חיפוש
 
לדף הבית >>     צביגידיז אימון מוחי למצוינות, פתח תקווה >>

האם ביופידבק יכול לשחרר אותנו מלופים מחשבתיים

 

במידה ואדם מבצע מס’ תרגולי ביופידבק האם זה יכול לסייע להימנע ממחשבות שחוזרות על עצמן שוב ושוב?כיצד ובכמה טיפולים ניתן לחוש שינוי? תשובות לסוגיות אלו ועוד - בטור הבא...

 

היכולת של הגוף לבצע שינויים, רובם לא מודעים וחלקם הקטן כן, מצביע על כך שהתערבות כמו ביופידבק יכולה לסייע, וזהו דגש חשוב, במילה לסייע, במצבים של מחשבות חוזרות שוב ושוב. 

לכל תופעה יכולות להיות מספר גורמים וכמדובר על מחשבות טורדניות שחוזרות על עצמן, הרבה פעמים פתרון מקיף יותר, כמו נוירופידבק יכול להיות מענה יעיל יותר, בטח אם הוא משולב עם ביופידבק.

כסיוע במהלך טיפול או אימון נוספים, אין ספק שכוחו של הביופידבק להביא למודעות גופנית ולשליטה גופנית, יכול בהחלט לסייע משמעותית לשחרור מלופים מחשבתיים.

חלק משמעותי מהמקרים האלו נובע דווקא מתופעות אחרות שעל בסיסן נוצרות לולאות המחשבה האלו, וכאשר המניע הוא פיזיולוגי, האימון לשליטה בפעולת הלב והגוף, בדברים שלפני כן היו מחוץ למודעות המתאמן, הן שמאפשרות את השינוי לטובה במקרים כאלו.

כמובן, כל מקרה נבחן לגופו ולכן אין אפשרות לדעת מראש כמה אימונים יידרשו לטובת רכישת המיומנויות, אך כמובן שיש גורמים מקדמים, כגון הזמינות לתרגול יום יומי, היכולת להטמיע למידה חדשה, מוטיבציה להשגת המטרה ועוד. 

יש לכם עוד שאלות לצבי דיגידיז צנמן, אימון מוחי למצוינות? כנסו!

zvigidiz@crow-institute.com

052-6378850

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים