חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ:   10-16 ביולי 2020 / חוה מזר

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה  מזר:  10-16 ביולי 2020

 

                                              הורוסקופ:   10-16 ביולי 2020 / חוה מזר

 

טלה

התקופה ממשיכה  להדגיש ענייני בית ומשפחה. מעבר לעיסוקיכם המייגעים ולאחריות הרבה המוטלת עליכם, אתם חשים מתח פנימי רב. השינויים העוברים עליכם הם פנימיים וחיצוניים ויש מביניכם שמייחלים לצאת מסטגנציה מעייפת ומכבידה. אין טעם להיכנס למרה שחורה, הפחיתו בפעילות מנטלית שוחקת. כרגע דבר לא נראה בטוח, אבל הדברים ייראו אופטימיים יותר בהמשך החודש, היו סבלניים.

טלה

התקופה ממשיכה  להדגיש ענייני בית ומשפחה. מעבר לעיסוקיכם המייגעים ולאחריות הרבה המוטלת עליכם, אתם חשים מתח פנימי רב. השינויים העוברים עליכם הם פנימיים וחיצוניים ויש מביניכם שמייחלים לצאת מסטגנציה מעייפת ומכבידה. אין טעם להיכנס למרה שחורה, הפחיתו בפעילות מנטלית שוחקת.

טלה

התקופה ממשיכה  להדגיש ענייני בית ומשפחה. מעבר לעיסוקיכם המייגעים ולאחריות הרבה המוטלת עליכם, אתם חשים מתח פנימי רב. השינויים העוברים עליכם הם פנימיים וחיצוניים ויש מביניכם שמייחלים לצאת מסטגנציה מעייפת ומכבידה. 

טיפ השבוע: אין טעם להיכנס למרה שחורה, הפחיתו בפעילות מנטלית שוחקת. כרגע דבר לא נראה בטוח, אבל הדברים ייראו אופטימיים יותר בהמשך החודש, היו סבלניים.

 

שור

אתם פעילים ותקשורתיים והתקופה מלמדת על הנטייה של רבים מכם לחיי חברה פעילים ויצירתיים, וכן על מיצוי היכולות שלכם. נדיבות וקסם אישי יקלו עליכם ליצור קשרים חדשים וליהנות מיחס מועדף ואוהד. תגלו שהעבודה הקשה שהשקעתם יכולה להרשים את אלה שחוות דעתם חיונית לביטחון העצמי שלכם. לפוריים שביניכם צפויה תקופה חיובית מבחינה תקשורתית, חברתית ויצירתית. 

שור

אתם פעילים ותקשורתיים והתקופה מלמדת על הנטייה של רבים מכם לחיי חברה פעילים ויצירתיים, וכן על מיצוי היכולות שלכם. נדיבות וקסם אישי יקלו עליכם ליצור קשרים חדשים וליהנות מיחס מועדף ואוהד. תגלו שהעבודה הקשה שהשקעתם יכולה להרשים את אלה שחוות דעתם חיונית לביטחון העצמי שלכם.

שור

אתם פעילים ותקשורתיים והתקופה מלמדת על הנטייה של רבים מכם לחיי חברה פעילים ויצירתיים, וכן על מיצוי היכולות שלכם. נדיבות וקסם אישי יקלו עליכם ליצור קשרים חדשים וליהנות מיחס מועדף ואוהד. נצלו קשרים חברתיים.

טיפ השבוע: תגלו שהעבודה הקשה שהשקעתם יכולה להרשים את אלה שחוות דעתם חיונית לביטחון העצמי שלכם. לפוריים שביניכם צפויה תקופה חיובית מבחינה תקשורתית, חברתית ויצירתית. 

 

תאומים

ענייני כספים והשקעות עשויים להיות מודגשים עד ה-22 בחודש יולי. מומלץ להימנע מסיכונים ולשמור על דריכות עסקית, כדי לא להימצא במצב לא נוח. חיכוך עם אנשים תובעניים לא מומלץ בעת הזו. בעבודה חשוב שתביעו את עמדתכם ושתעמדו על שלכם. היבטים מסוימים מאפשרים לכם ליהנות מתמיכה, אך גם לחוש בודדים ומנותקים. גילוי אסרטיביות מצידכם יתקבל בכבוד ויביא לתוצאות הרצויות. 

תאומים

ענייני כספים והשקעות עשויים להיות מודגשים עד ה-22 בחודש יולי. מומלץ להימנע מסיכונים ולשמור על דריכות עסקית, כדי לא להימצא במצב לא נוח. חיכוך עם אנשים תובעניים לא מומלץ בעת הזו. בעבודה חשוב שתביעו את עמדתכם ושתעמדו על שלכם. גילוי אסרטיביות מצידכם יביא לתוצאות הרצויות. 

תאומים

ענייני כספים והשקעות עשויים להיות מודגשים עד ה-22 בחודש יולי. מומלץ להימנע מסיכונים ולשמור על דריכות עסקית, כדי לא להימצא במצב לא נוח. חיכוך עם אנשים תובעניים לא מומלץ בעת הזו. בעבודה חשוב שתביעו את עמדתכם ושתעמדו על שלכם. 

טיפ השבוע: היבטים מסוימים מאפשרים לכם ליהנות מתמיכה, אך גם לחוש בודדים ומנותקים. גילוי אסרטיביות מצידכם יתקבל בכבוד ויביא לתוצאות הרצויות. 

 

סרטן

רבים מכם נתונים במצבים של מופנמות, רצינות וחיטוט יתר בתוך עצמכם, מלווים בעיסוק בבעיות הקיומיות. לא רק שאתם דורשים יותר מדי מעצמכם, אלא גם שופטים את עצמכם בחומרה. זה תהליך שגורר משבר זמני ומביא את חלקכם לערוך חשבון נפש. מצד שני, ברגע אחר אתם לפתע נסגרים. לכן יש להבחין בין עיקר לתפל, כדי שתוכלו להקדיש זמן איכות למה שמשרת אתכם. 

סרטן

רבים מכם נתונים במצבים של מופנמות, רצינות וחיטוט יתר בתוך עצמכם, מלווים בעיסוק בבעיות הקיומיות. לא רק שאתם דורשים יותר מדי מעצמכם, אלא גם שופטים את עצמכם בחומרה. זה תהליך שגורר משבר זמני ומביא את חלקכם לערוך חשבון נפש. הבחינובין עיקר לתפל, כדי שתוכלו להקדיש זמן איכות למה שמשרת אתכם. 

סרטן

רבים מכם נתונים במצבים של מופנמות, רצינות וחיטוט יתר בתוך עצמכם, מלווים בעיסוק בבעיות הקיומיות. לא רק שאתם דורשים יותר מדי מעצמכם, אלא גם שופטים את עצמכם בחומרה. זה תהליך שגורר משבר זמני ומביא את חלקכם לערוך חשבון נפש. 

טיפ השבוע: מצד שני, ברגע אחר אתם לפתע נסגרים. לכן יש להבחין בין עיקר לתפל, כדי שתוכלו להקדיש זמן איכות למה שמשרת אתכם. 

 

אריה

ימים אלה אינם קלים לכם, אתם רגישים מתמיד, סובלים מעייפות ומשחיקה וזקוקים ליותר מנוחה וזמן כדי להתאושש. אתם נתונים במצב רגיש וצריכים להנמיך ציפיות, שכן יש לכם הרגשה של איבוד שליטה על מה שקורה, וזה מכניס אתכם ללחץ.  כדאי שתביאו את עצמכם למצב יותר רגוע, נוחו במידת הצורך, ואל תתכננו תוכניות מאמצות מדי, במיוחד לקראת המחצית השנייה של השבוע. 

אריה

אתם רגישים מתמיד, סובלים מעייפות ומשחיקה וזקוקים ליותר מנוחה וזמן כדי להתאושש. יש לכם הרגשה של איבוד שליטה על מה שקורה, וזה מכניס אתכם ללחץ.  כדאי שתביאו את עצמכם למצב יותר רגוע, נוחו במידת הצורך, ואל תתכננו תוכניות מאמצות מדי, במיוחד לקראת המחצית השנייה של השבוע. 

אריה

בימים שבת וראשון עד שני תזדקקו לפסק זמן אנרגטי ולמנוחה מירבית. בעוד כשבועיים תיכנסו לתקופה נוחה בהרבה, וכל המועקה והכובד יישארו מאחור. 

טיפ השבוע: ונוס בבית החברתי מיטיב עימכם. נסו לתת לדברים לזרום ולאמץ מנגנוני הגנה חדשים, והכל ייעשה חלק יותר עבורכם ועבור הסובבים אתכם. לקראת ה- 23 בחודש יולי מצבכם צפוי להשתפר. העניינים יתחילו לצבור תאוצה, ויתרחשו בקצב הדרמטי שאהוב עליכם.

 

בתולה

ענייני מעמד וקריירה עשויים לקבל דגש. יש בכם צורך לצאת מסטגנציה חונקת ולהכניס קצת יותר פלפל לחיים. אפשרות שלא חשבתם עליה תעלה במפתיע ותוכל להתאים בדיוק לצרכים שלכם. באמצעות כריזמה ממגנטת וכושר שכנוע תוכלו לסחוף אחריכם אנשי מפתח חשובים. במקביל, לא כולם חשים במגמה הברוכה הזאת, ויש מביניכם כאלה שעשויים להימצא במצב לא נוח של תסכול בשל הנטייה לפעול מעבר לכוחותיכם. 

בתולה

ענייני מעמד וקריירה עשויים לקבל דגש. יש בכם צורך לצאת מסטגנציה חונקת. אפשרות שלא חשבתם עליה תעלה במפתיע ותוכל להתאים בדיוק לצרכים שלכם. במקביל, לא כולם חשים במגמה הברוכה הזאת, ויש מביניכם כאלה שעשויים להימצא במצב לא נוח של תסכול בשל הנטייה לפעול מעבר לכוחותיכם. 

בתולה

יש מעוניינים לצאת מקיפאון/מסטגנציה חונקנת ולהכניס קצת יותר פלפל לחיים. כל אלה יקבלו תפנית לקראת ימי אמצע השבוע. יש לכם צורך בריגושים. המישור הרגשי מלטף אך גם סוער מאוד. 

טיפ השבוע: שלישי-רביעי: ימים אלה מומלצים לשילוב עסקים עם הנאה עם ולניצול מרבי של האצת המישור החברתי שלכם. תהיו מושכים וממגנטים והאנרגיה הזאת עשויה להיטיב אתכם.

 

מאזניים

התקופה נותנת דגש על בית הקריירה שלכם. לעיתים אתם עמוסים ולחוצים נפשית, מצב שעשוי להגביר את רגישותכם ואת הביקורת שלכם. איזשהו קונפליקט במקום העבודה עלול להעכיר את האווירה ולגרום לאי נוחות. כדאי שתורידו קצת מהעומס ותחסכו במאמצים, זאת כדי להבחין בין נושאים שלגביהם חשוב לכם להתעקש לבין אלו שחשובים פחות כדי לא לגרור אסקלציה. הכל ייראה אחרת עם כניסת השמש למזל אריה.

מאזניים

לעיתים אתם עמוסים ולחוצים נפשית, מצב שעשוי להגביר את רגישותכם ואת הביקורת שלכם. איזשהו קונפליקט במקום העבודה עלול להעכיר את האווירה ולגרום לאי נוחות. כדאי להבחין בין נושאים שלגביהם חשוב לכם להתעקש כדי לא לגרור אסקלציה. הכל ייראה אחרת עם כניסת השמש למזל אריה.

מאזניים

יש לכם יחסים לא טובים עם מישהו בעבודה, שחוסר היציבות שלו ומצבי רוחו הקיצוניים גורמים לכם להרגיש לא בנוח. אינכם מצליחים לגייס די כוחות לפעילויות השגרתיות. מסיבה זו אתם משדרים חולשה או חוסר ביטחון ואנשים עלולים לנצל זאת לטובתם. 

טיפ השבוע: כניסת השמש למזל אריה לקראת ה- 23 ביולי ולתוך אוגוסט תעצים את הבית החברתי שלכם. שלכם. יש למה לצפות. 

 

עקרב

התקופה מביאה עימה משב של פעילות בונה והישגית למי שמסוגל ליזום, להעז ולקדם בכוחות עצמו מטרות שחשובות לו. סגלו פתיחות חברתית. הפן העסקי מבטיח מאוד וחובק עולם, לפתע תוכלו לשפוט בצורה אובייקטיבית בלי להיות מושפעים מהרגשות. מפגשים ונסיעות יהפכו לחוויות שמהן תוכלו להפיק הרבה. האגו והצד הייצוגי של החיים ימלאו תפקיד חשוב ומרכזי בכל פעילות. גלו גמישות ושמרו על איזון.

עקרב

התקופה מביאה עימה משב של פעילות בונה והישגית למי שמסוגל ליזום, להעז ולקדם בכוחות עצמו מטרות שחשובות לו. סגלו פתיחות חברתית. מפגשים ונסיעות יהפכו לחוויות שמהן תוכלו להפיק הרבה. האגו והצד הייצוגי של החיים ימלאו תפקיד חשוב ומרכזי בכל פעילות. גלו גמישות ושמרו על איזון.

עקרב

יצירתיות ומקוריות הן הצד החזק שלכם עכשיו ויש לכך חשיבות כדי להבין במה כדאי להתמקד וגם כדי להסתער על מטרות איכותיות שישפרו את איכות חייכם. צפויות חדשות מעודדות מהארץ או מחו"ל. 

טיפ השבוע: ביקורתיות וסרקזם עלולים לגרור איבוד שליטה. כדאי לנהל את החיים בהיגיון ובשיקול דעת ולא מתוך רוגז בלתי נשלט, שלא יועיל לכם ולא יוביל אתכם לשום מקום. השורה התחתונה: שמרו על פרופורציות. 

 

קשת

התקופה עשויה  להדגיש מצבי כספים בוערים אך מורכבים הדורשים כושר איפוק ויכולת הבלגה. שמרו על ערנות ופוקוס בקשר להשקעות. תנו לימים אלה לעבור מבלי לסבך את עצמכם, שכן ניגוד אינטרסים עם אחד האנשים סביבכם עלול להוביל למשבר. לקראת ה- 23 בחודש יולי (לתקופה של כחודש) תיפתח תקופה של ימוש פוטנציאל, יוזמות חדשות ומסעות כיבוש למיניהם, וכך לייצג בעצם אנרגיה של הגשמת מאוויים כמוסים. 

קשת

התקופה עשויה  להדגיש מצבי כספים בוערים אך מורכבים הדורשים כושר איפוק ויכולת הבלגה. שמרו על ערנות ופוקוס בקשר להשקעות. לקראת ה- 23 בחודש יולי (לתקופה של כחודש) תיפתח תקופה של ימוש פוטנציאל, יוזמות חדשות ומסעות כיבוש למיניהם, וכך לייצג בעצם אנרגיה של הגשמת מאוויים כמוסים. וטהורים. 

קשת

התקופה עשויה  להדגיש מצבי כספים בוערים אך מורכבים הדורשים כושר איפוק ויכולת הבלגה. שמרו על ערנות ופוקוס בקשר להשקעות. תנו לימים אלה לעבור מבלי לסבך את עצמכם, שכן ניגוד אינטרסים עם אחד האנשים סביבכם עלול להוביל למשבר. 

טיפ השבוע: לקראת ה- 23 בחודש יולי (לתקופה של כחודש) תיפתח תקופה של ימוש פוטנציאל, יוזמות חדשות ומסעות כיבוש למיניהם, וכך לייצג בעצם אנרגיה של הגשמת מאוויים כמוסים. 

 

גדי

זוהי תקופה של עשייה, לכן גישה אופטימית וחיובית תשפיע לטובה על מה שיקרה בו. יש מביניכם שחשים  תחושות מעורבות עקב אנרגיה תובענית שעלולה להכביד על תפקודכם. צעדים זהירים ומחושבים היטב יובילו אתכם לאט אך בטוח למקום שרבים מכם שואפים להגיע אליו. עכשיו חשובה העזה ויוזמה מצידכם. נסיעות ומפגשים עם אנשים מרתקים יוכלו למלא את חייכם בתוכן ובמשמעות.   

גדי

יש מביניכם שחשים  תחושות מעורבות עקב אנרגיה תובענית שעלולה להכביד על תפקודכם. צעדים זהירים ומחושבים היטב יובילו אתכם לאט אך בטוח למקום שרבים מכם שואפים להגיע אליו. עכשיו חשובה העזה ויוזמה מצידכם. נסיעות ומפגשים עם אנשים מרתקים יוכלו למלא את חייכם בתוכן ובמשמעות.   

גדי

זוהי תקופה של עשייה, לכן גישה אופטימית וחיובית תשפיע לטובה על מה שיקרה בו. יש מביניכם שחשים  תחושות מעורבות עקב אנרגיה תובענית שעלולה להכביד על תפקודכם. צעדים זהירים ומחושבים היטב יובילו אתכם לאט אך בטוח למקום שרבים מכם שואפים להגיע אליו. 

טיפ השבוע: עכשיו חשובה העזה ויוזמה מצידכם. נסיעות ומפגשים עם אנשים מרתקים יוכלו למלא את חייכם בתוכן ובמשמעות.   

 

דלי

בקרוב מאוד הכוחות יחזרו ועימם המרץ והחשק לעשות דברים, להתחיל ביוזמות ולממש מטרות. המישור החברתי והיצירתי יספק לכם – בהמשך החודש - נקודת זינוק חיובית, מציאות ידידותית ותחושת קלילות, גם כשמדובר בתהליכים לא פשוטים. השבועות הבאים עשויים להפיח העזה בצד קלילות מבורכות, כך שאת כל המשאבים שלכם מומלץ להשקיע בכיוון הזה. התמונה עבור רבים מכם לפחות תשתנה לטובה.  

דלי

בקרוב מאוד הכוחות יחזרו ועימם המרץ והחשק לעשות דברים, להתחיל ביוזמות ולממש מטרות. המישור החברתי והיצירתי יספק לכם – בהמשך החודש - נקודת זינוק חיובית, מציאות ידידותית ותחושת קלילות, גם כשמדובר בתהליכים לא פשוטים. לקראת השבועות הבאים - התמונה עבור רבים מכם תשתנה לטובה.  

דלי

אתם עובדים קשה ובנוסף לכך סופגים מתחים מהסובבים אתכם. אל תמהרו להסיק מסקנות, ועוד פחות מכך להעיר בקול על כל מה שלא בסדר, במיוחד לאלה הקשורים לסיבוכים ואגו בעל לבה מתפרצת וגאוותנית. 

טיפ השבוע: לקראת השבוע האחרון של החודש, ולתוך חודש אוגוסט, אוגוסט יחזרו הכוחות ועימם המרץ והחשק לעשות דברים, להתחיל ביוזמות ולממש מטרות. יש למה לצפות. 

 

דגים

אתם משאירים מאחור את המועקה, החולשה, הכובד והדאגות. יש מביניכם כאלה שעשויים לחוות ימים מהנים, בהם תשתפר ההרגשה ותחזרו לפרופורציות הנכונות. במקביל, ייווצרו עבורכם תנאים טובים יותר למציאת עבודה או לליבון בעיות שנוצרו לאחרונה בקשר לעתידכם. לאחדים מכם ארמוז כי מסתמנים מתחים, או קונפליקט, מצב שעשוי למצוא רבים מכם בזיגזג שלא רצוי לכם כלל ועיקר. סגלו סובלנות. 

דגים

אתם משאירים מאחור את המועקה, החולשה, הכובד והדאגות. במקביל, ייווצרו עבורכם תנאים טובים יותר למציאת עבודה או לליבון בעיות שנוצרו לאחרונה בקשר לעתידכם. לאחדים מכם ארמוז כי מסתמנים מתחים, או קונפליקט, מצב שעשוי למצוא רבים מכם בזיגזג שלא רצוי לכם כלל ועיקר. סגלו סובלנות. 

דגים

התקופה עשויה לפתוח אפשרויות הקשורות לחו"ל וכן ללימודים. רבים מכם עשויים להצליח בענייני יצירה ובהדגשים אישיים, מגמה שתעניק לכם את הדלק הדרוש כדי לאפשר פריצה מחודשת.

טיפ השבוע: זהירות: כדי להקטין את הפגיעות והנזקים כדאי להיות מודעים למה שקורה, לנהל את החיים בהיגיון ובשיקול דעת ולא מתוך רוגז טעון, שלא יועיל ולא יוביל אתכם לשום מקום בטוח וחיובי. 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03 כל הזכויות שמורות @

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים