חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ:  27 בספטמבר – 3 באוקטובר 2019

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: הורוסקופ:  27 בספטמבר – 3 באוקטובר 2019  

 

טלה

הירח החדש מול מזלכם בצהרי יום שבת וראשון, יאיר את המפה השבועית ויעלה לכם את המורל. צפויה התחדשות מרעננת. מומלץ להתכתב עם חו"ל, לצאת, לבלות ולהקיף את עצמכם באווירה רוחנית מלבבת ומחזקת.

טיפ השבוע: רביעי-חמישי: מתאימים לפגישות עם אנשים, להיכרויות ולהתרחקות מהשגרה. מומלץ לצאת לחופשה (של כמה) בת כמה ימים כדי למלא מצברים שהתרוקנו במהלך החודש.

 

שור

אתם קורנים קסם אישי וגם נהנים מהשראה ומדחף יצירתי. ונוס שליטתכם, מיום רביעי, עד סוף חודש אוקטובר, עשוי להיטיב עמכם. יש רצון לבלות זמן עם הקרובים לכם, להשקיע בקשר עם בני הזוג ולחפש הנאות מחוץ ומבית.

טיפ השבוע: אצל רבים מכם הרומנטיקה תהיה מודגשת, והאחרים יוכלו להכיר בני זוג. נראה שתפגשו עם אנשים אהובים או שתבלו בנסיעה או בפגישה שתשפר פלאים את הרגשתכם.

 

תאומים

הירח החדש בשבת-ראשון עשוי להדגיש ולאוורר – במהלך השבוע - אינטראקציה תקשורתית, שתהיה מלווה ככל הנראה בביקורים ובנסיעות. בימים שני ושלישי הרשו לעצמכם גם לנוח סתם כך בלי לרוץ ולמהר.

טיפ השבוע: התקופה תתאפיין במרץ ובפעלתנות. יש אפשרות לקדם יוזמה ייחודית שיש עמה אתגר חדשני. ענייני אהבה ויצירה יתפסו מקום מרכזי. קל לכם להתיידד ולמצוא חן. זה הזמן לקדם ענייני רומנטיקה וחיזורים.

 

סרטן

הירח החדש (בשבת-ראשון) עשוי להשפיע על ענייני הבית והמשפחה. מומלץ להקיף את עצמכם באנשים אהובים. דיבורים חסרי טקט כלפי הצד השני עלולים להזיק למערכות היחסים שלכם. חשוב להתחבר לאווירה אמפתית אוהדת. לבודדים ביניכם מומלץ להתחבר לאנרגיה תומכת וחמה כדי שלא לחוש בדידות.

טיפ השבוע: בני משפחה, ידידים וחברים יזמינו אתכם לאירוע, וכדאי שתשתתפו בו, שכן האנשים שתפגשו שם ישפיעו באופן חיובי על מצב הרוח שלכם.

 

אריה

בשבת-ראשון תהיה במהלך השבוע השפעה מבורכת בענייני תקשורת ונסיעות. כבני מזל האוהבים את הנאות החיים תוכלו לארח, להתארח ולהתפנק. ימי החג יתאימו, לבילויים, לנסיעות ולטיולים. 

טיפ השבוע: כושר השכנוע והקסם שלכם יהיו החודש במיטבם, וניתן לצפות לתנופה אמיתית בזכות יוזמה ועשייה. להפתעתכם תזכו בתמיכה מאנשים שדעתם נחשבת. המעוניינים יוכלו למצוא קשר זוגי שיעניק תקווה מחודשת.

 

בתולה

החודש הקרוב עשוי להדגיש את בית הכספים שלכם. ימי החג מיטיבים עם רבים מכם, התוכניות  יקבלו צביון מעשי, אך לעיתים הנפש רגישה ופגיעה ונוטה לפסיביות והסתגרות.

טיפ השבוע: מיקום כוכב סטורן בקשת עשוי לסחוף לקונפליקט או לבעיה משפחתית. אתם עלולים להיתקל בגישה שמרנית ובחוסר פתיחות. כל אחד צריך למצוא את האיזון הנכון לו ולקשר שבו הוא מעורב, בדרך שלא תפגע באחר.

 

 

 

 

 

 

מאזניים

כניסת השמש למזלכם (לתקופה של חודש) מאיר את המפה השבועית ומרמז על התחזקות ועל ריכוך, אבל לחלק מכם הוא יהיה טעון. נסו לשמור על גיוון ופתיחות חברתית בפעילות שלכם, במיוחד בנוגע לאורחים מחו"ל. תקשורת ישירה ואותנטית תסייע לכם, שכן הכוכבים משדרגים את קסמכם האישי ואת המעמד שלכם בעיני הזולת.

טיפ השבוע: ראש השנה אהוב עליכם. כוכב ונוס בבית הכספים שלכם עשוי במהלך השבועיים הבאים להפתיע.

 

עקרב

החודש שלפני יום ההולדת אינו קל לכם. אתם חשים מרוקנים, וכל פעילות שבדרך כלל נעשית אוטומטית דורשת מכם משאבי אנרגיה שאינם ברשותכם כרגע. הירח חדש בשבת-ראשון עשוי לגרום לעייפות. אם זו הרגשתכם, נסו להקל על עצמכם ולפנות יותר זמן למנוחה.

טיפ השבוע: בימים שני־שלישי כבר תתחזקו ומצבכם ישתפר. כוכב ונוס במזלכם מעצים את הכריזמה שלכם. תיהנו מתשומת לב ותפגשו אנשים שיבקשו להיות בקרבתכם.

 

קשת

מיום שלישי עד 23 לחודש אוקטובר עשוי להיטיב עמכם, במיוחד לגבי אלה שהבית החברתי שלהם עשוי להיות מודגש. ימי ראש השנה עשויים להביא עימם תחושת רוחניות וחגיגיות. בילוי ומפגשים עם חברים ומכרים חדשים יתאימו  בעת  הזאת.

טיפ השבוע: כדאי בחום להתחבר לפעילויות שיש בהן כיף ועניין. תוכלו להרחיב את חוג המכרים שלכם. יש למה לצפות.

 

גדי

רבים מכם עסוקים בעניינים מקצועיים, ואנשי העסקים שבכם משלבים יוזמה שתזמן אתגרים. נסיעות, תקשורת וחיי חברה ערים יכולים להוסיף גיוון לפעילות החברתית שלכם. יש לכם יכולת בריאה להתמודד היטב עם התארגנות ובנייה מחודשות.

טיפ השבוע: היכרות עם אנשים מאתגרים תביא לתובנות חדשות. הימנעו ממתחים הקשורים לבית הקריירה שלכם.

 

דלי

מיקום הכוכבים בשבת-ראשון, מרמז כי כדאי לצאת מהשגרה, להיענות להזמנות ולנצל קשרים חברתיים בארץ ובחו"ל. תוכלו לקדם דברים חשובים שקודם לכן היו תקועים. מיקום יופיטר במיקום מחמיא פותח בפניכם אפשרויות חדשות הקשורות לחו"ל, או קבלת הצעה אטרקטיבית שתביא לשינוי או פריצת דרך.

טיפ השבוע: אתם זקוקים לתחושות של חופש ומרחב. בחודש הקרוב צפויה עשייה יצירתית ונטילת  יוזמות, כדאי להיות מעורבים בפרויקט חדשני שהצלחתו תשתלם לכם.

 

דגים

בשבת ובראשון מומלץ להקיף את עצמכם באווירה רוחנית מחזקת. בתקופה זו עשויים להיות מודגשים ענייני כספים והשקעות. תיתכן הזדמנות פיננסית שתוכל לעזור לכם בהגשמת פרויקט חשוב. במערכות היחסים שלכם נקטו זהירות ושמרו על איזון אנרגטי.

טיפ השבוע: חשוב שההחלטות לטווח הארוך יהיו מבוססות בעיקר על עובדות ועל התמקדות בפרטים. התייחסו לכל סיטואציה בעיניים מפוכחות ומציאותיות, כדי לא להיסחף לאשליות ולאי בהירות.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות @

 

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים