חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ: 10 – 16 במאי 2019

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: הורוסקופ שבועי

 

הורוסקופ: 10 – 16 במאי 2019

טלה

ענייני קריירה ו/או כספים עשויים להעסיק אתכם במהלך השבוע. שימו לב למחצית הראשונה של השבוע. כוכבכם מארס, במיקום רגיש, עשוי להציק ולהפריע וליצור מתיחויות מבית או מחוץ. לקראת ה-22 במאי עד ה-21 בחודש יוני עשויה להתחיל תקופה של מספר שבועות שעשויה להיטיב עמכם יותר. תוכלו להתחזק ולתרום יותר עם המתרחש בחייכם.

 

שור

תקופה זו מדגישה את הצורך לתרום מעצמכם, לשתף פעולה ולהגיע להישגים שיוכיחו את יכולותיכם. אתם פוריים ויצירתיים במיוחד, כושר הביטוי שלכם מצוין, וזה הזמן להירתם ולקדם  את מה שהכי קרוב ללבכם. ענייני חו"ל עדיין מודגשים בחייהם של כל אלה שתחום זה קרוב ללבם. בענייני כספים והשקעות לא מומלץ ליטול סיכונים. חכו לשבוע הבא.

 

תאומים

ייתכן שהבריאות לא במיטבה בתקופה זו. מיום רביעי, ה-22 בחודש מאי, לתקופה של חודש, הבריאות עשויה להשתפר ומצב הרוח בהתאם. תחזרו לשליטה מלאה במתרחש ותוכלו לקבל החלטות, לקבוע יעדים ולכוון את עצמכם אליהם. תוכלו לבטא את עצמכם טוב ותהיו זריזים ותקשורתיים – אולי אפילו פזיזים. דבר שמלמד על הצורך להיות זהירים ושקולים יותר.

 

סרטן

בתקופה הקרובה יבואו לידי ביטוי רעיונות מקוריים והמצאות מעניינות. יש מביניכם כאלה שעמוסים בפעילות לא שגרתית שתובעת מכם ריכוז רב, דיוק ואיכות. חיי החברה שלכם נעשים עשירים ויצירתיים. זה הזמן להפגין את יכולתכם למצוא את שביל הזהב בין חדשנות לבין שמרנות – כך תתאפשר עשייה מוצלחת במיוחד. שמרו על דיסקרטיות במגעים שלכם עם הזולת.

 

אריה

התקופה הנוכחית עשויה להדגיש ענייני עבודה וקריירה. ליצירתיים ולאנשי העסקים שבכם יש תוכניות וציפיות גדולות. מומלץ להיות פעילים ופתוחים להזדמנויות. היו ערניים באירוע חברתי. אתם מושכים וכריזמטיים, והיוזמים שבכם משקיעים מחשבה ותכנון בכוונה לקדם את עצמם על ידי תקשורת בונה, מודעת ויצירתית. היו זהירים מביקורת חריפה הנאמרת במטרה לפגוע.

 

בתולה

בתקופה זו יהיו לכם אפשרויות לביטוי אישי, אך צפוי לכם אי-שקט. ענייני עבודה או נסיעות עשויים לעלות על הפרק. אתם מתכננים אומנם את העתיד, אך מאבדים סבלנות ורוצים שהדברים יתרחשו כאן ועכשיו, וסבלנותכם מגיעה אל קצה גבול היכולת. חוסר הוודאות שבו אתם שרויים יסתיים בקרוב מאוד, ואז יהיה קל יותר להתבונן קדימה. זכרו כי בטווח הארוך הסבלנות תשתלם.

 

מאזניים

ענייני בית ומשפחה עשויים להיות מודגשים השבוע, מצב שישפיע על היחסים עם הקרובים לכם. ייתכן שגם ענייני כספים והשקעות עשויים לעלות על הפרק. מצד אחד, חשוב יהיה לומר ישירות מה מפריע לכם וגם להגן על עצמכם מפני ניצול. בלי לשים לב אפשר להיסחף לעימות שאיש לא רוצה בו בעצם. כדאי שתסמכו על תחושותיכם, בעוד שעצות של אחרים עלולות עשויות להטעות

  

עקרב

ענייני זוגיות ושותפויות עשויים להיות מודגשים עכשיו. מומלץ גם לשים לב להוצאות שלכם שעשויות להיות גבוהות. תרגישו שיפור בהרגשה הכללית. גם אם הבעיות עדיין לא נפתרו, לפחות המצב יתבהר ותוכלו לתכנן פעולות הגיוניות ומעשיות. מצד שני, מומלץ לכם להיזהר בדבריכם, כדי שהדברים לא ייצאו מכלל שליטה, ייתכן לגבי השקעה או בזבוז שעשוי להיות גבוה מדי. 

 

קשת

התקופה הנוכחית תתאפיין במתיחות. נושאים שעוררו מחלוקות בעבר צפים ועולים מחדש, ודווקא הניסיון להימנע מוויכוח עלול להגביר את המתח. ענייני כספים או עבודה עשויים להיות מודגשים ובולטת הנטייה לאבד סבלנות ולעקוץ בלי לחשוב על התוצאות. טיפ השבוע: נסו להבליג ולעבור ימים אלה בשלום. כוכב ונוס במזל טלה עשוי להפגיש אתכם עם סביבה אוהדת שבה תרגישו נוח.

 

גדי

רבים מכם נמצאים בעיצומו של מהפך ברמת התודעה וכן בהרחבה והתחדשות בקריירה ובחיים בכלל. עקב כך יש לכם יכולת להשיג שליטה רבה יותר על ההתרחשויות בחייכם, בתנאי שתהיו מוכנים להיאבק על רעיונותיכם ולא לסגת מהם. טיפ השבוע: הצעה שתקבלו קשורה לשותפות או לשיתוף פעולה עם מישהו. זה עשוי להביא להצלחה משמעותית ובעקבותיה לשיפור ברמת חייכם.

 

דלי

בתקופה זו אתם עלולים להרגיש שאתם מאבדים את סבלנותכם. לכן יש להימנע מקונפליקט לא רצוי עם בן זוג או קולגה. הדברים אמורים במיוחד לגבי אלה המתמודדים עם מערכות יחסים טעונות, שכן תיתכן נטייה לסכסוכים ולהתעקשות על עקרונות. אפילו אם אתם צודקים, כדאי שתוותרו, וזאת כדי לא לקלקל יחסים עם הסביבה. כדאי להיות זהירים בכל מעשיכם, גם בנהיגה.

 

דגים

זוהי תקופה יצירתית ומקורית שדורשת מכם מעוף מחשבתי. הפן התחרותי יתחדד, הן מבחינת האנרגיות והן מבינת הנחישות שלכם. מצד שני, ייתכן שתיאלצו להיכנס לעימות חזיתי, וכדאי שתתכוננו ושעמדתכם תהיה מוגדרת וברורה. כלומר, יש לראות את המציאות בצורה מאוזנת, שקולה וריאלית יותר, כך שתוכלו לערוך תוכנית נכונה ובטוחה ולהתקדם בצעדים הגיוניים.

 

        הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03     כל הזכויות שמורות @

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים