חיפוש
 
לדף הבית >>     ofir מקדמים - .אופיר כתבות תדמית >>

הסט המושלם לשיווק ומיתוג העסק

 

התחרות הקשה בין עסקים בכל תחומי הפעילות כמעט מחייבת כל עסק להקדיש תשומת לב רבה לשיווק ולמיתוג. בימינו יש דרכים רבות להשאיר את העסק בתודעת הלקוחות, גם אלה הקיימים וגם אלה הפוטנציאליים שעוד ירכשו מכם מוצרים ושירותים, וכדאי מאוד להשתמש בכל האמצעים הרלוונטיים עבורכם

 

התחרות הקשה בין עסקים בכל תחומי הפעילות כמעט מחייבת כל עסק להקדיש תשומת לב רבה לשיווק ולמיתוג. בימינו יש דרכים רבות להשאיר את העסק בתודעת הלקוחות, גם אלה הקיימים וגם אלה הפוטנציאליים שעוד ירכשו מכם מוצרים ושירותים, וכדאי מאוד להשתמש בכל האמצעים הרלוונטיים עבורכם. כאן בעמוד תמצאו מספר המלצות לאפיקי שיווק אפקטיביים, כך שתוכלו להרכיב את הסט המושלם לעסק שלכם.

פולדר מסוגנן

פולדר – כלומר תיקייה אשר כוללת דפי מידע רלוונטי לגבי העסק וכמובן כריכה מהודרת ועליה שם, לוגו, מסר משכנע ובמידת הצורך גם אלמנטים ויזואליים שתופסים מיד את העין – הוא כלי שיווקי מעולה.

ראשית, הוא יוצר רושם ראשוני חיובי וגורם למי שמקבל את הפולדר לתפוש את העסק כמקצועי ומשקיע. שנית, מקבל הפולדר, ובפרט לקוח פוטנציאלי או מי שעשוי לשתף אתכם פעולה בדרך כזו או אחרת, מקבל מיד את המידע שחשוב לכם שידע, וכמובן באופן מחמיא לעסק. בנוסף, הפולדרים יכולים להבליט את הייחודיות שלכם וכמובן לכלול גם קריאה ברורה לפעולה (בהווה או בזמן עתיד). חשוב מאוד להפקיד את הדפסת אותם פולדרים לעסק שעיצבתם ותכננתם בידיים מקצועיות כדי שהתוצר ימצה את הפוטנציאל שלו.

מתנות ממותגות

עוד אופציה שכדאי תמיד לקחת בחשבון היא חלוקת מתנות. את המתנות אפשר לחלק ללקוחות, לספקים, למבקרים בכנס מקצועי או תערוכה בתחום הפעילות, למשתתפים באירוע גדול מכל סוג וגם לעובדים ולעובדות. עצם הענקת המתנה מעידה על נדיבות ועל כך שהעסק שלכם מכוון לשיפור חיי אנשים. בנוסף, כשאתם ממתגים את אותה מתנה, שיכולה להיות גם קטנה וגם גדולה, בהתאם למסגרת התקציב הנתונה, השם של העסק והלוגו שלו נשארים תמיד מול העיניים של מקבלי המתנה וגם של אנשים נוספים שנחשפים אליה.

הדוגמאות רבות ומגוונות: מחברות ממותגות, בקבוקי שתייה ממותגים, גאדג’טים שונים כמו למשל מטען לסלולרי, שמיכת טלוויזיה מפנקת, צלונית לחוף ועוד ועוד.

רולאפים מרשימים

אם העסק שלכם לוקח חלק בכנסים או תערוכות, כדאי להכין גם רולאפ איכותי. רולאפים מרשימים מתאימים מאוד גם לעסק ששוכן בתוך קניון או מרכז מסחרי אחר ורוצה למשוך את תשומת הלב של העוברים והשבים.

הדגשים העיקריים עבור רולאפים הם עמידות, כך שגם אחרי שימוש ממושך הוא ייראה איכותי, ניוד נוח (ובפרט אם אתם זקוקים לו לכנסים ותערוכות) ומסרים חדים. עדיף לא להרבות במלל, אלא למצוא דרכים שימשכו מיד את תשומת הלב ויבהירו לכל מי שנתקל ברולאפ מהו הערך המוסף של העסק שלכם.

נוכחות דיגיטלית משמעותית

לצד כל האלמנטים הפיזיים בסט השיווק והמיתוג המושלם, כדאי מאוד להפגין נוכחות גם בדיגיטל. אתר ובו תוכן נרחב, עדכני ומועיל הוא הבסיס, ועל כך אפשר להוסיף פעילות ברשתות חברתיות שבהן נמצא קהל היעד שלכם. גם בפייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק וכו’ כל תוכן חייב להיות קודם כל בעל ערך אמיתי לגולשים, וכמובן להתאפיין בשפה הטקסטואלית והוויזואלית של העסק, זו שמשמשת גם לפולדרים, לרולאפים ולמתנות הממותגות.

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים