חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

ההורוסקופ של חה מזר: 27.3-2.4

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר:  הורוסקופ שבועי : 27.3-2.4

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03   כל הזכויות שמורות @

 

                 הורוסקופ:  27 במרץ – 2 באפריל 2020 / חוה מזר

 

טלה

אתם נכנסים לחודש שיתאים יותר לאופייכם. הצורך בשינוי בולט. תחומי עניין חדשים ימשכו אתכם והסקרנות תדחוף אתכם להתנסויות. מצד שני, נראה שעדיין יש לכם מחויבות קודמת כלשהי ואינם יכולים להתפנות לגמרי.

טיפ השבוע:  ריכוז כוכבים בבית הקריירה שלכם עשויים לרכז את תשומת ליבכם לענייני היומיום והקריירה. שימו לב: בשל השפעת הקורונה, הימנעו מהנטייה לחיכוכים לא רצויים.

 

שור

ימי סוף השבוע עשוי למצוא אתכם עסוקים באנרגיות של בית ומשפחה. ענייני כספים עשויים להעסיק אתכם. אלה עשויים להיות בין השאר קשורים לרצון שלכם לקדם עניינים קרובים ללב. ימים שלישי-רביעי:  רכזו את תשומת ליבכם לסובבים הקרובים שלכם.

טיפ השבוע:  השפעת הקורונה עשויה להדאיג ולהשפיע עליכם. יש לנקוט ערנות כדי למנוע מעצמכם מלהיכנס למצבים מדאיגים.

 

תאומים

בקרוב ייכנס למזלכם כוכב ונוס שעשוי ליצור מצב רוח יצירתי ורומנטי מאין כמוהו, אבל הפכפכות התקופה עשויה להיות כל-כך מדהימה, שמהר מאוד תצטייר לכם תמונה הפוכה מהמציאות.

טיפ השבוע:  תוכלו להפיק התנסויות חדשות, מפגשים ונסיעות. ענייני כספים והשקעות עשויים להעסיק אתכם. יש עכשיו אנרגיה של בנייה והתחדשות. סגלו סתגלנות וערנות.

 

סרטן

מצפים מכם לשיתוף פעולה פורה ואקטיבי, אך אתם עשויים להתמודד עם סוגיות שמפריעות לתפקוד. נדרש מכם מאמץ בלי אפשרי כדי למצוא את הדרך לעבוד במשותף. זהו מצב שדורש מכם כוחות נפש כדי לגשר על פערים מהותיים בהשקפותיכם, אלה עלולים להיות מלווים במתח וייאוש.

טיפ השבוע:  עצת השבוע: שימו לב להבדל הדק בין מציאות שהיא מזויפת לבין אשליה.

 

אריה

מצב הרוח נעשה רומנטי ואידיאליסטי, ויש נטייה להתאהב בטיפוסים מורכבים. הצורך להקריב ולוותר למען האהבה נראה עכשיו רומנטי וקסום במיוחד. את הצד היצירתי מייצגים הכוכבים נפטון-מרקורי-ונוס. אלה מביאים בימים אלה את צידה הקסום, המיוחד והממכר של האמנות על כל ענפיה.

טיפ השבוע: השבוע מאפשר מימוש פנטזייה שמימית, במיוחד אלה שמשלבים בתוכן דמיון ומציאות מאתגרים. 

 

בתולה

במהלך השבוע קיימת אנרגיה מטעה ומשלה. כדאי לא להיתפס להתלהבות גדולה מדי מקשר מורכב וחמקמק כמו זיקית. יותר מכול אתם שואפים לביטחון ויציבות פיננסיים אבל יש מביניכם גם כאלה שעשויים להרוויח. תוכלו להרשות לעצמכם להתפנק קצת ולתכנן תוכניות.

טיפ השבוע:  אלה שישכילו לשחק את המהלכים שלהם נכון, ותוך בקרה ואיפוק, צפויים לקטוף פירורי הצלחה עתידיים.

 

מאזניים

התקופה עשויה להגביר את הכמיהה שלכם בחיפוש אחר אביר החלומות שלכם. הבעיה היא שהשתתפות כוכב נפטון בחגיגה אמורה להתריע מפני צביעת המציאות בוורוד. קריירה: תקופה זו מאפשרת לחרוצים שביניכם להציג את ההישגים שהשגתם בעבודה קשה.

טיפ השבוע: למרות הקשיים שחלק מביניכם חווים ונתקלים בה, אתם בתקופה שתאפשר הישגיות, ושבה יש אפשרות להתקדם.

 

 

 

 

עקרב

השבוע עלול לגרור אשליות ביחסים, במיוחד אלה שהם בעלי אופי נסתר וחשאי. אלה המעורבים ביחסים מבולבלים עשויים להתמודד איתם באמצעות עימות ישיר וגלוי.

טיפ השבוע: תגלו שהעבודה הקשה שהשקעתם בפרויקט מרכזי בחייכם תביא בקרוב מאוד להישגים שירשימו את אלה שחוות דעתם מרכזית בחייכם, שכן אלה יקבעו את הדרך שבה בחרתם. מומלץ בחום למצוא זמן לרגיעה ולמנוחת הנפש.

 

קשת

התקופה עשויה להפעיל אצל רבים מכם נורה מבורכת לקידום קשרים חברתיים. כדאי לשנות שגרה על ידי היענות חברתית, באמצעותה יש סיכוי להתחיל בקשר שיטעין אתכם בציפייה ובערגה מחודשים.

טיפ השבוע: זוהי תקופה של חלומות, תקוות ורצון להגשמה עצמית. אתם נכנסים לתקופה דינמית, כמעט סוערת. אתם משדרים קסם אישי רב והדימוי העצמי שלכם בנסיקה. נסיעה או הצעה חשובה עומדות על הפרק. השפעת פריצת האביב תשפיע לטובה על דברים שהם מרכזיים כרגע בחייכם.

 

גדי

שני נושאים עשויים להעסיק אתכם: הקריירה והמגורים, אולי מכירה או קנייה של נכס נדל"ני. יש התלבטויות נלוות שעלולות לדחוק אתכם לפינה, אולי בשל הוצאות בלתי צפויות, שכן ניכרת תנודה מרובה בעניינים פיננסיים.

טיפ השבוע: אתם מחפשים ביטחון  ושקט על חשבון ההישגים, וזה הזמן להפעיל תושייה ויצירתיות. בטחו בביטחון שלכם, שכן הסתגלות מהירה מלווה באומץ והעזה יביאו לתוצאות בעלות פוטנציאל עתידי.  השפעת קורונה עשויה להעיד כי לתכנון ולבנייה לטווח הרחוק יותר יש סיכוי טוב להצליח.

 

דלי

הצורך בשינוי בולט, אך כדי להשיגו צריך להיכנס למסלול יותר מסודר. השפעת כוכב נפטון בבית הכספים שלכם עשויה לסחוף להוצאות אידיאליסטיות. נושאים חברתיים עשויים לתפוס את מלוא תשומת הלב שלכם.  אתם בתקופה של התחדשות וגם עשויים ליהנות מפופולריות מואצת.

טיפ השבוע: קיימת שאיפה לחרוג ממגבלות היומיום מבלי לוותר על הביטחון שבשגרה. כדאי לשלב עסקים עם הנאה לתועלתכם. ויש גם כאלה שעשויים ליהנות משהות בחו"ל.

 

דגים

נושאים כמו נאמנות ומחויבות לקשר עשויים לעלות בקרוב ולהוות נקודת מבחן ליחסים שבהם אתם מעורבים. בנוסף, ימים אלה עשויים להשפיע על ההכנסות שלכם. השפעת קורונה עשויה להדגיש את הנטייה שלכם לבחור כיוון מפתיע ובלתי צפוי לגבי השקעה שיש בה סיכון מסוים, שאליו עשויים להתלוות מלכודות של חנופה או הבטחות שווא.

טיפ השבוע: יש למתן את הסיכון שאתם לוקחים על עצמכם, שכן אי אפשר בימים אלה להסתמך על ראייה נכונה ואחראית, חכו לשבוע הבא.

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים