חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

מכבי פ״ת לא עוצרת בירוק, הפועל עם תיקו מאופס

 

הקבוצה של קובי רפואה המשיכה לנצח וסיבכה את הירוקים מהשרון. בצד השני של העיר, הכחולים יצאו עם נקודה, והם עם הפנים לים

 

אמש (ראשון) התארחה מכבי פתח תקווה בלויטה אצל הפועל כפר סבא במסגרת המחזור ה-25 של ליגת העל,  אחד לפני סיום העונה הסדירה. בסיום המפגש חגגו האורחים ממלאבס ניצחון נוסף, כשמנגד, החבורה של אלי כהן המשיכה בשרשרת הכישלונות. למזלם של הכפר סבאים יש את הפועל אשקלון והפועל ת״א בליגה.
הירוקים מהשרון אמנם שמחו ראשונים כבר אחרי שתי דקות של משחק, כאשר רן יצחק העלה ליתרון 0:1 מפנדל, ותוך כדי כך שבר בצורת של 675 דקות, אולם המענה של האורחים היה חד ומהיר. צמד של גיא מלמד (22 ו-25), בתוספת שער של גידי קאניוק, הפכו את הקערה על פיה, וסידרו עוד ניצחון בדרך הביתה למושבה. בעקבות הניצחון התרחקה מכבי פ״ת עד לשמונה נקודות מבית״ר ירושלים הרביעית (לה משחק חסר). בשבת תארח פ״ת את מ.ס אשדוד למשחק אחרון בליגה הסדירה, רגע לפני משחקי הפלייאוף העליון.  
 
הפועל פתח תקווה ארחה (שישי) במושבה את עירוני נשר במסגרת המחזור ה-26 של הליגה הלאומית. המלאבסים קיוו לחבר ניצחון שלישי ברצף, אולם לאורחים מהצפון היו כנראה תוכניות שונות. המשחק הסתיים ב-0:0, שלא ממש הועיל לאף אחת מהקבוצות. הארועים הבולטים במשחק דווקא לא היו ספורטיביים. בדקה ה-288 הורחק יואב זיו ברגע מעורר מחלוקת, ולאחר מכן אף מאמנו, ירון הוכנבוים, נשלח ליציע ע״י השופט עידן אלמלם. השופט הצעיר נענש ע״י איגוד השופטים, מאחר ולטענת האיגוד לא שלט בנעשה, ולפיכך נקבע כי לא ישפוט יותר משחקים בליגה הלאומית. בעקבות הנקודה נותרה הפועל פ״ת במקום השישי עם 35 נק׳ במאזנה. כשהיא במרחק 10 נקודות מהמקום השני, ותשע מהקו האדום, בקבוצה יכולים להתחיל לחשוב על העונה הבאה.
 
כדורסל נשים- הפועל פ״ת גברה בשבוע החולף על נשות ראשל״צ 57:777 במשחק חוץ שנערך בעיר היין. היה זה משחק הפתיחה של הפלייאוף התחתון. בזכות הניצחון התקרבה פ״ת להבטחת הישארות בליגת העל. אשלי בברלי הובילה את הקלעיות עם 211 נק׳. 
 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים