חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

המסלולים המציעים קריירה בפיננסים גם ללא לימודי תואר

 

אחת השאלות הרלבנטיות ביותר עבור זוגות צעירים רבים במודיעין היא – מהו תחום התעסוקה היציב והבטוח ביותר אשר יספק ביטחון תעסוקתי שנים רבות קדימה, ויאפשר לגדל את הילדים והמשפחה בראש שקט יחסית וברמת ביטחון גבוהה? שאלה זו נשאלת כמובן על ידי זוגות צעירים בכל רחבי הארץ, והתשובה שיותר ויותר מגיעים אליה היא – עולם הפיננסים. 

 

אחת השאלות הרלבנטיות ביותר עבור זוגות צעירים רבים במודיעין היא – מהו תחום התעסוקה היציב והבטוח ביותר אשר יספק ביטחון תעסוקתי שנים רבות קדימה, ויאפשר לגדל את הילדים והמשפחה בראש שקט יחסית וברמת ביטחון גבוהה? שאלה זו נשאלת כמובן על ידי זוגות צעירים בכל רחבי הארץ, והתשובה שיותר ויותר מגיעים אליה היא – עולם הפיננסים. שם כללי זה מייצג משפחה שלמה של מקצועות ותחומי עיסוק, כאשר העיקריים שביניהם הם מקצועות כמו ייעוץ או ניהול השקעות ועולם הביטוח – סוכני ביטוח, יועצי ומשווקי ביטוח פנסיוני וכו’. אחת הסיבות לכך שיותר ויותר צעירים וצעירות פונים לתחומים אלו היא מפני שבתחום זה ניתן למצוא מספר מקצועות אטרקטיביים, דוגמת אלו שהוזכרו כאן, אשר על מנת לעסוק בהם באופן מקצועי אין צורך בלימודי תואר ארוכים. מדוע קריטריון זה חשוב עבור צעירים רבים וכיצד ניתן להשיג רישיונות תעסוקה במקצועות אלו ללא לימודי תואר?

 בחירה שלרבים מאיתנו פשוט אין – לימודי תואר מול מסלולי לימוד מתחרים

חשיבותו של הקריטריון הנוגע לאורך תקופת הלימודים ולהיקפם (כלומר – האם מדובר בכמה שנים של לימודים במשרה מלאה או בכמה חודשים של לימודים במתכונת גמישה ונוחה יותר) גדולה במיוחד כאשר מדובר בזוגות צעירים ובהורים טריים, כפי שניתן למצוא לא מעט גם כאן במודיעין. עבור זוג צעיר אשר מקים משפחה, לימודים במשרה מלאה במשך שלוש שנים הם פשוט מהלך בלתי אפשרי – אין לזוגות אלו את הזמן או את הכסף להקדיש ללימודי תואר, בעוד עליהם לעבוד ולפרנס את המשפחה החדשה ואת המשכנתא, להקדיש זמן לטיפול בילדים הקטנים וכו’. לכן, עבורם, הבחירה בין לימודי תואר לבין מסלולי לימודים נוחים וקצרים יותר פשוט אינה קיימת – המציאות מחייבת אותם לרכוש השכלה בצורה ממוקדת ויעילה יותר.

זוהי סיבה עיקרית לפופולאריות הגבוהה לה זוכים בשנים האחרונות מסלולי לימודים ממוקדים המאפשרים לרכוש רישיון תעסוקה רשמי באחד ממקצועות הפיננסים כמו לימודי ביטוח, ניהול תיקי השקעות או ביטוח פנסיוני, בתוך כמה חודשים ספורים ובמתכונת לימודים גמישה המאפשרת, למשל, לעבוד במקביל, לנהל משק בית וחיי משפחה וכו’.

 רישיון סוכן ביטוח, ייעוץ או ניהול השקעות בתוך פחות משנה ובמתכונת גמישה

כיצד ניתן, אם כן, להוציא רישיון תעסוקה באחד ממקצועות הפיננסים והביטוח בתוך פרק זמן קצר יחסית במהלכו ניתן גם לעבוד ולהקדיש זמן למשפחה?

מסלולי לימודים ייעודיים מאפשרים בתוך כמה חודשים של לימודים במתכונת גמישה (פעם או פעמיים בשבוע) להתכונן בצורה מעמיקה ומספקת למבחנים הרשמיים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר, לעבור בחינות אלו ולהתחיל התמחות בת מספר חודשים באחד מאותם מקצועות – ייעוץ השקעות, ניהול תיקי השקעה, ייעוץ ושיווק פנסיוני וסוכן ביטוח. כך, בתוך כמה חודשים כבר מתחילים לעבוד בתחום ולהרוויח משכורת התחלתית (במהלך תקופת ההתמחות), ובסיום התהליך אשר כולו יכול להימשך פחות משנה אחת, כבר ניתן לקבל רישיון תעסוקה רשמי בתחום מטעם המדינה, וכך לבנות קריירה בעולם הפיננסים באופן מהיר ויעיל, וללא לימודי תואר ארוכים.

 מאמר בחסות האקדמיה לפיננסים המובילה בתחום לימודי שוק ההון.
https://www.bdo-academy.co.il/

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים