../ מאת ענת מנדל יוסף בהוצאת אופיר ביכורים. חג פורים, האהוב כל כך על ילדים, הוא הזדמנות נפלאה לשוחח על חגיגה של זהויות, לברר מי אנחנו ומה היינו רוצים להיות, להרשות לעצמנו ולילדינו להגשים משאלות בלי לתייג מראש מה מתאים לבנים או לבנות.  הספר פּוּרִים שָׂמֵחַ!  מאת ענת מנדל יוסף מאפשר לנו לחגוג את כל אלה במילים ובתמונות, בשמחה ובחיוך –  ולא רק בפורים, אלא בכל ימות השנה. הסיפור מתאר את אווירת חג הפורים של כל המשפחה והחוויות שלה בפורים - סיפור המגילה, חלוקת משלוח מנות, בילוי בעדליידע העירונית, וגם מרטין, האח הקטן,  שהתחפש לליצן, שהלך לאיבוד אך נמצא לשמחת כולם, והעייפות בסוף היום. מומלץ בחום.

הבדיחה השבועית:

מה אומר סבא רבא תנין, לסבתא רבא תנינה?

בואי הולכים לבקר ת’נינים.

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים