חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

אופק חדש לבעלי עסקים בגדרה

 

נשיא לשכת המסחר מר דרור אטרי, נפגש עם בעלי עסקים בגדרה לצורך בחינת הקמת מסגרת לפעילותם בתוך לשכת המסחר, לקידום המסחר בעיר. 

 

שיא לשכת המסחר מר דרור אטרי, הגיע מלווה בצוות המקצועי של הלשכה, למפגש עם קבוצת בעלות ובעלי עסקים בגדרה. את המפגש יזם חבר המועצה הנכנס מטעם סיעת גדרתיים, עו"ד סהר פינטו, יועמ"ש מפלגת "כולנו" ובעל משרד עו"ד עצמאי, במטרה לסייע לחברים בקהילה העסקית להתמודד מול האתגרים הניצבים בפניהם.

במסגרת המפגש התקייה ישבה עם נציגי העסקים בעיר ונערך סיור ברחוב הבילויים. במפגש נכחו חבר מועצת העיר הנכנס עו"ד סהר פינטו, חבר מועצת העיר תומר אהרון, יזמי נדל"ן , יזמי הייטק בעלת משרד תיווך, בעלי חנויות בעיר- חנות לציוד משרדי , יועצי בטיחות , רואי חשבון ועו"ד. נציגי העסקים הציגו סקירה על מצב העסקים בעיר, העלו את הקשיים מולם הם מתמודדים ביום יום; את התחלופה הגבוהה של העסקים ברחוב הבילויים, את מצוקות החנייה וביקשו מנשיא הלשכה לבנות להם מסגרת לפעילותם בתוך לשכת המסחר שתסייע בקידום המסחר בגדרה.

נשיא לשכת המסחר, מר דרור אטרי : " פגשתי נשות ואנשי עסקים שהקהילה העסקית בגדרה חשובה להם. הם מחויבים לפיתוחה ולשגשוגה של עירם אך נתקלים בקשיים רבים. לצערי הנושאים אותם העלו קשים ומחייבים טיפול מידי. התרשמתי מן הנכונות שלהם לקחת את הגורל בידיים ולפעול יחדיו להתאגדות מסודרת של כלל העסקים, ואני מברך על פנייתו של חברי עו"ד פינטו. לשכת המסחר תסייע בכל הנדרש. כבר בשבוע הבא אעלה בפני חברי הנהלת הלשכה את בקשת הנציגים בעיר להתאגד במסגרת לשכת המסחר ונגבש צוות פעולה לבנית תכנית עבודה לפעילות משותפת."

חבר המועצה הנכנס מטעם סיעת גדרתיים, עו"ד סהר פינטו: "אני מודה ללשכת המסחר ולעומד בראשה מר דרור אטרי על הגעתם לגדרה, ועל הנכונות לתמוך בקהילה העסקית בגדרה. נושא העסקים הקטנים והבינוניים קרוב ללבי, ואני שמח שחבריי לסיעת הגדרתים שמו למטרה לסייע ולקדם את העסקים בגדרה. לפני כשבועיים פגשנו עם שר הכלכלה בגדרה לדיון בנושא סיוע לעסקים קטנים במושבה, ואנחנו עובדים על קיום ועידת גדרה לעסקים. במסגרת תכנית הגדרתים לעסקים אנחנו רותמים גורמים ברמה ארצית בכדי שיגיעו לגדרה ויסייעו בפיתוח העסקים בה. אני בטוח כי כניסת לשכת המסחר לגדרה תוכל לסייע רבות לקידום העסקים בגדרה. אני קורא למועצה לשתף פעולה עם היוזמה ולאמץ את תכנית הגדרתים לעסקים כתכנית יישובית, ובכך לסייע לעסקים קטנים ובינוניים בגדרה."

זוהי תחילתה של בשורה, אופק חדש עבור בעלי העסקים בגדרה.

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים