חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

ראש העיר: תורם את תוספת שכרי לנכי צה”ל

 

בימים הקרובים יעביר ראש העיר איציק ברוורמן את התרומה הראשונה משכרו להנהלת ארגון נכי צה”ל פתח תקוה ”בעידן הנוכחי, כשמערכות הבריאות והרווחה קורסות – אני תורם לאלה שהקיזו דמם ושילמו בבריאותם עבור ביטחוננו” .

 

 בימים הקרובים יעביר ראש העיר איציק ברוורמן את התרומה הראשונה משכרו להנהלת ארגון נכי צה"ל פתח תקוה "בעידן הנוכחי, כשמערכות הבריאות והרווחה קורסות – אני תורם לאלה שהקיזו דמם ושילמו בבריאותם עבור ביטחוננו" .

ראש העיר איציק ברוורמן, הודיע אמש שיתרום את תוספת השכר אותה הוא אמור לקבל בתחילת חודש מרס, לנכי צה"ל. ראש העיר תורם סכום זה מטעמים ערכיים, לאחר שהודיע שהוא מוותר על העלאת השכר בשל המחסור התקציבי למערכות הרווחה והבריאות, כמו לניצולי השואה והנכים.

המחווה של ראש העיר ברוורמן לארגון נכי צה"ל בפתח תקוה נעשית, לאחר שבימים אלה אישר שר הפנים את תוספת השכר לראשי הערים והרשויות המקומיות ברחבי המדינה. מדובר ב-551 נושאי משרות אלה, ששכרם צמוד לשכר השרים. אולם, ראש העיר פתח תקוה הודיע כאמור שהוא מעדיף שכסף זה יינתן למטרות חברתיות ראויות.

"לא מרגיש לי נכון וראוי להעלות את שכרי, כאשר אזרחי ישראל מתמודדים עם בעיות גדולות שמצריכות התייחסות תקציבית אחרת. לא ראוי לעשות זאת כשהנכים מפגינים ברחובות וניצולי השואה עדיין לא קיבלו את מה שהמדינה חייבת להם. כשמערכות בריאות ורווחה קורסות, אין מקום להשקיע בהעלאת שכר של נבחרי הציבור" ציין ברוורמן.

ברוורמן, מראשי הרשויות ונבחרי הציבור הבודדים שעשה את המחווה הערכית הזאת, פנה להנהלת ארגון נכי צה"ל והודיע על כוונתו: "אין צורך להכביר במילים אודות תרומתכם העצומה לביטחונה, קיומה ושגשוגה של מדינת ישראל. אתם שהקזתם את דמכם למען העם והארץ, ראויים לקבל את תרומתי אשר ייעדתי למטרה נעלה זאת", כתב ראש העיר איציק ברוורמן לנכי צה"ל בעיר.

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים