חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ:  תחזית 21 – 27 ביוני 2019

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: הורוסקופ שבועי : תחזית 21 – 27 ביוני 2019

 

טלה

ימי תחילת השבוע עשויים להיות מעייפים, אך אתם מתחזקים לקראת המחצית השנייה של השבוע. אתם חשים מאותגרים מנטאלית ושואפים להתחדש, אבל נוטים לתזזיתיות מהסוג שמקשה לשמור על קור רוח.  יציאה מהשגרה והתאווררות ייטיבו איתכם.

טיפ השבוע: אף שמאורעות חיצוניים משפיעים עליכם וגוררים אתכם לעיתים לכיוונים מתסכלים, שום נזק לא ייגרם לכם אם תשמרו על יציבות, סבלנות ואורך רוח.

 

שור

במוצאי שבת רעננו מגעים חברתיים. פעילות רבת השראה עשויה להעצים אתכם ולהעניק לכם אנרגיות ברוכות. פגישות ושיחות יחדירו בכם תקווה, עם זאת, אופטימיות יתר עלולה להיות מסוכנת ומוטב שתציבו גבולות.

טיפ השבוע: השפעת כוכב מרס על מזלכם עדיין מחייבת זהירות ממוקדת. עם זאת, אתם עשויים ליהנות מפעילות פרודוקטיבית רבת השראה אם תדעו לכוון נכון את פעילותכם.

 

תאומים

אתם עשויים להיות עסוקים בקידום מטרות שהן חשובות לכם, כמו גם הזדמנות ליצור קשרים ולהרחיב את חוג המכרים והחברים שלכם.

טיפ השבוע: חשוב ומומלץ להיות מעשיים, זהירים ומחושבים בהוצאות שלכם. הכוכבים מרס ומרקורי עד סוף חודש יוני עשויים להעיד כי ההוצאות שלכם עכשיו לא נשלטות ומומלץ לגלות מודעות ואחריות בהוצאות שלכם.

 

סרטן

מתגנב בכם מגע נוסטלגי וצורך רב יותר בביטחון. חשוב שתנהגו בחשדנות כלפי אלו שאינם מעוניינים בטובתכם. היו ממוקדים ומרוכזים ואל תאבדו את הערנות שלכם.

טיפ השבוע: כניסת השמש למזלכם ביום שבת (לתקופה של חודש) עשויה לשפר את הרגשתכם ולחזק אתכם. דברים שנראים מעורפלים יתבהרו, תוכניותיכם יתגבשו והזדמנויות חדשות יעלו על הפרק. בהצלחה.

 

אריה

השמש עוברת למזל סרטן לקראת ה-22 בחודש יוני, שם תשהה כחודש, ומבחינתכם מדובר בתקופת לא קלה. בחלקים מהחודש תתקשו לשמור על מצב רוח מרומם, וייתכן שלא תרגישו טוב. עם זאת, אין סיבה אמיתית לדאגה.

טיפ השבוע: כוכב ונוס עשוי לחזק אתכם תקשורתית ולהיטיב עמכם. בענייני רגשות צפויה הכרות תקשורתית רבת קסם ועניין.  

 

בתולה

החודש הקרוב מתקשר ליוזמות תקשורתיות, כמו גם לענייני תדמית ולעיסוק בעניינים שוטפים ועסקיים, המעמידים אתכם בפני הצורך לבחון מחדש את הישגיכם ואת תוכניותיכם. לבני המזל מביניכם: ייתכן שינוי הדרגתי במעמד.

טיפ השבוע: נצלו את כל ערוצי התקשורת החברתיים שלכם לטובת ענייני קריירה, רגשות ואמנות, החורגים משגרת היומיום הקבועה שלכם. הקסם האישי שלכם יסייע לכם.  

 

מאזניים

בהשפעת תקופת מזל סרטן) תהיה לכם נקודת זינוק חיובית, מציאות ידידותית ותחושת קלילות, גם כשמדובר בתהליכים לא פשוטים. כעת גם מצופה מכם להיות מרוכזים ואקטואליים.

טיפ השבוע: השמש בבית הקריירה שלכם עד ה-23 ביולי, עשוי להדגיש ענייני קריירה ומעמד. היו זהירים בנוגע לאנשים חלקלקים ושרמנטיים. ענייני נסיעות עשויים לעלות על הפרק.

 

עקרב

התקופה דורשת הפגנת אקטיביות, אסרטיביות ויוזמה. התמקדות במטרה תסייע ותשדרג אתכם. מצד שני, מסתמן רובד חזק מאוד של דעתנות, וממקום כזה קשה מאוד ליצור שיתופי פעולה.

טיפ השבוע: מיקום השמש במזל סרטן עשוי להדגיש ענייני נסיעות ולהיטיב עמכם. תוכלו במהלך החודש הקרוב למצוא בהדרגה פתרונות פשוטים לבעיות שהטרידו אתכם.

 

קשת

התקופה עשויה להעיד על תקשורתיות ופתיחות, ומיטיב עם היצירתיים, ההרפתקנים והלהוטים שביניכם. קל יהיה לכם להתקרב לאנשים וליצור קשרים חדשים, מצב שיאפשר קידום ושיפור מגמות ומהלכים מקצועיים. אירוע חברתי ייטיב עמכם.

טיפ השבוע: מצד שני, ייתכן שאתם בוחנים אדם כלשהו מבעד למשקפיים וורודים מדי. אל תשכחו כי כגודל הציפיות – כך גודל האכזבות. גלו ערנות.

 

גדי

קור רוח והתנהלות תקשורתית מתוחכמת יסייעו לכם. העדינים שביניכם זקוקים מדי פעם לפסק זמן של שלווה ושקט כדי למלא את מצברי הגוף והנפש. בתוך שבוע תתחיל תקופה נוחה יותר מבחינתכם, הרגשתכם תשתפר והנושאים שאתם מוטרדים בגינם ייפתרו בהתאם.

טיפ השבוע: שימו לב: כוכב מרס מול מזלכם (עד סוף חודש יוני) עשוי להגביר בימים מסוימים את המרץ שלכם, אך גם את הנטייה לקונפליקט.

 

דלי

יש לכם הזדמנות להרחבת מעגל האנשים שאיתם תהיה לכם כימייה טובה. זה הזמן להתיידד עם היקום ולהתחבר לאנשים סביבכם. הכוכבים עשויים להשפיע לטובה על מגעים מקצועיים ואחרים ולהזרים לחייכם איכות מתחדשת. תוכלו להוכיח שאתם יכולים לפעול באופן עצמאי ובדרך המיוחדת המאפיינת את אישיותכם.

טיפ השבוע: שימו לב! בדברי חנופה ושבחים אולי מסווים אינטרסים אחרים שאינכם מודעים אליהם.

 

דגים

פערים בציפיות עלולים להוות מכשול לקשר שבו אתם מעורבים, במיוחד אלה מכם הנוטים להיסחף לאידיאליזציה. מצד שני, השפעת כוכב האחריות סטורן תגביר לאחראים מביניכם את הזהירות והמשמעת. כדאי שתפעלו מתוך ביטחון רב יותר בעצמכם ובכישוריכם ותגלו עקביות.

טיפ השבוע: ענייני חו"ל יודגשו במהלך השבועות הבאים, והאנרגיה שתיווצר בשל כך תיטיב איתכם. עכשיו הזמן לרענן קשרים ברוכים בארץ ובחו"ל.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות @

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים