חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

קריית אונו: מדליית ארד במשחקי החורף

 

אופיר גלון בן 23 מקרית אונו, דור רביעי למייסדי העיר ונכדה של הבת הראשונה של קריית אונו, זכה בשבוע שעבר במדליית ארד בתחרות ריצה בשלג למרחק של 200 מטר גילאי 21-29 במשחקי החורף של ה”ספשייל אולימפיקס” שנערכו באוסטריה.

 

אופיר גלון בן 23 מקרית אונו, דור רביעי למייסדי העיר ונכדה של הבת הראשונה של קריית אונו, זכה בשבוע שעבר במדליית ארד בתחרות ריצה בשלג למרחק של 200 מטר (גילאי 21-29 )במשחקי החורף של ה"ספשייל אולימפיקס" שנערכו באוסטריה.

זאת השנה הראשונה בה ישראל השתתפה במשחקי החורף וההישג המצוין של אופיר הוא תוצאה של אימונים קשים ויצירתיים במיוחד, כי שלג זה משהו די נדיר במדינת ישראל. האימונים נערכו במהלך השנה האחרונה בחולות של חוף הצוק בתל אביב עם נעליים מיוחדות רחבות וממוסמרות המונעות החלקה ומגבירות את אפקט הדחיפה של הרגל בכל צעד. את האימונים העבירו מדריכים  מטעם משחקי ה"ספשייל אולימפיקס" יוסי רומנו ואיריס חריש, אשר ליוו את המשלחת באוסטריה וזמן מה לפני ההמראה ערכה המשלחת אימון באתר החרמון, כדי להתנסות גם בריצה בשלג. נמסר עוד כי התחרות באוסטריה היתה בתנאים לא קלים ואופיר הצליח להגשים את חלומו לזכות במדליה .

ישראל גל, ראש העיר קריית אונו מסר: "עוד בטרם יציאתו לחו״ל, אופיר נפגש איתי וסיפר לי על נחישותו להביא למדינת ישראל מדליה והרבה כבוד וגאווה והוא אכן עשה זאת והביא גאווה וכבוד גדול  לקריית אונו  ולמדינת ישראל."

 

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים