חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ שבועי: 9 – 15 ביוני 2017

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע/ הורוסקופ שבועי: 9 – 15 ביוני 2017

 

טלה

הירח המלא ביום שישי עשוי להדגיש שיחות, ראיונות עבודה ונסיעות. אתם נוטים להיות חברותיים יותר, התפיסה מהירה ויש עניין בכל סוגי מידע. על אף כושר הסתגלות גבוה, קיימת התפזרות אשר עלולה למנוע מכם ולהגיע לתוצאות ממשיות. שני-שלישי עשויים להיות מלווים במצבי רוח, אבל הרגשתכם עשויה להשתפר לקראת הימים שלאחריהם. 

 שור

מארס, כוכב המרץ והאנרגיה בבית הכספים שלכם, עשוי לסחוף אתכם להוצאות מרובות. בנוסף,  מומלץ שתתרחקו מכל מה שכובל ומעיק ותתאימו את עצמכם לאנרגיות מבטיחות. שימו לב: רגשותיכם עולים על גדותיהם וכך גם הצורך שלכם לאהוב. ייתכן שבאיזשהו שלב יהפוך הקשר לתובעני מדי ועשוי להעמיד אתכם במצב לא נוח. רסנו את התגובות שלכם.

 

תאומים

הירח המלא במזלכם ביום שישי עשוי להדגיש ענייני תקשורת ולהדגיש את בית השותפויות, העבודה והנישואים שלכם, ועשוי להשפיע על חייכם הרגשיים ועל התנהלות מערכות היחסים שלכם. מומלץ להתרחק ממה שכובל ומעיק, ולהתאים את עצמכם לאנרגיה מאוזנת. הימנעו ממערכות יחסים מורכבות ומגבילות. מצב כספי מסוים דורש תכנון והיערכות מחודשת.

 סרטן

אתם נוטים לנווט בסביבה תובענית ולוחצת נוטים עכשיו למצבי רוח משתנים, חשים לעיתים מודאגים וקודרים ומחפשים כיוון שישביע את רצונכם. כדאי לצאת מהשגרה ולנסות לשמור על פתיחות וגיוון בכל סוגי הפעילות שלכם. אלה יעזרו לכם להיות משוחררים, תקשורתיים ופחות מכונסים בעצמכם, והאווירה סביבכם כבר לא תהיה מאיימת. סגלו איפוק ואחריות.

אריה

מיקום ונוס במזל טלה עשוי לסייע לכם בענייני חברה ונסיעות. המישור התקשורתי והחברתי שלכם עשוי להעיד כי המישור החברתי שלכם עדיין חי, נושם ובועט. מומלץ לקדם יוזמות ולעודד קשרים מהסוג שיסייע לכם. מול גל המתחים והעומסים – צפויים גם ימים מאירי פנים שטומנים בחובם הרמוניה ואמפתיה. לאנשים שתפגשו ולקשרים שתבנו תהיה השפעה חשובה וקובעת על מה שיקרה בהמשך.

 בתולה

אתם ממשיכים בצורך שלכם להתקדם בקריירה ולהגשים שאיפות מקצועיות. במסגרת עיסוקכם מסתמנת הזדמנות לא שגרתית לבטא את כישרונותיכם, להתבלט ולזכות להערכה לה אתם זקוקים. בלי להבין למה ואיך דברים עלולים לצאת משליטה. אתם מתוחים ומתרגזים במהירות – ובהמשך תתחרטו על כך. ואכן בהמשך החודש תשתחררו מעול או מדאגה, והמצב ייעשה אופטימי ומעודד.

 מאזניים

הירח המלא ביום שישי עשוי להיטיב עמכם ולהעיד, כי הקסם האישי שלכם יקל עליכם ביצירת קשרים (בארץ ובחו"ל), כמו גם במינוף עסקים בקנה מידה קוסמופוליטי, לימודים, נסיעות  והזדמנות ליצירת מיזם שעשוי להוות עבור רבים מכם פריצת דרך עתידית. המטרות יהפכו ברורות יותר והדרך להשיגן היא להיות בטוחים בעצמכם ולא לוותר.  נקטו משנה זהירות בענייני בית ומשפחה.

 עקרב

השבוע עשויים להתעורר חילוקי דעות ביחסים, מצב שעלול  להידרדר לקונפליקט. מוטב שתארגנו את חייכם בצורה עקבית, יעילה וממוקדת, זאת מכיוון שאינכם רגועים, מה שגורר עצבנות ואי שקט אנרגטי. חלקכם נוטים להסתגר בתוך עצמם ולהסתייג מאחרים, אינם מבקשים עזרה וגם אינם רוצים בה. בתוך שבוע תיכנסו לחודש מבטיח יותר שיהיה מלווה בנסיעות מרובות.

 קשת

נצלו את כל ערוצי התקשורת החברתיים שלכם לטובת ענייני רגשות ואמנות החורגים בדרך כלל

משיגרת היומיום שלכם. הקסם האישי שלכם יקל עליכם ביצירת קשרים ברוכים. טיפ השבוע: המישור המקצועי ממשיך להעסיק אתכם. אתם מעוניינים ביותר השפעה וחופש פעולה מכפי שמאפשרים לכם ומרגישים שחוסמים את דרככם. שמרו על סבלנות ואורך רוח. 

 גדי

המשיכו להאמין בעצמכם. אפשרויות הקידום בידיכם ולכן גילויי יוזמה מצדכם בענייני קריירה ומעמד, יהיו מאוד משמעותיים עבורכם. יש מביניכם גם כאלה שכבר נמצאים בעיצומו של פרויקט מבטיח, שבו יש לכם אפשרות להתקדם ולהוכיח את יכולותיכם המרשימות מבחינה מקצועית. לכן חשוב שהשאיפות והיעדים ישבו על קרקע בטוחה ושתהיה לכם מחויבות לצורת חיים מוגדרת מאוד.

 דלי

השבוע יביא עמו את השוני, היוזמה והיכולת לעשות שימוש בכישרון היצירתי שלכם, וקידום מגעים אינטראקטיביים פוריים הקשורים לתקשורת ולנסיעות, בארץ או בחו"ל. קיימת אנרגיה בכם רצון ליוזמות ברוכות, כדאי להתחבר לאנשים מיוחדים, או לעסוק בבלתי שיגרתי. מודעות: מיקום כוכב מארס בבית העבודה/הקריירה שלכם עשוי להאיץ מתחים מתריסים ותוקפניים.

דגים

כדאי להתחבר לאנשים מיוחדים או לעסוק בבלתי שיגרתי ובכך להוסיף תבלין וצבע לפעילות השוטפת. זיכרו כי לטווח הרחוק הסבלנות תשתלם, במיוחד עם כניסת השמש למזל סרטן בתוך שבוע. טיפ השבוע: יחסים בעייתיים עם עמית לעבודה או בן משפחה עלולים להעכיר את האווירה ולהציב מכשול בדרככם. נראה שתתקשו להימנע מעימות, אך מומלץ בכל זאת להימנע ממנו.

 

                       

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות @

 

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים