חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ:  18 – 24 במאי 2018

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע:  18 – 24 במאי 2018

 

טלה

מעבר השמש לתאומים ביום שלישי (לתקופה של חודש) הופך את האווירה לקלילה ואוורירית יותר. הצורך שלכם בחופש ובעצמאות בולט עכשיו. תאומים הוא מזל השכל החריף והתקשורת הקלילה והמהירה. זוהי בשורה טובה וחיובית לבני המזל שלהוטים למצוא את עצמם במרכז ההתעניינות התקשורתית. שלישי-רביעי: עליכם לגלות מודעות ועירנות בקשרים שלכם.

 שור

מומלץ לבלות את החג באווירה חברית ושמחה, יחד עם בני משפחה וידידים שאתם אוהבים ומוקירים. השבוע מומלץ לשינוי שגרה, אך גם לראייה מעשית ומבוקרת, במיוחד בענייני קריירה, ולא יהיה קל לגייס כוחות. אל תסמכו על שיקול דעתם של אחרים – בדקו הכל בעצמכם. היו ערים לכך שהנתונים המוצגים לכם אולי אינם משקפים את המציאות, ולכן חשוב להיות פרקטיים ומתוחכמים.

 תאומים

מיקום השמש ביום שלישי במזלכם (עד 21 ביוני) מייצג פעילות, עשייה, כיבוש ותנופה. לצד זה יש נטייה לפזיזות ונטייה לנטילת סיכונים, זאת לעיתים בשל ראייה לא ממוקדת במטרות שחשובות לכם. תאומים הוא מזל השכל החריף והתקשורת הקלילה והמהירה, ומי שצריך להיעזר בחוכמה ייצא נשכר מהתקופה. היגיון וידע יועילו לכל תלמיד או סטודנט. מנגד: שימרו על אנרגיה מאוזנת.

 סרטן

ימי החג מחזירים לכם את החיוניות, ואת הקשר שלכם עם אנשים שחשובים לכם. עם זאת, שימו לב, בחודש הקרוב צפויים ימים שעשויים לסחוף לאי שקט פנימי, לחשוף אתכם למחלות או לכל אותן אלרגיות מוכרות, כך שמומלץ לשים לב לבריאותכם. הימנעו ממשימות מלחיצות שדורשות מכם עמידה בלוחות זמנים. לוו את מעשיכם בקריצה ובהומור, זה תמיד עוזר.

 אריה

חג השבועות מיטיב עימכם, במיוחד אם אתם מוקפים באנשים חוגגים ושמחים. במהלך החודש הקרוב תרחיבו את המעגל החברתי והיצירתי שלכם, ותהיו במיטבכם – מושכים ובולטים. מצב כזה מלמד על אפשרות לקדם או ליזום דברים חדשים. שימו לב: מסתמן מצב אמוציונלי שעשוי לגרור תגובות פגיעות, והדבר עלול להשפיע לרעה על תפקודכם. התרחקו ממצבים חלקלקים.

 בתולה

את חג השבועות מומלץ לבלות עם אנשים מפרגנים ופתוחים, ולהתרחק מאנשים לחוצים. החג יעבור באווירה טובה וההרגשה תשתפר. תוכניות נסיעה ולבילוי במקום רחוק יתרמו לשיפור מצב הרוח. רכזו את כל הכוחות והמשאבים לימים אלה, שיאפשרו לכם להיות במרכז ולהתבלט כמו שאתם אוהבים ושואפים. מצד שני, אל תסמכו על איש, התרחקו ממצבים המושפעים מרגשות סותרים.

 מאזניים

חג השבועות מפגיש אתכם עם בני משפחה, חברים וידידים. תוכלו ליהנות מאווירת היחד בתוך מסגרת המשפחה או מחוצה לה. לבודדים ביניכם מומלץ להתחבר לאנרגיה אמפתית. ימים אלה יתנו תנופה חברתית או יצירתית לאנשים בעלי יוזמה והעזה. יהיו ביניכם כאלה שירצו לטייל, ויהיו כאלה שיהיה לכם רצון להיות מחוברים לחברים בארץ ו/או מחו"ל, כדי לחגוג וליהנות.

  עקרב

השבוע תוכלו לקדם במרץ עניינים הקשורים לנסיעות, ולקידום יוזמות חדשות ומטרות אידיאליסטיות. רעיון מיוחד עשוי למשוך את תשומת לבכם. כושר הארגון שלכם והיכולת לחשוב בגדול יתעצמו, וכדאי שיבואו לידי ביטוי. ענייני כספים והשקעות עשויים להעלות על הפרק במהלך השבועות הבאים. בינתיים תיהנו מחג השבועות והקיפו את עצמכם חברה מפרגנת.

 קשת

אתם אוהבים לחגוג וליהנות, לנסוע ולהיות בחברת אנשים שכיף להיות בחברתם. חג השבועות  יעבור במצב רוח טוב. תהיו מוקפים באנשים שבחברתם החג יעבור מהירות, בקלילות ובהרגשה טובה. שימו לב: מערך כוכבים מורכב עשוי להשפיע על מצב הרוח שלכם באופן מובהק. אם יש לכם עמדה מנוגדת לזו של הצד השני, שמרו על טאקט ותנו לו להתבטא בלי למתוח עליו ביקורת.

 גדי

יש כאלה שעלולים להיות תחת מכבש לחצים מכביד. ייתכן שמחויבויות יאלצו אתכם לבלות שעות רבות יותר במקום העבודה ולהקדיש את מירב היום לסגירת קצוות. טיפ השבוע: כדי לאפשר לקשר או לתפקיד להימשך, תצטרכו לשנות דברים בסיסיים שאינם בריאים לכם.  בשורות טובות שתקבלו בקרוב יהפכו נושא שהטריד אתכם לפחות מדאיג.

 דלי

תקופת מזל תאומים האוורירית מאפשרת ביטוי עצמי ויכולת להבריק בתחום שאתם עוסקים בו. אנשים מחפשים יותר עניין אינטלקטואלי, בעוד השגרה ותחושת המחויבות מכבידות. אם ישנן בעיות שנראות מורכבות, הן ייפתרו על ידי תקשורת בונה, מודעת ויצירתית. מצד שני, היו זהירים השבוע בהתמודדות עם מצבי כספים חלקלקים, ועם כל מה שקשור להשקעות.

 דגים

מומלץ להתחבר לפעילות הרמונית, זאת כדי לא לחוש את הלחצים והבדידות הקשורים לחג. מומלץ להיות מחוברים לאנשים שפויים. כוכבכם נפטון עשוי לגרור בלבול מתעתע, לערפל את המחשבה ולהביא לשיקול דעת מוטעה. מי שנראה ידידותי ביותר אולי מסתיר אינטרסים שאינכם מודעים להם. מומלץ לדחות קבלת החלטה שקשורה לאי-ודאות בנושא חשוב לשבוע הבא.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות ©

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים