חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

  מכבי פ״ת ברבע גמר הגביע,

 

השבוע האיר פניו לקבוצה הבכירה בעיר. מכבי פ״ת המשיכה בעונה הנפלאה שלה, ואחרי שסיימה בתיקו עם האלופה בתחילת השבוע שבת,  הקבוצה לא נחה על זרי הדפנה, והעפילה אמש ג׳ לשלב רבע גמר גביע המדינה עם נצחון חלק על הפועל ת״א

 

השבוע האיר פניו לקבוצה הבכירה בעיר. מכבי פ״ת המשיכה בעונה הנפלאה שלה, ואחרי שסיימה בתיקו עם האלופה בתחילת השבוע (שבת),  הקבוצה לא נחה על זרי הדפנה, והעפילה אמש (ג׳) לשלב רבע גמר גביע המדינה עם נצחון חלק על הפועל ת״א.
בליגת העל השיגו הבחורים של קובי רפואה תיקו מכובד 1:1 מול המוליכה הפועל ב״ש. משחק הצמרת שנערך במושבה (שבת) במסגרת המחזור ה-19 של ליגת העל היה קצבי ורווי באירועים משני צדי המגרש. בדקה ה-722 הצליח מאור בוזגלו לפרוץ את הסכר עבור ב״ש, ולהעלות את האורחים ליתרון אחרי מבצע אישי יפה. בוזגלו עצמו נפצע לקראת הסיום והוחלף. מכבי פ״ת ידעה שהפסד יסתום את הגולל על שאיפות הצמרת  שלהם, והפעילה לחץ על שערו של דודו גורש. הנסיונות העלו פרי ובאופן דרמטי במיוחד, כשאורי מגבו הישווה את התוצאה בדקה ה-90 לאחר טעות בהגנת האורחים.
פ״ת נותרה במקום השלישי, אולם קרית שמונה נושפת בעורפה עם שתי נקודות פחות. בשבוע הבא תארח הקבוצה את בני יהודה ת״א. בגביע המדינה השיגה הקבוצה המפתיעה של השנה את הכרטיס היוקרתי לרבע גמר עם נצחון 2:0 על הפועל ת״א המתפוררת משני שערים במחצית השנייה. בדקה ה-50 העלה מיחאי רומן את מכבי פ״ת ל-1:0 בפנדל. רבע שעה לקראת הסיום ביסס גיא מלמד את הנצחון עם נגיחה מהגבהה של איטור מונרוי. כעת תמתין הקבוצה להגרלה, ותקווה להמשיך את המסע לקראת מפגש אפשרי עם נשיא המדינה.
הפועל פ״ת השיגה נצחון משמעותי בקרבות התחתית של הליגה הלאומית. הכחולים גברו במסגרת המחזור ה-20 על הפועל עפולה בחוץ 2:0, ושיבשו את התוכניות של ראובן עטר בבכורה על הקווים בעפולה. עומר ורד אחרי 10 דקות של משחק העלה את האורחים ליתרון, ומתן בלטקסה הכפיל בדקה ה-700. נתנאל גולדמן רק צימק לביתיים בתוספת הזמן.
בעקבות הנצחון דילגה הקבוצה מאם המושבות עד המקום ה-9, והיא כבר עם שש נקודות הפרש מהקו האדום. בסופ״ש (ו׳) תצפין שוב הפועל פ״ת, והפעם היא צפויה להיתקל במשוכה גבוהה יותר בדמות הפועל עכו.
 
 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים