חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ: 11 – 17 באוקטובר 2019 / חוה מזר

 

תקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר:   הורוסקופ:11  עד 18 לאוקטובר 2019

 

                                          הורוסקופ: 11 – 17 באוקטובר 2019 / חוה מזר

 

טלה

שבת-ראשון השבוע עשוי להשפיע על ציר הזוגיות שלכם. הירח המלא משבת עד צהרי יום שני והשתתפות כוכב מארס מול מזלכם עשוי כי הקיצוניות שולטת השבוע, מצב שעשוי לגרור הסלמה ביחסים בעלי אופי תובעני. שליטה עצמית תאפשר התמודדות עם מה שמציק ומפריע.

טיפ השבוע: במהלך השבועות הבאים רישמו לפניכם כי מומלץ לא למהר ולהקפיד במיוחד על על זהירות בדרכים.

 

שור

מיקום הכוכבים ונוס ומרקורי מול מזלכם, במהלך חודש אוקטובר בבית הנישואים והשותפויות שלכם, עשוי להשפיע על חייכם הרגשיים או המקצועיים, ועל התנהלות קשרי הזוגיות ומערכות היחסים שלכם.

טיפ השבוע: עכשיו (וכן במהלך השנה הקרובה) תהיה הזדמנות לקדם את ענייני הלב, להידוק יחסים או למציאת קשר חדש. כדי לא לחבל בקשר, נהגו בזהירות ובאחריות.

 

תאומים

שישי-שבת: מומלצים לנסיעות, לבילוי ויציאה מהשגרה. אנשים חדשים עשויים להיכנס לחייכם, והאווירה תחדיר בכם ציפייה לבאות.

טיפ השבוע: שימו לב: התקופה דורשת זהירות. נסיגת כוכב ונוס עד אמצע חודש נובמבר עלולה לרמוז על קונפליקט ועימות. מול גל המתחים והעומסים ייתכנו גם ימים זוהרים, מיטיבים ומאירי פנים. השתדלו להתחבר לאנשים בעלי אנרגיה חיובית ומחזקת.

 

סרטן

יש לכם הזדמנות לשפר את חיי החברה שלכם ולטפח קשרים ידידותיים עם אנשים שאתם חפצים ביקרם. זהו זמן מתאים לקרבה רבה ולמגע. ענייני משפחה, וילדים בכלל זה, עשויים לקבל דגש.

טיפ השבוע: האנרגיות שלכם עשויות להיות נמוכות לקראת המחצית השנייה של השבוע. אך אתם עשויים להתחזק לקראת שבת-ראשון. הימנעו מעקשנות והקפידו על פתיחות ברוכה.

 

אריה

תקופת מזל מאזניים מיטיבה עם רבים מכם. יש לכם הזדמנות להחליף אווירה, המישור התקשורתי והיצירתי יודגש, ומומלץ בחום להיות מחוברים לאנשים פתוחים וחברותיים. הדבר תלוי בעיקר ביוזמה, בפתיחות ובאמונה  בעצמכם.

טיפ השבוע: אתם עשויים ליהנות מחופשות ומההנאות הנלוות. עם זאת, עליכם לרסן את הנטייה שלכם למריבה/לקונפליקט.

 

בתולה

בתקופה זו עשויים להיות מודגשים ענייני כספים, עסקים והשקעות, ובשל כך תהיו עסוקים בקידום יוזמות שאפתניות המצריכות עצבים חזקים, מצב שעשוי להעמיד רבים מכם בתחושת פגיעות ורגישות. לאנשי העסקים שביניכם: הכוכבים צופנים לכם תפנית עסקית דרמטית.

טיפ השבוע:  מיקום ונוס בבית התקשורתי שלכם עשוי להיטיב ולסייע לכם. חשוב להתייחס רק לעובדות ולנתח מצבים על פי גישה מעשית, מכילה וסובלנית. לטווח הרחוק הסובלנות תשתלם.

 

מאזניים

מיקום הכוכבים במזלכם מחזירים לרבים מכם את החיוניות ואת האנרגיות שאבדו במהלך החודש האחרון. עם זאת, מומלץ לשמור על דיסקרטיות וגם להימנע ממחויבויות הקשורות לסיכון.

טיפ השבוע: מודעות: ייתכן שמישור מסוים מכביד ומדכא, ואתם מהססים וחוששים לגבי ההמשך. חשוב להירגע בדרך המתאימה למצב רוחכם, ובנוסף הקיפו את עצמכם ברשת של קביעות ושייכות.

 

עקרב

כוכב ונוס יימצא במזלכם עד סוף חוש אוקטובר. עם זאת, מיקום ונוס מול הכוכב הבעייתי והלא צפוי אוראנוס, עשוי להעלות אל פני השטח את הבעייתיות במערכות יחסים ובמיוחד בקשרים זוגיים ובענייני רגשות. יחסים בעלי בסיס רעוע או שההתנהלות בהם גרועה, עלולים להסתיים עכשיו.

טיפ השבוע: מיקום כוכב התקשורת והנסיעות במזלכם עשוי להעיד כי עבור רבים מכם כי המישור החברתי שלכם יצבור לקבל תאוצה. מה שנכון או אפשרי עבורכם יזרום ביתר קלות אם תשלבו קסם וכריזמה בפעילותכם.

 

קשת

בילוי ומפגשים עם חברים ומכרים חדשים יתאימו מאוד לפעילים שביניכם מבחינה חברתית. היצירתיים והפוריים שבכם כבר מתכננים מהלך שיאפשר להוציא אתכם למרחבים רעיוניים חדשים.

טיפ השבוע: בשלב זה מומלץ להתארגן ולחשוב על סדרי עדיפויות, ולהימנע ממתחים חיצוניים ומהפרעות. גם כאשר אתם נאלצים להתמודד עם קשיים, אתם מוצאים פתרונות מבריקים ומתגברים עליהם.

 

גדי

ימים אלה מדגישים את השאיפה לשלמות ואת ההתייחסות לפרטים, דבר שמגביר את הביקורתיות, אך גם את הרגישות והפגיעות. הדגשת הכוכבים בבית הקריירה שלכם עשוי להדגיש את המישור המקצועי שלכם השבוע.

טיפ השבוע: התקופה הנוכחית היא מעין מבחן עבורכם, שכן מתקיים מאבק על שמירת המסגרת הקיימת מול הרצון של אחרים לשבור מסגרת תחרותית, תזזיתית וחונקת.

 

דלי

מיקום השמש במזל מאזניים עשוי להדגיש ענייני חו"ל ונסיעות לאלה שתחום זה בראש מעייניהם עכשיו. גם ענייני כספים והשקעות עשויים להיות מודגשים, וייתכן שיתלווה לכך קונפליקט. חשוב לכן לשדר איפוק ומשמעת עצמית כדי לעבור את התקופה הזאת בשלום.

טיפ השבוע: אתם זקוקים לתחושות של חופש ומרחב. תקופת מזל מאזניים עשויה להעיד על  עשייה יצירתית ועל לקיחת יוזמות ברוכות. כדאי להיות מעורבים בפרויקט שהצלחתו תשתלם לכם.

 

דגים

המישור הרגשי מודגש השבוע. לפנויים שביניכם האווירה סביבכם תהפוך לרומנטית ונלהבת, אבל גם מטעה. אתם מחפשים יציבות, אך ימים אלה נוטים לטשטש את הראייה הרגשית שלכם. להרפתקנים שבכם צפוי סטוץ’ מלהיב חושים.

טיפ השבוע: גלו זהירות מטיפוסים חלקלקים והימנעו מהנטייה לפתיחות יתר איתם. תנו לעניינים להתנהל ללא מעורבות רבה מצדכם ושמרו מרחק מאלה שאינכם בוטחים בהם ובכוונותיהם. 

 

                     הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03  כל הזכויות שמורות @

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים