חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

השכרת סוכת אבלים עם כל הציוד הנדרש - אוהלי נועם

 

אחד הרגעים הקריטיים ביותר עבורכם הוא זה אשר בו תצטרכו להכריע היכן לקיים את מנהגי האבלות שלכם. זו החלטה אשר צפויה להיות מהירה ולהילקח בזמן קצר אם לא נערכתם מראש לתרחיש זה

 

אחד הרגעים הקריטיים ביותר עבורכם הוא זה אשר בו תצטרכו להכריע היכן לקיים את מנהגי האבלות שלכם. זו החלטה אשר צפויה להיות מהירה ולהילקח בזמן קצר אם לא נערכתם מראש לתרחיש זה. אנו ממליצים, כאשר אתם במצב כזה, לחשוב בראש ובראשונה על איכות האוהל, בידודו, אוורורו הפנימי ועל תנאי השהות שלכם בפנים. זהו אוהל שאתם צפויים לדור בו שבוע ימים ולא לצאת עמו לטיול של יום יומיים. לכן, ההרגשה בפנים צריכה להיות כמו של בית. את זה עושים רק עם אוהלי PVC איכותיים ועבים אשר ניתן לארח בהם עשרות איש ואשה בו זמנית.

בניית סוכת אבלים על ידי מקצוענים

את ארגון שבוע האבל – תשאירו למומחים של חברת סוכות אבלים. הם יקימו עבורכם בשטח סוכת אבלים על פי הזמנה, בהתאם לכמות האורחים המשוערכת ועם כל הפסיליטיז הנדרשים לאירוח, מריהוט ועד אביזרי בקרת אקלים ושימור מזון.

הכנה ללילה – אבזור בתאורה מבחוץ ומבפנים

השכרת סוכות אבלים המשמשות אתכם לשבוע ימים לא יכולה להתבצע בלי תאורת לילה מתאימה. יותקנו 2 סוגים של תאורות: תאורה בתוך האוהל להתמצאות במרחביו ותאורת חוץ לזיהוי קל של האוהל כאשר חוזרים אליו מבחוץ בחסות החשיכה.

פירוק היחידה בסיום שבוע האבלות

כאשר אתם בסיומו של שבוע האבלות, צוות הפירוק יקפל עבורכם את האוהל ואת הצויד שהושכר לכם ויעמיסו על רכבי החברה. אינכם נדרשים לעשות דבר בסיום – למעט ניקיון וסדר לקראת הפירוק.

תמחור נגיש לכל משפחה

התמחור של אוהל לשבעה להשכרה או סוכת אבלים ייעשה בדרך שתהיה נגישה כמעט עבור כל מי שזקוק למקום לעשות בו את שבוע האבלות. מחיר זה יכלול את האוהל עצמו, את המוצרים השונים המאפשרים מגורים ארעיים בתוכו ואת עבודת ההרכבה והפירוק שתיעשה על ידי עובדי החברה. חבילה זו למעשה פוטרת אתכם מכל מאמץ, למעט הבאת מזון, בגדים ועריכת ניקיון בסיסי בסיום השבוע.

עיצובים ייחודיים עבור סוכות אבלים

חלונות שקופים דמויי חלונות בלגיים, התקני פאר שנראים כמו דלתות ובדים מעוצבים יהיו רק חלק מהעיצובים של אוהל האבלים בו תתארחו. האוהל יגובש בבד מפואר אשר יגרום לכם להרגיש בבית וישרה בכם תחושה טובה בכל פעם שתימצאו בתוכו או בקרבתו.

אוהלי נועם – החברה שלכם להשכרת אוהלים לאבלים

סוכות אבלים הן עניין מקצועי עם המון אחריות בחובו. חברת אוהלי נועם אוהלים להשכרה נרתמת לסייע למשפחות להעביר את שבוע השבעה שלהן באוהלים ביתיים איכותיים מבד PVC. החברה עובדת על פי מתווה רצון הלקוח ומתקינה עבורו אוהל על פי דרישה. לחברה ניסיון רב שנים בהתקנת אוהלי אבלים עבור משפחות רבות. החברה מבצעת התקנות בקומות עמודים של בנייני מגורים, בשטחים פתוחים, בחצרות בתים פרטיים ובכל מקום אחר בו ניתן לממש פרויקט השכרת סוכות אבלים או אוהלי אבלים. בואו להזמין מהטובים ביותר אוהל ייחודי בו תוכלו לקיים את מנהגי האבלות שלכם ללא קושי.

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

 

מדורים