חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

8 כללים לרכישת מטבחים כפריים בחברת מטבחי דניאל

 

מטבחים כפריים אותנטיים – מאד מומלץ לדעת לתכנן על מנת לבחור בדיוק את מבנה החדר הרצוי עבורכם. באופן כללי, מטבח כפרי הוא מטבח עם עיצוב מגולף על כל דלת-ארון או מגירה, כשבקדמתן יש ידיות פרזול

 

מטבחים כפריים אותנטיים – מאד מומלץ לדעת לתכנן על מנת לבחור בדיוק את מבנה החדר הרצוי עבורכם. באופן כללי, מטבח כפרי הוא מטבח עם עיצוב מגולף על כל דלת-ארון או מגירה, כשבקדמתן יש ידיות פרזול. שיש העבודה בדרך כלל יעוצב עם מוטיבי הבלטה שידגישו אותו במרחב. לדוגמה, שיש מאבן טבעית מסותתת או דמוי אבן שכזו. עוביו – עבה, צורתו – בדרך כלל לא מלבנית לחלוטין אלא עם ליטוש ייחודי כלשהו, כמו למשל עיגול קצוות או יצירת פרונט קשתי (חצי גלילי). מעוניינים לדעת מה עוד צריך להיות במטבח הכפרי שלכם?

גוון המטבח – עץ

גוון המטבח הנו עץ – אשר את בחירתו מומלץ לעשות בהתאם לגודל החדר. אם זהו חדר קטן, מומלץ לבחור בעצים כהים כמו אלון מבוקע או אגוז. אם זהו חדר גדול, מומלץ לבחור בעצים בהירים כמו צבע קרם או אלון מולבן. כך, אתם מסדירים נוסחת עיצוב שהגוונים בה יתאימו לחלל ולא ייראו כלואים או מאולצים בשל אי התאמה למימדי החדר.

עובי הרכוש הקבוע – בהתאם לגודל החדר

בחדרי מטבחים גדולים, מומלץ לבחור משטח עבודה עבה, ארונות עם מימד עומק גדול וידיות ארון גדולות. אם החדר קטן יש לחולל בדיוק את ההיפך, כששיש העבודה דק, הארונות עם עומק קטן והידיות קטנות ככל שניתן.

דלתות מגולפות – סממן ההיכר של מטבח זה

מטבחים כפריים ניחנים בדלתות מגולפות, בשונה מהמטבחים המודרניים, בהם הדלתות חלקות בעיצוב שלהן. הדבר נכון גם לארונות וגם למגירות. במטבח כפרי לא נהוג לעטוף מדפים פתוחים בדלתות אלא להותירם כמו שהם, עם מוצרי המטבח חשופים על גבם.

משקופי הדלתות בארונות ובמגירות – עגולים

מומלץ לבחור דגם של מערך החסני מטבח ובו כל דלת מעובה במשקוף צילינדר עגול. משקוף כזה מקרב את המטבח לתבנית העיצוב הכפרית ויוצר תמונת מטבח בגובה העיניים שאינה מעידה על ריחוק בנוסח העיצוב הבורגני.

מוטיבים ליציקת אופי לדפנות המדפים ומשטחי העבודה

משטח עבודה– מאבן טבעית או מקרמיקה דמוי אבן טבעית. מה שחשוב הוא שעל אבן המשטח ייראו כתמים ושבילי צבע שיזכירו את האבן המסותתת הטבעית.

ארון – בין אם הארון מעץ ובין אם הוא דמוי עץ, מאד מומלץ שיהיו עליו צבעים וגוונים כהים שידמו את הגזע ובכך יבליטו את המוטיב הכפרי בנוף המטבח.

אי למטבח – במטבחים גדולים

עיצובו של אי למטבח במטבח כפרי גדול צריך להיראות כמו המטבח המקורי המתוכנן הן בצבע והן בצורה. במידה ויש באי פתרונות אחסון תחתונים הם צריכים להיות המשך ישיר של הארון והמגירות באופן העיצוב.

הקצאת מקום למכשירי חשמל – חשוב

מאד חשוב שבארון המטבח הסופי תהיה הכנה להצבת מדיח כלים ותנור כיריים. כמו כן, על רוחב הארון להיות מקוצץ ב- 100 ס"מ לפחות ביחס לגודל המטבח לשם הטמעת מקרר.

מטבחי דניאל – המקום האולטימטיבי לתכנון מטבחים כפריים

מעוניינים לתכנת מטבחים איטלקיים בגוון עץ? או אולי מטבחים כפריים לבנים? בחברת מטבחי דניאל מסייעים לכפך לגבש תבנית עיצוב מטבחים מקורית אשר תשתלב נהדר בביתכם ותיקח אותו למחוזות עיצוב חדשים. בואו להסדיר מטבח כפרי ברמה אחרת וליהנות מכל היתרונות במטבח חדש עם מראה של פעם!

 

צילום: מטבחי דניאל

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים