חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

חט”ב יובלים אלופי מחוז ת”א בכדורסל

 

השחקנים של טלמור בן חיים ושרון שדה עברו כברת דרך בדרך להנפת הגביע דרך ניצחונות מרשימים על בן צבי ובליך וניצחון בטורניר הגמר. השחקנים המצטיינים: עידו ברגמן ויובל כהן

 

 הישג נהדר לחטיבת ביניים יובלים (כיתות ט’) שזכו בשבוע שעבר באליפות מחוז תל אביב בכדורסל. החבורה הנהדרת של טלמור בן חיים, מאמן כיתת הספורט, ושרון שדה, רכז החינוך הגופני, השלימה דרך מרשימה בטורניר שכללה תחילה ניצחונות על תיכון שרת נתניה ובן צבי קריית אונו. בהמשך הדרך יובלים אף גבר על חט"ב פיינברג מפ"ת 36:67 ולאחר מכן התגברו החניכים מאור יהודה גם על תיכון בליך בעל המסורת 47:57.

בזכות ניצחונות אלו, יובלים העפיל לשלב גמר מחוז ת"א יחד עם עלומים רמה"ש וליידי דייויס ת"א. משחקי הגמר התקיימו בשבוע שעבר באולם הפיס באור יהודה, כאשר אל האירוע היוקרתי הגיעו ראש העיר, עו"ד ליאת שוחט, מנהל התיכון השש-שנתי, ד"ר נתי ברק, מנהלת חט"ב יובלים, רוית דאי, ומנהל מחלקת הספורט, דיאגו לוונסון. כ-350 תלמידים דאגו לאווירה ביתית ותומכת ודחפו את יובלים כל הדרך אל התואר.

במשחק הראשון יובלים גבר על ליידי דייויס 30:44, ולאחר מכן ליידי דייויס גבר על עלומים רמה"ש 44:45. אל המשחק המכריע בטורניר התייצבו יובלים ועלומים, כאשר ביובלים ידעו שכדי לזכות בתואר עליהם לנצח או להפסיד בהפרש של שבע נקודות בלבד. יובלים נקלעו למשחק לא טוב מבחינת אחוזי קליעה, ולמרות זאת הם הפגינו הרבה מאוד אופי והקרבה שסייעו להם להפסיד בפער מינימלי, 47:43 כדי להניף את הגביע.

תלמידי יובלים הלומדים בכיתת ספורט משחקים יחד שנים רבות, ומאז כניסתם לחטיבת הביניים בכיתה ז’ הם משקיעים שעות אימון רבות לצד הלימודים הרגילים. הכנה מקצועית מצוינת הובילה אותם לאליפות בכושר שיא ולהישגים המרשימים. לאורך המשחקים בלטו שני שחקנים שהצטיינו והובילו את הקבוצה המגובשת: עידו ברגמן ויובל כהן. 

ראש העיר, עו"ד ליאת שוחט, שעודדה את יובלים בשני המשחקים, ציינה: "דרך הספורט ניתן לטפח ערכים של מצוינות. זה הישג חשוב ומשמעותי עבורנו ומוכיח פעם נוספת את כמות הפוטנציאל הרבה שיש באור יהודה בתחום הספורט. אנו נמשיך להשקיע במגוון הענפים כדי להגיע להישגים".

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים