חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מאווררים קטנים לחדרי עבודה

 

במדינה חמה כמו ישראל, חשוב שבכל מקום, בבית ובמשרד, יעמדו לרשותנו הפתרונות הנכונים שיעזרו לנו ליהנות ממרחב קריר ונעים יותר. 

 

במדינה חמה כמו ישראל, חשוב שבכל מקום, בבית ובמשרד, יעמדו לרשותנו הפתרונות הנכונים שיעזרו לנו ליהנות ממרחב קריר ונעים יותר. המאווררים, כמו גם המזגנים, משמשים אותנו לא מעט במהלך השנה, בחודשי הקיץ ולעיתים גם בעונות המעבר, בימים החמים. השוק מציע מגוון של מאווררים, חלקם גדולים, חלק קטנים וקומפקטיים, חלק מהם מיועד בעיקר לבית ויש את אלה המתאימים למשרדים ולחדרי העבודה. מאווררים קטנים לחדרי עבודה מציעים מענה מושלם לשוהים בהם ואפשר למצוא אותם בעיצובים נהדרים.

מבחר של עיצובים ופתרונות מצוינים

אפשר למצוא כיום שפע של מאווררים קטנים לחדרי עבודה, המספקים מענה למשרדים קטנים וגם גדולים. היתרון הבולט שבהם הוא המידה הקטנה, היותם קומפקטיים, כאלה שניתן להניח על שולחן העבודה או לידו וליהנות מסביבה קרירה ונעימה יותר. יתרון נוסף הוא העיצוב. המאווררים המוצעים כיום, בניגוד לאלה שהוצעו לנו בעבר, מסוגננים ויפים הרבה יותר. הם משתלבים נהדר לצד האלמנטים האחרים במקום ופעמים רבות יכולים לשמש בעצמם כאלמנט עיצובי בפני עצמו. אפשר להניח מאוורר קטן ומעוצב ישירות על שולחן העבודה וליהנות מבריזה נעימה או אפילו על המדף ממול.

במקום מזגן, זול ויפה יותר

אחד היתרונות הבולטים של המאווררים הוא העובדה שהם מהווים פעמים רבות חלופה למזגן. המאוורר נפלא לימים חמימים אבל לא מדי, כשרוצים לצנן מעט את האוויר וליהנות מרוח ישירה. לימים שבהם אין צורך במזגן או לרגעים שהמזגן איננו עובד. מעבר לכך, זהו גם חיסכון בחשמל. לרוב המזגן, כשהוא דלוק, הוא פועל ללא הפסקה. בין אם נמצאים בחדר העבודה, במשרד, ובין אם לאו, המזגן דלוק. את המאוורר, גם כשזה מאוורר קטן ומעוצב לבית, אנו זוכרים לכבות בדרך כלל כשאנו יוצאים מהחדר והוא פועל ישירות עלינו רק בעודנו שם. אפשר במקביל גם לפתוח חלון ולאפשר זרימה טובה יותר של אוויר ולדאוג גם שדלת חדר העבודה תהיה פתוחה כדי ליהנות מאווירה נעימה יותר.

מחיר זול, מתאים לכל כיס

המאווררים הקטנים והמעוצבים של היום מוצעים במחירים נוחים מאד. המחיר הזול יחסית שלהם איננו בא על חשבון האיכות והם מהווים פתרון המחזיק מעמד לאורך תקופה ארוכה. אפשר לרכוש מאוורר קטן לכל חדר ולפעמים גם כמה. אם למשל שוהים בחדר מספר עובדים, יכול כל אחד מהם להניח מאוורר אישי צמוד אליו על שולחן העבודה שלו או על שרפרף צמוד. כך כל אחד מהשוהים בחדר נהנה מרוח נעימה וממשב של רוח שהופך את הסביבה לקרירה יותר. 

ואיך בוחרים מאוורר קטן? טיפ לסיום

מכיוון שיש לא מעט אפשרויות, חשוב לבחון כמה פרמטרים לפני שרוכשים מאוורר קטן לחדר העבודה. כדאי להשוות בין כמה דגמים וחשוב מאד לבחון את מידת החוזק ורמת העמידות שלו. אסור להתפשר ומומלץ לחפש מאוורר באיכות גבוהה כדי ליהנות ממנו לתקופה ארוכה.

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

 

מדורים