חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

אליפות כדורגל בבתי הספר היסודיים בקרית אונו

 

אליפויות בתי הספר היסודיים בכדורגל בנים ובנות התקיימו שבוע שעבר בקריית אונו

 

אליפות כדורגל לבנים ובנות בבתי הספר היסודיים בקריית אונו

בשבוע שעבר התקיימו באצטדיון הכדורגל העירוני בקריית אונו, אליפויות בתי הספר היסודיים  בכדורגל בנים ולראשונה גם בכדורגל בנות (!) כאשר כל הנבחרות של כל בתי הספר היסודיים בעיר לקחו חלק במפגשים הספורטיביים, באליפות המסורתית שנערכת מדי שנה כבר למעלה מ- 20 שנה!

באליפות כיתות ג׳ ו- ד׳ זכו הנבחרות של בית הספר ע"ש יעקב כהן. גם באליפות כיתות ה’ זכתה נבחרת בית ספר יעקב כהן. באליפות כיתות ו׳ זכתה נבחרת בית הספר ״עלומים״

באליפות הבנות, שנערכה לראשונה, זכתה נבחרת הבנות של בית הספר ע"ש יעקב כהן.

מדובר בטורניר נוסף במסגרת תכנית הפעילות של מחלקת הספורט העירונית בבתי הספר היסודיים בעיר כחלק ממסורת בת עשרות שנים. המשחקים נערכו באווירה ספורטיבית והוגנת בפני קהל שמנה כ 400 צופים. יצויין כי המאמנים והשופטים בטורניר בתי הספר היסודיים הינם תלמידי מגמת הכדורגל בתיכון בן צבי ו הטורניר אורגן על ידי המחלקה לספורט בעירייה בשיתוף מגמת הספורט של תיכון ״בן-צבי״ בהנחיית מרכז המגמה קובי שמאי יחד עם בן אלתגר.

טקסי חלוקת הגביעים לזוכים ומדליות למשתתפים נערכו במעמד ראש העיר ישראל גל, ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך רון מלכה, מנהל המחלקה לספורט ישראל שצ׳וצ׳ינסקי מנהלת בית הספר יעקב כהן מיכל רוזנשיין.
(בתמונה: הקבוצה הזוכה מבית הספר יעקב כהן, יחד עם ראש העיר ישראל גל, ממלא מקומו רון מלכה, מנהל מחלקת הספורט ישראל שצ’וצ’ינסקי  ומנהלת בית הספר יעקב כהן מיכל רוזנשיין). 

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים