חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

ההורוסקופ של חוה מזר 12-09-19-09

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: 12.9-19.9

 

                                         הורוסקופ:  13-19 בספטמבר 2019

 

טלה

שמש מסמלת אנרגיה, חום, שמחת חיים, חיוניות ויצירתיות, ואתם אוהבים  את האנרגיה הזאת, כי אתם הרי בני מזל אש.

טיפ השבוע: מיקום השמש במזל בתולה (אדמה) בבית הבריאות והעבודה שלכם, עשוי לסמל פסימיות וחידלון, ומעצים את הדיכאון והמועקה, בייחוד אצל חולים, קשישים ואנשים בודדים. הפגינו גמישות כלפי הסובבים ופעלו למען דיאלוג פורה עם בני הזוג.

 

שור

זהו זמן להתארגנות מחדש. חשוב לקבוע לעצמכם מטרות ותמצאו את הדרך להתקדם. מודעות: זווית זו שבין השמש לפלוטו דורשת התייעלות, חריצות ומעשיות, אין זמן לפטפוטים ולתיאוריות – המעשים הם שקובעים. מה שייעשה השבוע בצורה חיובית ותוך מחשבה על העתיד הרחוק יותר יביא להישגים.

טיפ השבוע: מי שירשה לעצמו לעבוד ברישול לא ייהנה מהתוצאות. אבל מי שיצליח להתגבר על כל המכשולים שבדרך, יגיע להישגים.

 

תאומים

זוהי תקופה מתוחה ולא יציבה, ועדיין לא ברור לכם לאן יפנו הדברים ואיך תתמודדו איתם. החלטות חשובות בענייני בית ומשפחה מומלץ לדחות בשלב זה, במיוחד אם המתח גבוה מדי.

טיפ השבוע:  רצוי שלא תיכנסו להתחייבויות גדולות. עבודת צוות דורשת הרבה ויתורים, וזו אחת הסיבות לכך שחשוב לכם לשמור על סודיות בצד עצמאות. לקראת ה- 24 בספטמבר ואילך תחזור אנרגיה חיובית יותר.

 

סרטן

יש לכם צורך להיות בפעילות ובתנועה, לנסוע, להכיר אנשים חדשים ולהתנסות בחוויות לא שגרתיות. היחס החיובי שתקבלו מהסביבה עשוי להשפיע על התוכניות העתידיות שלכם.

טיפ השבוע: שימו לב:  מיקום כוכב מארס מתרחש בבית הנסיעות והתקשורת שלכם, מצב שעשוי להשפיע עליכם. מודעות: שימו לב לברומטר שלכם ושל אלה מולכם. אתם עלולים להיקלע למתח לא רצוי.

 

אריה

ענייני כספים מתסכלים אתכם ולעתים אתם מתקשים לראות את התמונה כולה, בגלל רצונכם בפתרונות מהירים. האריות המהמרים חייבים להיות זהירים במיוחד, גלו עירנות ואחריות.

טיפ השבוע: כוכב ונוס במיקום חיובי למזלכם, עשוי להיטיב עמכם ולחזק אתכם ולהגביר את הכריזמה שלכם, קל לכם להתיידד וליצור קשרים חדשים. עם זאת, תידרשו להיות ערניים ולדחות הוצאות גדולות.

 

בתולה

מציאות מעורבת: השבוע ייווצרו אלמנטים רגישים ומשמעותיים. צד אחד ירמז על קשיים, הגבלות, אחריות כבדה ובדידות. מצב הרוח יהיה אפרורי ועצוב, קשישים יחושו בודדים מתמיד ומומלץ להתייחס אליהם בכבוד.

טיפ השבוע:  הכוכבים ונוס ומרקורי בבית הכספים שלכם עשויים להעיד או לסמל את סופם של תהליכים ואת לידתם של חדשים או מעוררים את הצורך לנקות ולטהר את השטח לקראת הבאות. בהצלחה.

 

מאזניים

רבים מביניכם כבר לא יודעים מה לעשות עם עצמם. פעם חם, פעם קר והדבר לא קשור למזג האוויר אלא לזגזוג של מערך הכוכבים. מצד אחד, יש במפה שלכם מקבץ כוכבים חיובי, ומצד שני, מערך הכוכבים גורם לתהפוכות במצבי הרוח.

טיפ השבוע: מגביר את קסמכם האישי ואת השפעתכם על הסביבה. צפויים ימים בהם תשתפר ההרגשה ותחזרו לפרופורציות הנכונות.

 

עקרב

ההרגשה הכללית משתפרת, והמתיחות שליוותה אתכם לאחרונה מתחילה להתפוגג. ראשון-שני: תיווצר הזדמנות להרחבת האופקים וכן להרחבת מעגל האנשים שעמם תרגישו בנוח, כי הם עצמאים ודומיננטיים, ומאפשרים מרחב וחופש.

טיפ השבוע: פלוטו כוכבכם מרמז על מזל והצלחה ורצון לקדם יעדים בחוכמה אך בייחודיות שונה. התקופה מעודדת ענייני חו"ל וחברה וקידום יעדים תכליתיים ומגוונים.

 

קשת

המרץ והצורך בחידוש ניכרים בכל מה שאתם עושים, לכן כדאי להיות תקשורתיים, יצירתיים ולהסתגל לכל מקום או אדם חדש. מיקום ונוס בבית החברתי שלכם עשוי לסייע לכם.

טיפ השבוע: יחסים מכל סוג שהוא מחייבים גישה זהירה ודיפלומטית כדי שלא ייפגעו. יחסים מורכבים הם פוטנציאל לסערה רגשית, לקוצר רוח ביחסים ולמעורבות רגשית גבוהה, סגלו ראייה בוגרת יותר.

 

גדי

רבים מכם מנסים לעשות את הדבר הנכון ולמצוא את מקומם במסגרת הראויה לכישרונם הבלתי מבוטל. יש לכם סטנדרטים גבוהים, ואתם ושואפים להגיע אליהם. כך גם לגבי עבודה שלמענה צריך ללמוד, להתעמק ולעבוד קשה. גילוי יוזמה מצדכם יהיה משמעותי יותר מכל סיוע שתקבלו.

טיפ השבוע: זה הזמן לארגן את סדר העדיפויות המקצועי ואת ההיקף העסקי. מגעים שלא צפיתם אותם, אולי עם חו"ל, יביאו להזדמנות שתפתח בפניכם צוהר שונה אך ייחודי, יש למה לצפות.

 

דלי

אתם עלולים לאבד את הביטחון בעצמכם ולהטיל ספק ביכולתכם להתמודד עם מה שעומד בפניכם, אך שימו לב לכך שמדובר במצב זמני, ושיפור צפוי כבר לקראת ה- 24 בספטמבר.

טיפ השבוע: מיקום הכוכבים ונוס ומרס מול מזלכם באריה ייטיב איתכם. אתם קורנים קסם אישי וגם נהנים מהשראה ומדחף יצירתי. נראה שתפגשו אנשים אהובים או שתבלו בנסיעה או בפגישה שתשפר פלאים את הרגשתכם.

 

דגים

אתם בתקופה של תהיות, שקשורה לאותו תהליך פנימי שאתם עוברים. כדאי להיזהר משמועות שאינכם בטוחים באמינותן. יש מביניכם כאלה שמצב רוחם משרה עליהם אווירה כבדה ורצינית, המנוגדת לחום ולנהנתנות שאליהם אתם שואפים.

טיפ השבוע: אסור שהרגשות יקבעו את התנהגותכם, דווקא משום שהמעורבות הפנימית חזקה מדי וחוסמת את תגובתכם ההגיונית.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03 כל הזכויות שמורות @

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים