חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ:  7 – 13 באפריל 2017

 

  התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע:  7 – 13 באפריל 2017

 

  טלה

הירח המלא במזלכם בימים שני-שלישי פותח את ערב חג הפסח. שימו לב: נסיגות מרקורי וונוס מצפה מכם לדאוג לכל הפרטים הקטנים. נקטו זהירות בענייני כספים והשקעות. כמו-כן עליכם לשים לב למתרחש סביבכם, שכן בהשפעת נסיגות הכוכבים, המתרחשת הפעם בבית הזוגיות שלכם: חוסר סבלנות כלפי הצד השני עלולים להזיק למערכת היחסים. חג שמח! מומלץ להתחבר לאנרגיה חיובית ושמחה. 

 

שור

הרגישות הבריאותית חוזרת, ועמה חוזרות אותן תופעות מוכרות לכם. הירח המלא לקראת ימים שני-שלישי עשוי להדגיש עוד יותר את התשישות ואת חוסר האנרגיה. שימו לב: הכוכבים מרקורי וונוס שנמצאים בנסיגה לא תורמים לשקט. מצאו זמן למנוחה ולשקט. עם זאת, התבשילים שהכנתם מדיפים את הניחוח הביתי והטוב וצפויה הנאה רבה מאירוח חברים ובני משפחה.

 

תאומים

אתם קורנים אנרגיה מהסוג שמושך אליכם תשומת לב והתעניינות. יש לכם חשק לעשות דברים, לפגוש אנשים, לצאת, לטייל ולצאת מהשגרה. מומלץ לבלות את החג באווירה חברית ושמחה, יחד עם בני משפחה וידידים שאתם אוהבים ומוקירים. מנגד, צירופי מקרים ישחקו תפקיד במתרחש עכשיו. נסיגת כוכבכם מרקורי מצפה מכם לגלות אחריות בכל מעשיכם ולשמור על דיסקרטיות/ולהימנע מקונפליקט.

 

סרטן

אווירה חגיגית תלווה את ליל הסדר, במיוחד אם תשהו בסביבה אוהבת, מגנה ובטוחה. אין כמו ילידי מזל זה באירוח ובמתן תחושה חמה ומלטפת. התבשילים שהכנתם מדיפים את הניחוח הביתי והטוב וצפויה הנאה רבה מאירוח חברים ובני משפחה. מצד שני, בשל נסיגות הכוכבים, תידרשו להפגין אלתור ותושייה. התחברו למטען רוחני גדול וחזק כדי להיטיב עם עצמכם ועם סביבתכם.

 

 אריה

אלה הם ימים של מפנה לטובה שבהם יש לכם אפשרות לבלוט ולהצטיין. שימו לב לקשרים שעשויים להתפתח עם אנשים בחו"ל, וכן בנסיעות. ימי החג מחזירים לכם את החיוניות, ואת הקשר שלכם עם אנשים שחשובים לכם. הירח המלא במחצית הראשונה של השבוע: לוו את מעשיכם בקריצה ובחוש הומור, זה תמיד עוזר. טיפ השבוע: עקב אכילס: חבל לקלקל דברים בשל חוסר רגישות.

 

בתולה

מומלץ לפרק מתחים על-ידי התארגנות מעשית. כוכבכם מרקורי וכוכב ונוס בנסיגה עשויים להעיד על זמן רגיש בענייני כספים, או במערכות היחסים שלכם. זה הזמן לקחת אחריות על חייכם. חשוב שתמצאו דרך נכונה יותר להתגבר על פערים, מבלי להוסיף למתח הקיים. ההפרעות הנלוות הן כעין חיץ ביניכם לבין המטרה שאליה אתם שואפים. כדאי לסגל מודעות כדי לחסוך אי הבנות ולחצים.

 

מאזניים

הכוכבים עשויים להעיד או לסחוף לקיצוניות בתחום מסוים בחייכם, במיוחד בענייני זוגיות, עבודה או שותפויות. אתם שואפים ליצור לעצמכם יסודות יציבים, גם אם אלה מלווים במועקה ובשאלות קיום בסיסיות. תקופת מזל טלה מביאה לשינוי בולט באווירה. עם זאת, נסיגות הכוכבים עשויים לסחוף לחוסר יציבות שדורשת התייחסות. בעניינים פיננסיים, שימרו על ערנות/זהירות.

  

עקרב

הירח המלא בשני-שלישי עשוי לסחוף לעייפות ולתשישות. נסיגות הכוכבים מרקורי (מול מזלכם) וכן וונוס, עשויים לסחוף לאי יציבות. יש לכם גישה קצת חשדנית ועוינת כלפי העולם וצורך להגיב בעוצמה על כל גירוי קטן. חשוב שתהיו מאורגנים ומסודרים. מוטב שלא תיקחו על עצמכם משימות גדולות מדי, שדורשות איזון מידי ושליטה במצב, וכן הפעלת שיקול דעת בנוגע להחלטות מחייבות.

 

קשת 

הירח המלא השבוע (בשני-שלישי) עשוי להיטיב עימכם. מיקום השמש במזל טלה מגבירה אוטומטית את הצורך המהותי שלכם בגוד-טיים, בתענוגות קטנים וכבר החודש תתחילו לחוש בהבדל. אף שיש לעיתים היבטים לא קלים שעשויים לדרבן קונפליקט וריבים קטנים, מורגש שינוי מאוורר ומאתגר בפתח. בעלי הבקיאות והידע שביניכם יוכלו לשעוט קדימה בנחישות בוערת.

 

גדי

ענייני בית, משפחה וקריירה תופסים את קדמת המפה האסטרולוגית. שימו לב לירח המלא בימים שני-שלישי. המצב עשוי להיות מחייב ותיאלצו לגלות מידה רבה של רגישות. מיקום נפטון וונוס בדגים עשויים לסייע לכם בענייני אהבה או יצירה. אלה עשויים להיות המתכון המנצח למזל טוב ולקצת חסד שייעשה איתנו. יחסי הגומלין ביניהם עשויים להביא עימם בונוסים יצרניים כדאיים, מעשירים ומאתגרים.

 

דלי

הירח המלא (בשני-שלישי) עשוי לזמן אופק חדש וציפיות חברתיות ועסקיות, מצב שעשוי להכניס מעט איזון למפה הדחוסה והלחוצה. מיקום השמש בבית החברתי שלכם אמורה להגניב לחייכם ניצוץ של גיוון מגוון ומתדלק ולאפשר, בין השאר, ליצור קשרים חברתיים ויצירתיים, למרות העומס המתלווה לכך/אליה. מיקום כוכב מארס עשוי להגביר קונפליקט בענייני בית ומשפחה.

 

דגים

הירח המלא בימים שני שלישי אמור להדגיש פונקציות וסוגיות נלוות הקשורות לקריירה, לעסקים, לעבודה, לבית ומשפחה. לא תוכלו לרצות את כולם, וחשוב שתהיו נאמנים לעצמכם ותשמרו על האמת הפנימית שלכם, המתבטאת בקו שבו בחרתם. אתם מנסים למצוא פורקן הולם ואפיקי ביטוי בונים, וגובר הרצון להשיג יותר עצמאות ושליטה, להזיז את מה שנתקע ולהפגין מנהיגות ואסרטיביות.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות @

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

 

מדורים