חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

תחזית שבועית: 22 – 28 בספטמבר 2017

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע:  22 – 28 בספטמבר 2017

 

טלה

ביום שבת נכנסת השמש לבית השותפויות והנישואין שלכם, שם תשהה כחודש. ימי ראש השנה: מצב הכוכבים יוצר אווירה חגיגית ומשפיע לטובה על מצב הרוח. ייתכנו אומנם עומסים ובאם זו הרגשתכם, תיכנסו בהמשך השבוע לימים נוחים יותר, מצב שישפיע על מצב הרוח שלכם. מומלץ לצאת לחופשה של כמה ימים, כדי למלא מצברים שהתרוקנו במהלך החודש האחרון.

 שור

כבני מזל שור אתם מכינים תוכניות לימי ראש השנה. אתם תקשורתיים, מלאי קסם אישי ומוקפים באנשים מפרגנים. חוסר השקט והדאגות יפנו את מקומם לחוויות נעימות ולאווירה הרמונית וחברית. לנשים שבכן מומלץ לנוח לפני כניסת החג, כדי לא לחוש מותשות בו. תחושו מוגנים והרמוניים, במיוחד אם תהיו מוקפים בתחושה של נוחות ונהנתנות. ענייני הרגש עשויים לקבל תפנית.

 תאומים

ימי ראש השנה: מומלץ להיות מוקפים עם בני משפחה וחברים שאתם חפצים ביקרם. חוסר השקט והדאגות יפנו את מקומם לחוויות נעימות ולאווירה הרמונית וחברית. אל תחמיצו להפגיז נוכחות באירוע חגיגי. זהירות: כדי להימנע ממריבה או מהצטברות של מרירות וכעס בין אחד האנשים המקיפים אתכם, ייתכן שתידרשו להתפשר. מנוחה של אחר הצהריים מומלצת בחום.

 סרטן

אתם נהנים עכשיו מביקורים ומחופשות. כוכב ונוס, השוהה עכשיו במזל בתולה, עשוי להפגיש אתכם עם בני משפחה וחברים שאתם נהנים מחברתם. הפופולריות שלכם עולה ואתם מוצאים את עצמכם מוקפים בהתעניינותם של חברים קרובים ומכרים. לבודדים שבכם מומלץ להתחבר לפעילות הרמונית, כדי לא לחוש לחוצים ובודדים. קשר מסוים עשוי להתפתח במהירות.

 אריה

לימי ראש השנה עשויה להיות השפעה טובה על מצב הרוח שלכם, מומלץ להכין תוכנית לבילוי שתעזור לכם להיטען באנרגיות שאתם זקוקים להן, מצב שיעזור לכם להיות משוחררים, תקשורתיים ופחות מכונסים בתוך עצמכם. כבני מזל נהנתנים תוכלו לארח או להתארח ולהתפנק בחברת האהובים עליכם. שימו לב: התקופה עשויה להעיד על הוצאות מרובות.

 בתולה

ייתכנו הוצאות חריגות. מצבכם ישתנה באמצעות שינוי בגישה ואלה מכם, שישכילו לכלכל את מעשיהם היטב, יכינו את עצמם לתנופה פיננסית, למרות כל ההוצאות הבלתי צפויות הנלוות לכך. ימי החג: רבים מכם ניחנו בהופעה יפה ואסתטית. לבודדים שביניכם: אווירה הרמונית, יפה ונעימה תתאים עכשיו לנפש שלכם, הקיפו את עצמכם באנשים מפרגנים.

 מאזנים

חג ראש השנה נפתח עם כניסת השמש למאזניים, וסוף סוף תוכלו להתאושש מהשבוע המתיש שרבים מכם עברו או חוו. עכשיו, כשיום הולדתכם מתקרב, מצב רוחכם והרגשתכם משתפרים ומקורות האנרגיה שלכם יתמלאו מחדש. מומלץ להכין תוכנית לבילוי שתעזור לכם להיטען באנרגיות שאתם זקוקים להן. אלה יעזרו לכם להיות משוחררים, תקשורתיים ופחות מכונסים בתוך עצמכם.

 עקרב

אתם נכנסים לחודש שלפני יום הולדתכם, לכן מומלץ לשמור על אנרגיות מתונות כדי לא לאבד מהכוחות ושלכם. יהיו לכם ימים שבהם תחושו שמיציתם את כוחותיכם ושדרושה לכם מנוחה, בשבת-ראשון תוכלו לקבל כוחות ואנרגיה מחודשים. תוכניות לנסיעה בארץ או בחו"ל עשויות ללוות רבים מכם. רעננו את הצד החברתי שלכם. ענייני הרגש עשויים לקבל דגש עד אמצע חודש אוקטובר. 

 קשת

צפויים חולשה, עייפות ומצב רוח ירוד בימי סוף השבוע ותחילתו. כל אלה לא ישחקו לטובתכם, שכן בולטת ההתנגדות לקבלת תכתיבים למסגרות מגבילות. ימי אמצע השבוע עשויים להיטיב עימכם. התקשורתיים שבכם יוכלו ליהנות מכושר שכנוע ומיכולת ליצור את המציאות הרצויה להם וגבש תוכניות אישיות וחברתיות. מומלץ וכדאי בחום להתחבר לפעילויות שיעזרו לכם להתבלט.

 גדי

ימי החג יאפשרו לכם לקחת פסק זמן לפני כניסה לפרויקטים מחייבים שמצפים לכם בפתח. בכל הקשור לעבודה ולקריירה תצטרכו לסיים קודם איזושהי עבודה שחורה או חובה, ורק אז תיכנסו לתהליך של התפתחות שיוביל אתכם לכיוונים שאתם שואפים להם. לא תוכלו לרצות את כולם, וחשוב שתהיו נאמנים לעצמכם ותשמרו על האמת הפנימית שלכם, שמתבטאת בקו שבו בחרתם. 

 דלי

אתם פתוחים לשינויים ומסתגלים במהירות לכל מצב, בתנאי שאין בו שיעמום ושגרה. את הרוגע תוכלו למצוא כרגע בעיקר בנסיעות ובהתנסויות חדשות. אתם מחפשים יותר יציבות בחיים, וייתכן שמה שנראה לכם לא רציני במבט ראשון עשוי להתפתח בהמשך למשהו משמעותי. רבים מכם מבלים בחו"ל או נהנים מחברים שמגיעים מרחוק. שבת-ראשון: מומלץ לנוח לפני כניסת החג.

דלי

אתם פתוחים לשינויים ומסתגלים במהירות לכל מצב, בתנאי שאין בו שיעמום ושגרה. את הרוגע תוכלו למצוא כרגע בעיקר בנסיעות ובהתנסויות חדשות. רבים מכם מבלים בחו"ל או נהנים מחברים שמגיעים מרחוק. שבת-ראשון: מומלץ לנוח לפני כניסת החג.

 דגים

השבוע בולטת השפעתו של כוכבכם נפטון - כוכב הכיסופים, האשליה והיצירה, שנמצא במזלכם, מול מספר כוכבים במזל בתולה ממול. בהשפעתו, אנשים נהיים פגיעים ורגישים מתמיד ומעדיפים למצוא דרכי מילוט במקום להתמודד עם המציאות, ייתכן מתוך אילוצים ולחצים נלווים. מערכות היחסים שלכם עומדות במרכז תשומת הלב שלכם. אי-הסכמה וחילוקי דעות עלולים להתעורר ולהקשות עליכם.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות @

 

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים