חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ:  8 – 14 בדצמבר 2017

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע:  8 – 14 בדצמבר 2017

 

טלה

בשבת-ראשון כדאי שתביאו את עצמכם למצב יותר רגוע. ימי החג הם הזדמנות לפעילות יוצרת וחברתית, לבילויי החג ולפעילות הקשורה לדור הצעיר במשפחה. מגעים עם חו"ל ונסיעות בכלל זה עומדים בסימן נמרץ ודינמי. מומלץ להתרענן ולצאת מהשגרה על-ידי התכתבויות ופגישות עם אנשים בעלי השקפת עולם רחבה ומעניינת. מגעים עם חו"ל עשויים לפתוח בפניכם אפשרויות חדשות.

 שור

שימו לב: כוכב המרץ והאנרגיה מארס מול מזלכם עשוי להעיד כי יש מביניכם כאלה שמעורבים בפרויקט שמחייב עיסוק רב מהרגיל. זּה הזמן לבטא את יכולתכם למצוא את שביל הזהב בין עשייה חדשנית לשמרנית. מצד שני, עכשיו עליכם לנהוג באיפוק ולשקול היטב את החלטותיכם, שכן אתם עלולים בקלות להיסחף ולהגיב בקיצוניות. בימי החג: מומלץ להיות מוקפים באווירה אסתטית והרמונית.

 תאומים

שישי-שבת: מומלץ לבלות עם אנשים מפרגנים ופתוחים, ולהתרחק מאנשים לחוצים. הבודדים שביניכם ואלה שלא חוגגים, עלולים להיכנס למצבי רוח טעונים. בחג החנוכה: זמן איכות שאתם מבלים עם בני משפחה וחברים אהובים עשוי לסייע להרגשתכם. כוכב התקשורת מרקורי השולט במזלכם עשוי להעיד כי ייתכנו עיכובים ודחיות שלא תהיו מוכנים להם. ארגנו סדר יום מאורגן ויעיל.

 סרטן

זהו זמן של השקעת משאבים לחיי חברה, חופשות, בילויים וזמן של פעילות איכותית הקשורה לדור הצעיר במשפחה. ערב חג החנוכה  מסמל את הנתינה, החסד וההתרחבות, בייחוד כשאתם מוקפים בבני משפחה אוהבים ותומכים. כוכב המרץ והאנרגיה מארס הנמצא במזל עקרב עשוי להעיד כי גובר עכשיו הרצון להשיג יותר עצמאות ושליטה ולהפגין מנהיגות ואסרטיביות.

 אריה

ימי חג החנוכה יעברו על רבים מביניכם בנעימים, כשסביבכם יש חברה שאתם נהנים ממנה ומרגישים איתה בנוח. אתם זקוקים לאוויר הפתוח ולאנשים סביבכם. צעירים, ילדים ובילויים יביאו איתם משב רוח מרענן. מיקום כוכב מארס עשוי להעיד כי ייתכנו מגעים מתוחים עם אחד האנשים סביבכם. הקיפו את עצמכם בחברה שמחה ומפרגנת כמו שאתם אוהבים ומייחלים.

 בתולה

מיקום הכוכבים עשוי להיטיב עם רבים מכם. אתם עשויים להיכנס לכמה שבועות של התנסות מבורכת והליכה בדרך ממוקדת, ותהיו עסוקים בקידום פרויקטים בעלי עוצמה שעשויים בהחלט לשדרג את מצבכם. דברים חשובים בחיים עומדים על הפרק, וכדאי לפעול לפי תחושות הבטן שלכם. מצד שני, שימו לב לנסיגת כוכבכם מרקורי עד ה- 23 בדצמבר, מצב שעשוי להעיד לאי יציבות ומתחים.

 מאזניים

את חג החנוכה מומלץ לבלות עם אנשים מפרגנים ופתוחים, ולהתרחק מאנשים לחוצים. הבודדים שביניכם ואלה שלא חוגגים, עלולים להיכנס למצבי רוח טעונים. עם זאת, המישור החברתי ואווירת החג תיטיב עם אלה שישכילו לשמור על רעננות וגיוון. פעילות מרעננת, המלווה בקשרי ידידות איכותיים, תצבע את חייכם בצבעים מבטיחים. שימו לב: ענייני כספים עשויים להיות גבוהים.

 עקרב

בהשפעת כוכב המרץ והאנרגיה מארס, השולט במזלכם, אתם עשויים לקדם פרויקט חשוב, שבו תידרשו לגלות מחויבות ונכונות להשקיע. חשוב גם שתגלו יוזמה ומנהיגות. שימו לב: יש לפתח מודעות לחלקלקות הלשון של אלה שמולכם. מישהו משדר לכם מסרים כפולים. היו זהירים במיוחד בהתמודדות עם מצבים חלקלקים. ענייני הלב והסקס עשויים להיות מודגשים.

 קשת

תקופת מזל קשת עשויה לחזק אתכם. עם זאת שימו לב: נסיגת כוכב התקשורת מרקורי במזלכם: היו ערים להוצאות עודפות. בנוסף, מיקום מארס בעקרב מצפה מכם לשמור על דיסקרטיות. שימו לב: ענייני כספים והשקעות עשויים להעיד על הוצאות מרובות, אבל לפחות אתם עשויים ליהנות מחופשות ומההנאות הנלוות. עם זאת, עליכם לרסן את הנטייה שלכם לבזבזנות לא מבוקרת.

 גדי

חג החנוכה אהוב עליכם ותמצאו סיבות טובות ליהנות באירועים משפחתיים. נסיגת כוכב התקשורת מרקורי (מאחורי גבכם עד 23 בדצמבר) מצפה מכם לשמור על ריכוז ועל דיסקרטיות. עם זאת, סגלו זהירות בדרכים. הפנויים שבכם יוכלו להכיר מועמדים לזוגיות דרך חברים ובאמצעות חיי חברה ערים. חשוב לסגל גמישות ופתיחות ולהקדיש זמן ומקום לרחשי הלב.

 דלי

השבוע ישפיע לטובה על הלך הרוח, אז תקרינו את הקסם האוורירי שלכם, ותרבו לשהות בחוץ ולהיפגש עם החבר’ה. חג החנוכה: המישור החברתי ייטיב עימכם. אווירת החג יותר מפרגנת ופחות שיפוטית, כדאי לשמור על רעננות וגיוון. זהירות: היו דרוכים וערניים בענייני כספים והשקעות. שימרו על דיסקרטיות כדי למנוע ניגוד אינטרסים.

 דגים

אתם נראים טוב ומשתמשים בקסם האישי שלכם ליצירת קשרים טובים ואיכותיים. הצורך שלכם בסביבה חברתית מכילה, פתוחה ותומכת בולט עכשיו יותר מתמיד. השבועיים הבאים עשויים להדגיש ענייני קריירה. זה הזמן  לקחת אחריות על חייכם. חשוב שתמצאו את הדרך נכונה יותר להתגבר על פערים, בלי להוסיף למתח הקיים, זאת כדי לחסוך אי הבנות ולחצים. סגלו סובלנות.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות @

 

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

 

מדורים