חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

תחזית שבועית: 19 – 25 במאי 2017

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע:  19 – 15 במאי 2017

 

                                            תחזית שבועית:  19 – 25 במאי 2017

  

טלה

מעבר השמש לתאומים (לתקופה של חודש) הופך את האווירה לקלילה ואוורירית יותר. הצורך שלכם בחופש ובעצמאות בולט עכשיו. תאומים הוא מזל השכל החריף והתקשורת הקלילה והמהירה. זוהי בשורה טובה וחיובית לבני המזל שלהוטים למצוא את עצמם במרכז ההתעניינות התקשורתית. שישי-שבת: עליכם לגלות מודעות ועירנות במגעים שלכם. חכו לראשון-שני.

 

שור

שישי-שבת: מומלצים לשינוי שגרה. המחצית הראשונה של השבוע תהיה די מעייפת ולא יהיה קל לגייס כוחות. אל תסמכו על שיקול דעתם של אחרים – בידקו הכל בעצמכם. קחו בחשבון שהנתונים המוצגים לכם אולי אינם משקפים את המציאות לאמיתה, לכן חשוב להיות פרקטיים, אנליטיים ומתוחכמים במיוחד. הכוחות חוזרים אליכם לקראת המחצית השנייה של השבוע.

 

תאומים

מיקום השמש במזלכם מיום ראשון (לתקופה של חודש) מייצג פעילות, עשייה, כיבוש ותנופה, בצד פזיזות ונטייה לסיכונים, זאת בשל מיקומו של כוכב מארס במזלכם. תאומים הוא מזל השכל החריף והתקשורת הקלילה והמהירה, ומי שצריך להיעזר בחוכמה ייצא נשכר מהתקופה. למשל, היגיון, ידע, שליפה מהירה וחזות בטוחה יועילו לכל תלמיד או סטודנט. מנגד: שימרו על אנרגיה מאוזנת.

 

סרטן

אתם נמצאים בתקופה הלא נוחה שמקדימה את יום הולדתכם. החודש הקרוב עשוי לסחוף לאי שקט פנימי, לחשוף אתכם למחלות או לכל אותן אלרגיות מוכרות, כך שמומלץ כבר השבוע לשים לב לבריאותכם. הימנעו ממשימות מלחיצות שדורשות מכם עמידה בלוחות זמנים. התקופה  מקשה פיזית ובנוסף עשויה לעודד מגעים חתרניים. מנוחה, שינה ורגיעה יסייעו לכם לצלוח את התקופה הלחוצה.

 

אריה

שישי-שבת: מסתמן מצב אמוציונאלי שעשוי לגרור תגובות פגיעות, שבצידן אילוצים מתישים, מצב שעשוי להשפיע על תפקודכם. התרחקו ממצבים חלקלקים ומסיטואציות המלוות בסימני שאלה. במהלך החודש הקרוב אתם מרחיבים את המעגל החברתי והיצירתי, ותהיו במיטבכם – מושכים ובולטים. מצב כזה מלמד על אפשרות לקדם דברים או ליזום דברים חדשים.

 

בתולה

פערים בציפיות עלולים להוות מכשול לקשר רגשי או מקצועי שבו אתם מעורבים. מומלץ לשמור על מתינות ועל רגיעה ולהתרחק באדיקות ממצבי קונפליקט ודאגה. מצד שני, אל תסמכו על איש, כדאי תמיד להיות בטוחים שדברים נעשים בדרך ישרה. כדי לאפשר תפקוד נבון וחכם, צריך להיזהר לא להיכנס למצבים המושפעים מרגשות סותרים. אל תעשו שטויות בגלל גחמות ואל תקלקלו יחסים.

 

מאזניים

השבוע נדרש מכם לשמור על גמישות, למצוא את האמת בין הנתונים הסותרים ולהימנע ממצבים דיכוטומיים. היו זהירים במה שאתם אומרים ושימו לב למי אתם אומרים את הדברים. החודש הקרוב עשוי להשפיע על כל מה שקשור לבתי משפט ולחוק, או לקשרים עם ארצות אחרות. קשר מסוים עלול להיתקל בקונפליקט. מצד שני, מי שרוצה לשמור על הקשר, כדאי שיימנע מכל מה שיכול להביא לסיומו.

  

עקרב

זה שבוע של ניגודים. היחסים עם אנשים יושפעו מאי הבנות ומתחושה שלא הכל נאמר בגלוי על פני השטח. חשוב לא לבטוח באנשים חלקלקים, שכן מאחורי הדברים עומדים אינטרסים אחרים. החודש הקרוב עשוי להדגיש ענייני כספים והשקעות- סגלו עירנות. היזהרו משיקול דעת מוטעה ופזיז, הימנעו ממניפולציות והיו מפוקסים בהחלטות. אל תמהרו לוותר ולהתייאש, דברים יסתדרו בקרוב.

 

קשת

מערך כוכבים מורכב עשוי להשפיע על מצב הרוח שלכם באופן מובהק.  אם יש לכם עמדה מנוגדת לזו של הצד השני, שמרו על טאקט ותנו לו להתבטא בלי למתוח עליו ביקורת. בנוסף, הפעילו את חושיכם והיזהרו מקשר שרמנטי ומתוחכם אך תחמני, המותקף על-ידי כוכב נפטון המתעתע, מצב שעלול להעצים התלבטויות, לחצים והתמודדויות, ולסחוף לאיבוד שליטה ואובדן שיוון.

 

גדי

יש בכם כאלה שעלולים להיות תחת מכבש לחצים מכביד, מצב שעלול לסחוף לחוסר איזון אנרגטי. בתוך כך, אתם חשים בדידות מוזרה או אכזבה מאנשים שמהם ציפיתם לסיוע ולעידוד. כדי לאפשר לקשר או לתפקיד להימשך, תצטרכו לשנות דברים בסיסיים שאינם בריאים לכם.  ייתכן שמחויבויות יאלצו אתכם לבלות שעות רבות יותר במקום העבודה ולהקדיש את מירב היום לסיום קצוות.

 

דלי

תקופת מזל תאומים האוורירית מאפשרת ביטוי עצמי ויכולת להבריק בתחום שאתם עוסקים בו. אנשים מחפשים יותר עניין אינטלקטואלי, בעוד השגרה ותחושת המחויבות מכבידות. מצד שני, היו זהירים השבוע בהתמודדות עם מצבים חלקלקים. מישהו בקרבתכם מעצבן אתכם וגורם לכם לתגובות קיצוניות בכל פעם שהוא מדבר או מתערב בענייניכם. הבהרת רגשותיכם תוכל למנוע עמימות.

 

דגים 

יש לכם נטייה להקשות על עצמכם, לדרוש יותר מדי מעצמכם ולשפוט את עצמכם בחומרה. הקונפליקט בין הכוכבים ישפיע על חייכם ויעורר דילמות. אלה לא יותירו מקום לפשרה, מעורבות עסקית, מקצועית, או רגשית עלולה לתעתע ולגרור שיקולים מוטעים. ייתכן שאתם מתקשים להתמודד מול לחצי הסביבה התובענית והחונקת. הישענות על ההיגיון תעזור לכם מאוד השבוע.

 הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03  כל הזכויות שמורות ©

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

 

מדורים