חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

פסטיבל לא לדאוגוסט חוזר לפתח תקוה

 

28 באוגוסט בכיכר המייסדים: משרד התרבות והספורט מקיים גם השנה ב-11 יישובים/ערים ברחבי הארץ את פסטיבל ”לא לדאוגוסט – תרבות, אמנות ומוסיקה ממש מתחת לבית”. 

 

משרד התרבות והספורט מקיים גם השנה ב-11 יישובים/ערים ברחבי הארץ את פסטיבל "לא לדאוגוסט – תרבות, אמנות ומוסיקה ממש מתחת לבית". פסטיבל לא לדאוגוסט הינו פרי חזונה של שרת התרבות והספורט, מירי רגב וחלק מהאסטרטגיה של המשרד להנגיש את התרבות לכל.

פסטיבל ’לא לדאוגוסט’ ייתן במה ליוצרים ואמנים מקומיים, ויכלול מגוון תכנים תרבותיים אורבאניים בדגש על תרבות מקומית - מופעי מוזיקה, להקות מקומיות, הרכבים מוזיקאליים, תערוכות אמנות מקומיות, קיר גרפיטי, מיצגי תיאטרון רחוב, מסיבת DJ ועוד...

האירוע יתקיים בכיכר המייסדים ביום שני ה- 28.8 החל מהשעה 18:00.

במהלך האירוע יופיעו אמנים מקומיים: שיר זוארץ, דניאל מיתר וקבוצת סטרס מרכז רמת ורבר והאמנים שלומי סרנגה ושמעון בוסקילה!

בנוסף יוקמו מתחמי תוכן ובהם קיר גרפיטי, תערוכת אמנות "גלויה לעיר" פרי עבדותם של ילדי העיר, תערוכה נוספת - "פני המושבה כפני המודעה", תיאטרון רחוב, מתחמי יצירה לילדים, מסיבת רחוב שתתחיל בשעה 22:00 ועוד.

ראש העיר איציק ברוורמן "אני שמח כי משרד התרבות בחר בפתח תקוה כאחת הערים בהן יתקיים אירוע פסטיבל ’לא לדאוגוסט’, אירוע חינמי, צבעוני, תוסס, המתקיים עם התושבים ולמענם, וזוהי גם הזדמנות לזמרים מקומיים ולאמנים יוצרים בני העיר להציג את יצירותיהם.  אני מודה למשרד התרבות והספורט על היוזמה ושיתוף הפעולה ומזמין את תושבי השכונות וכל תושבי העיר לקחת חלק בפעילות".

פסטיבל ’לא לדאוגוסט’ יאורגן ויופק על ידי אגף אירועים בראשות רון כץ ובניהולה של אלה איגלר. רון כץ "זוהי השנה השנייה שיש לנו הכבוד לארח את פסטיבל לא לדאוגוסט בעיר ואני שמח שלתושבי העיר יש אירוע נוסף לחגוג בו את סיום הקיץ. האירוע ישלב אמנים מקומיים ואמנים מובילים כמו שמעון בוסקילה ושלומי סרנגה ויספק עוד שפע של פעילויות בערב האירוע".

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים