חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

 הורוסקופ:  תחזית 28 ביוני – 4 ביולי 2019

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: הורוסקופ שבועי : תחזית 28 ביוני – 4 ביולי 2019

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר

טלה

ענייני בית ומשפחה עשויים להיות מודגשים, מצב שישפיע על היחסים עם הקרובים לכם. בלי לשים לב אפשר להיסחף לעימות שאיש אינו רוצה בו. 

טיפ השבוע: הכוכבים משדרגים אינטואיציות עמוקות ותחושות בטן חדות, וכושר האבחנה האנליטי שלכם גובר. תמרנו באלגנטיות בין שיתוף פעולה לבין הפגנת עצמאות ומרדנות. מיקום ונוס במזל תאומים עשוי לעודד תקשורת ונסיעות. 

 

שור

זוהי תקופה פורייה ויצרנית, התקשורת תמלא תפקיד מרכזי ותלווה בנסיעות. יש לכם הזדמנות להתנסות בדברים חדשים או לקחת על עצמכם פרויקטים ממריצים. ייתכן משא ומתן הקשור לנכסי דלא ניידי, אך גם לעסקים חובקי עולם. 

טיפ השבוע: מאידך, בלי לשים לב אפשר להיסחף לעימות שאיש אינו רוצה בו. כדאי שתסמכו על תחושותיכם, בעוד שעצות של אחרים עלולות להטעות. 

 

תאומים

השבועות הבאים עשויים להדגיש את בית הכספים שלכם. הימנעו מבזבוזים. התקופה עשויה גם להאיץ חיי חברה פעילים ויצירתיים, בהשפעת ונוס במזלכם, הממונה על האהבה ועל היחסים, צפויה הזדמנות למציאת קשר חדש. רעננו מגעים תקשורתיים, חברתיים ויצירתיים. 

טיפ השבוע: יש לכם עכשיו הזדמנות ליצור קשרים ולהרחיב את חוג המכרים והחברים שלכם. היו מחושבים בהוצאות שלכם.

 

סרטן 

מיקום הכוכבים במזלכם מאיץ חלקים מסוימים בחייכם, מצב שעשוי לפתוח לפניכם הזדמנויות חדשות. התקופה עשויה גם להאיץ חיי חברה פעילים ויצירתיים, וכן על מיצוי היכולות שלכם. טיפ השבוע: מיקום מארס במזלכם מול פלוטו (הכוחני) עשוי להשפיע על בית הזוגיות, השותפויות והעבודה שלכם. לא רק שאתם דורשים יותר מדי מעצמכם, אלא גם שופטים את עצמכם בחומרה. 

 

אריה

ימים אלה אינם קלים לכם, אתם רגישים מתמיד, סובלים מעייפות ומשחיקה וזקוקים ליותר מנוחה וזמן כדי להתאושש. אתם נתונים במצב רגיש וצריכים להנמיך ציפיות, שכן יש לכם הרגשה של איבוד שליטה על מה שקורה, וזה מכניס אתכם ללחץ. השתדלו להתנהל באופן רגוע. 

טיפ השבוע: כוכב ונוס עשוי לחזק אתכם תקשורתית ולהיטיב עמכם. בענייני רגשות צפויה הכרות רבת קסם ועניין.  

 

בתולה

תקופת מזל סרטן עשויה להיטיב עמכם מבחינה חברתית. מבחינה מקצועית, יש בכם צורך לצאת מסטגנציה חונקת ולהכניס קצת יותר פלפל לחיים. אתם מסוגלים להוביל רעיונות דינמיים. 

טיפ השבוע: אפשרות שלא חשבתם עליה תעלה במפתיע ותוכל להתאים בדיוק לצרכים שלכם, ובאמצעות כריזמה ממגנטת וכושר שכנוע תוכלו לסחוף אחריכם אנשי מפתח חשובים. 

 

מאזניים

אלה יהיו ימים עמוסים ולחוצים נפשית-רגשית דבר שעלול להגביר את רגישותכם ואת הביקורת שלכם. איזשהו קונפליקט הקיים במקום העבודה עלול להעכיר את האווירה ולגרום לכם להרגיש לא בנוח. 

טיפ השבוע: מומלץ לנסות להבחין בין נושאים שלגביהם חשוב לכם להתעקש לבין אלו שחשובים פחות כדי לא להסלים את המצב. מצבכם עשוי להשתפר אם תשלטו בסובב איתכם.

 

עקרב

התקופה מביאה עמה משב של פעילות בונה והישגית למי שמסוגל ליזום, להעז ולקדם מטרות שחשובות לו. הפן העסקי נראה מבטיח וחובק עולם, ולפתע אתם מסוגלים לשפוט את המצב באובייקטיביות בלי להיות מושפעים כל כך מהרגשות. גלו גמישות ושמרו על איזון.

טיפ השבוע: נקודת מבט שונה אך החלטית תחשוף דברים שקודם התקשיתם לראותם. תפעלו יותר באומץ ובביטחון, כך שתוכלו ליזום ולהציע רעיונות ואף לקבל משוב חיובי והערות בונות. 

אתכם. 

 

קשת

השבוע מרמז על דריכות עסקית שתפגיש אתכם עם סביבה ביקורתית. התקופה עשויה להדגיש או להקצין מצבי כספים בוערים אך מורכבים הדורשים כושר איפוק ויכולת הבלגה. שמרו על ערנות ופוקוס. 

טיפ השבוע: תנו לימים אלה לעבור בלי לסבך את עצמכם, שכן ניגוד אינטרסים עם אחד האנשים סביבכם עלול להגיע לידי משבר. המשך החודש פותח שבועות של מימוש פוטנציאל, יוזמות חדשות ומסעות כיבוש למיניהם. 

 

גדי

התקופה מעידה על מגמה של התחזקות, אך גם מקצינה גישה/אנרגיה תובענית, שעלולה להכביד על תפקודכם. מערכות יחסים עם חברים, בני זוג ומשפחה יעמדו למבחן. שינוי אווירה ייטיב איתכם, ובמקביל, ייווצרו תנאים לליבון בעיות שנוצרו בקשר לקריירה או לעתיד המקצועי שלכם. טיפ השבוע: נסיעות, טיולים ומפגשים עם אנשים חדשים עשויים למלא את חייכם בתוכן ועניין. 

 

דלי

התקופה הנוכחית מתישה ועשויה להעצים ליקויים שעשויים לבוא לידי ביטוי בבריאות או בעבודה. זוהי תקופה מתישה ולא קלה, שמעצימה תופעות עבודה או בריאות לקויות. מישהו מקשה עליכם, והדרך הטובה ביותר להתמודד עמו היא להתעלם ולא להיגרר למאבקי כוח, אלה אינם רצויים לכם כרגע. בשבוע מלא תהפוכות זה מומלץ להבליג. 

טיפ החודש: בקרוב מאוד הכוחות יחזרו אליכם ועמם המרץ והחשק לעשות דברים, להתחיל ביוזמות ולממש מטרות. 

 

דגים

המועקה, החולשה, הכובד והדאגות עוזבים אתכם ונשארים מאחור. בחלקים מהחודש תחוו ימים מהנים, בהם תשתפר ההרגשה ותחזרו לפרופורציות הנכונות. מומלץ לנהל את החיים בהיגיון ובשיקול דעת ולא מתוך רוגז טעון, שרק עלול להזיק לתפקודכם. 

טיפ השבוע: הסקס אפיל שלכם נמצא בקו עלייה, שינוי אווירה ו/או מגמה ייטיבו איתכם ויעניקו לכם את הדלק הדרוש כדי לאפשר פריצה מחודשת.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות @

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים