חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כיצד לבחור מקום אידיאלי לאירועים קטנים

 

אחת המגמות הפופולאריות ביותר בעולם האירועים החגיגיים בישראל בשנים האחרונות היא עריכה של אירועים קטנים – אירועים חגיגיים דוגמת חתונה, בר/ת מצווה, אירועים עסקיים וכד, בהם רשימת המוזמנים מצומצמת ולרוב אינה עולה על כמאתיים מוזמנים. 

 

אחת המגמות הפופולאריות ביותר בעולם האירועים החגיגיים בישראל בשנים האחרונות היא עריכה של אירועים קטנים – אירועים חגיגיים דוגמת חתונה, בר/ת מצווה, אירועים עסקיים וכד’, בהם רשימת המוזמנים מצומצמת ולרוב אינה עולה על כמאתיים מוזמנים. ישנן סיבות רבות למגמה זו – אנשים רבים הגיעו למסקנה כי אירוע קטן עם מעט מוזמנים יחסית הוא אינטימי יותר, מרבית האורחים מכירים אישית אחד את השני, השירותים המוצעים באירוע אקסקלוסיביים ו"יוקרתיים" יותר וכו’.

בהנחה כי גם אנחנו מעוניינים לחקור את האפשרות של אירוע קטן ומסוגנן עבור האירוע החגיגי שלנו, כיצד נבחר מקום אידיאלי ומתאים לעריכת אירוע זה? להלן כמה נקודות מרכזיות אשר הופכות מקום למתאים במיוחד לאירוח אירועים חגיגיים –

 סביבה פסטוראלית ונעימה – אחד המאפיינים העיקריים והמבוקשים ביותר באירועים קטנים הוא כאמור האווירה האינטימית, הנעימה והפסטוראלית, בניגוד לאירועים המוניים אשר נוטים להיות רועשים ואינטנסיביים יותר. לכן, במידה ואנו הולכים על האפשרות של אירוע קטן כדאי שנבחר מקום אשר האווירה בו אינטימית ונעימה. גני אירועים פתוחים הממוקמים מחוץ לעיר הם דוגמה טובה לכך, בעיקר כאשר נשקף מהחלק הפתוח בגן נוף כפרי, והגן עצמו מרוחק ממרכזים עירוניים ומרעש חיצוני. גם בתוך העיר ניתן למצוא מקומות מתאימים, למרות שזוהי סביבה מאתגרת יותר עבור אירועים קטנים. בעיר, יהיו אלו בעיקר אולמות בוטיק או גנים קטנים עם חצרות אחוריות מושקעות.

 מיקום, מיקום, מיקום – קריטריון נוסף בו כדאי להתחשב בעת בחירת מקום לאירוע קטן הוא המיקום. קריטריון זה נכון לאירועים חגיגיים בכלל, וביניהם גם לאירועים קטנים. מקום לאירועים קטנים בשרון, למשל, יכול להוות פיתרון מצוין מבחינת המיקום, שכן אזור השרון נוח יחסית להגעה עבור תושבי מרכז הארץ, ירושלים והצפון. האינטרס שלנו הוא שלאורחים יהיה נוח וקל יחסית להגיע, ובמיוחד לחזור מהאירוע באמצע הלילה...

 מקום המתמחה באירועי בוטיק מצומצמים ואיכותיים – לא כל מקום לאירוח אירועים חגיגיים בהכרח מתמחה באירועים קטנים. חפשו אחר מקום אשר זהו תחום ההתמחות העיקרי שלו. באירועים קטנים השירותים שמציע המקום הם לרוב שונים, דוגמת קייטרינג המגיש מזון גורמה, אטרקציות לאירועים המתייחסות אישית לכל אורחת ואורח ועיצוב כללי המשדר אווירה אישית ואינטימית. בנוסף, מקומות המתמחים בסוג אירועים זה יציעו לכם בדרך כלל מפיק/ה מהמקום, בעלי ידע וניסיון רב בעיצוב והפקה של אירועים קטנים, ויידעו לסייע לכם לערוך אירוע קטן מוצלח טוב יותר מכל אחד אחר.

 ביקור במקום בזמן אירוע קטן – הדרך הטובה ביותר לבחון מקום מסוים ולהחליט האם הוא מתאים לאירוח האירוע החגיגי הקטן שלכם היא על ידי ביקור במקום, במיוחד בזמן בו נערך במקום אירוע קטן. גנים רבים מאפשרים לזוגות לבוא ולראות את המקום בזמן אירוע, וכך לקבל את התמונה המוחשית והטובה ביותר לאופן בו נראה ומרגיש אירוע במקום.

 לסיכום, על ידי התחשבות בקריטריונים דלעיל נוכל לבחור את המקום האידיאלי עבור האירוע החגיגי הקטן שלנו. שיהיה אירוע משמח והמון מזל טוב!

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים