חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

הארגון הישראלי לפינוי דירה

 

לא פשוט להיות אדם המוגדר בתור אגרן כפייתי ועוד יותר מכך - להיות קשור לאדם המוגדר ככזה.

 

מדובר בתופעה מוכרת שידועים לה לא מעט גורמים ודרך הטיפול בה אינה פשוטה או מהירה. מדובר בתהליך שעל האגרן לעבור בסיוע וליווי צמוד של אנשי מקצוע מתחומי הפסיכולוגיה, הטיפול הרגשי ובמקרים קיצוניים אפילו מתחום הפסיכיאטריה. בנוסף לטיפול באגרן עצמו - צריך לטפל בדירה העמוסה לעייפה בחפצים, פריטים או מכשירים שהוא אסף לחיקו וצריך לעשות זאת בעדינות ורגישות רבות במיוחד.

טיפול וסיוע לאגרנים כפייתיים הינו התפקיד המרכזי של הארגון הישראלי לפינוי דירה. מי שמנהל את המרכז ועובד בו יודע שחשוב מאד איך לפנות אל האגרנים הכפייתיים, הם מבינים שמדובר בתופעה שלאגרן אין שליטה עליה ושיש כאן עירוב רגיש של כמה גורמים שצריך להתייחס אליהם בכבוד ובעדינות רבים. כל אגרן כפייתי מתנהג בצורה שונה ולא ניתן לקבוע דרך פעולה אח אחידה עבור כל האגרנים. חשוב להתייחס לכל אגרן כאדם העומד בפני עצמו וחשוב לתת לו את מלוא הכבוד והיחס לאור הקושי שהוא חווה.

 

בין שאר השירותים שמציע הארגון הישראלי לפינוי דירה ניתן למצוא שלל שירותים מתקדמים ומקצועיים עבור האגרנים הכפייתיים ובכלל זה פינוי וריקון הדירות שלהם. אגרנים כפייתיים יכולים להגיע מהר מאד למצב שבו הדירה או הבית שהם גרים בו הופך ל-לא ראוי למגורים, שכן הוא מלא ועמוס בחפצים רבים. מדובר בדרך כלל בסכנה תברואתית של נשימת אוויר עם אבק ולכלוך, חוסר יכולת לנוע בתוך הדירה, שכן חפצים רבים יחסמו את המעברים או יסכנו את ההליכה והתזוזה החופשית. בנוסף, האגרן עלול להיות קשור בקשר רגשי עם כל אחד ואחד מהפריטים, מה שיקשה עוד יותר על הפינוי וריקון הדירה.

הארגון הישראלי לפינוי דירה מעסיק אנשי מקצוע שיודעים לטפל בדיוק בתופעה זו. הפינוי מתבצע תוך תיאום מוחלט וכמובן שקיפות ושיתוף פעולה עם הלקוח - בין אם הוא האגרן עצמו ובין אם הוא מקורב לאגרן (קרוב משפחה, שכן או חבר). שום פעולה לא מבוצעת ללא אישור הלקוח ותמיכה מלאה מאנשי המקצוע המסייעים לאגרן להתגבר על הקושי, להבין מהם הגורמים אשר בגינם הוא אוגר ואוסף מכל הבא ליד וכמובן מציאת דרכי ההתמודדות הנכונות עבורו, אשר בזכותן יוכל להפסיק לאגור אלא ימצא דרך אחרת לבטא את הקשיים הניצבים בפניו.

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים