חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

חדר בריחה – איך מתחילים?

 

יותר ויותר חדרי בריחה נפתחים בכל פינה בארץ, מצפון ועד דרום. הם מושכים אליהם אוהדים רבים שמתמכרים לחוויה וממשיכים להתנסות בהרפתקאות נוספות, נותנים לאדרנלין לזנק מעלה.

 

יותר ויותר חדרי בריחה נפתחים בכל פינה בארץ, מצפון ועד דרום. הם מושכים אליהם אוהדים רבים שמתמכרים לחוויה וממשיכים להתנסות בהרפתקאות נוספות, נותנים לאדרנלין לזנק מעלה. אלא שיש גם לא מעט אנשים שאינם מכירים את חדרי הבריחה, גם אם הם קצת נבוכים להודות בזה. אם אתם נמנים על קבוצה זו המאמר הזה בדיוק בשבילכם. מצד אחד נעשה סדר בבלגן ומצד שני תקבלו גם כמה טיפים שיעזרו לכם לצאת לדרך.

 שישים דקות על השעון

אסקייפ רום הוא למעשה חדר סגור שאליו אתם נכנסים בקבוצה קטנה (או גדולה, תלוי בכם). מרגע שתיכנסו לחדר תקבלו משימה שרק אם תפתרו אותה תוכלו לצאת מהחדר. עכשיו עומדות לרשותכם שישים דקות לאתר את הביצה המשובטת או את האוצר האבוד, ויש לכם רק את הפריטים השונים סביבכם כדי לפענח את החידה. במילים אחרות, חדר בריחה הוא חדר שמורכב מחידות, קודים וצפנים, אתם עשויים לגלות שהחפצים התמימים ביותר הם דווקא לא תמימים בכלל, ורק אם תדעו לחבר את הנקודות תוכלו לפתור את החידה ולצאת החוצה.

 טיפים חשובים לנמלט המתחיל

לאחר שגילינו איך עובד חדר בריחה כדאי לזכור כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם להתמודד עם האתגר שלפניכם. ראשית, זכרו ששום דבר לא פשוט כמו שהא נראה. תמונה תמימה עשויה לכלול רמז לפתרון חידה, מכשיר מסוים בחדר עלול להתגלות כמפתח או כלי עזר לפתיחת דלת מסתורית או כספת עלומה. אתם אמנם לא צריכים להפעיל כוח (ואף עדיף שלא תעשו זאת) אבל אפשר ורצוי לחשוב מחוץ לקופסה. שנית כדאי לזכור שאם אתם חלק מקבוצה, כולם יכולים לתרום למשימה שלכם. זה הזמן להתפצל ברחבי החלל ולחפש רמזים, אבל גם לספר מה מצאתם. רק כך תוכלו לאתר את כל הפריטים הרלוונטיים בקלות ובמהירות, וגם להיעזר אלה באלה כדי לקבל רעיונות לפתרון כתבי החידה השונים.

 חדר בריחה – חוויה ממכרת

לסיום, כדאי להזהיר שאתם עומדים להיכנס להרפתקה ממכרת. חדרי בריחה הם אטרקציה מדליקה שמצליחה לעורר את האנרגיות ולהקפיץ את האדרנלין, מה שמסביר למה אנשים רבים ממהרים לקבוע חדר בריחה נוסף מיד לאחר שסיימו את ההרפתקה האחרונה. העיצוב המרהיב, החידות המסקרנות, התעלומה שדורשת מחשבה ויצירתיות, וגם עבודת הצוות והאדרנלין הגבוה, כולם הופכים את חדר הבריחה לפעילות הלוהטת. אפשר בהחלט להבין למה היא משתלבת היטב בימי הולדת, אירועי גיבוש ואפילו דייטים והצעות נישואין.

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

 

מדורים