חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

ההורוסקופ השבועי של חוה מזר - הורוסקופ: 3 – 9 באפריל 2020

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה:        הורוסקופ:  3 – 9 באפריל 2020

 

                                              הורוסקופ:  3 – 9 באפריל 2020

 

טלה

ימי סוף השבוע ותחילתו בעייתיים רק לאלה המתמודדים עם מתחים שעלולים להתבטא במישור המקצועי או ביחסים בינאישיים. אם אתם אכן חשים בכך, נסו לקבל פרספקטיבה גמישה, מרגיעה ומפויסת עם הסביבה.

טיפ השבוע: אתם מרבים להתרוצץ לקראת החג וישנה תחושה שעליכם להשיג את התוצאה המבוקשת מיד ובבת אחת. לקראת יום רביעי, ערב פסח, ובחול המועד שלאחריו הרגשתכם משתפרת.

 

שור

אתם בתקופה של חוסר אנרגיה ועייפות. הקפידו השבוע לא לשתף את הזולת במצבכם ולשמור על עמימות וסודיות. ענייני קריירה ומעמד עשויים להעסיק אתכם בחלקים מהשבוע.

טיפ השבוע: ונוס בבית הכספים שלכם, במהלך השבועות הבאים, עשוי להיטיב עמכם. התעסקו בפעילות פיננסית פורה. כוכב התקשורת והנסיעות, מרקורי, יימצא במזל דגים, רעננו ענייני חברה ועיסוקים עם אנשים שחברתם נעימה לכם.

 

תאומים

ימי סוף השבוע מומלצים לבילוי עם בני משפחה וחברים, וכאלה שאתם נהנים מחברתם. ענייני קריירה עשויים להעסיק אתכם השבוע, אולי כתוצאה של בלבול ואי וודאות מעיקים שעשויה להעסיק אתכם.

טיפ השבוע: מומלץ להיות מרוכזים ולא לאבד את הריכוז שלכם כדי להימנע מטעות מקצועית. לקראת ימים שלישי-רביעי מומלץ להתרכז בפעילות יצירתית וחיבור עם אנשים שחברתם משפיעה עליכם לטובה.

 

סרטן

מיקום כוכבים משמעותיים בבית הקריירה שלכם עשוי לרכז את תשומת ליבכם בעבודה. יש מביניכם כאלה שענייני חו"ל עשויים להעסיק אותם, וייתכן נסיעות ומגעים הקשורים לחו"ל. כוכב התקשורת והנסיעות עשוי להעיד כי רבים מביניכם עסוקים בנסיקות כדי לקדם יעדים נחשקים.

טיפ השבוע: שימו לב: אין זה הזמן למאבקים! אפילו אם אתם צודקים, כדאי שתוותרו, זאת כדי לא לקלקל יחסים עם הסביבה.

 

אריה

מיקום הירח במזלכם בימי סוף השבוע עשוי להעיד כי אתם רוצים לצאת, לנסוע, לבקר חברים וידידים, או וייס ורסה ופשוט ליהנות. ענייני כספים ועסקים עשויים לתפוס את תשומת ליבכם בימי תחילת השבוע.

טיפ השבוע: מומלץ להיות ריאליים ולא לאבד את הריכוז שלכם אפילו לרגע. ימים שלישי-רביעי: מומלצים להתעסק במישור האהוב עליכם: תקשורת ונסיעות. מומלץ לקדם יעדים נחשקים ולפגוש חברים.

 

בתולה

שימו לב: הכוכבים מרקורי ונפטון נמצאים מול מזלכם, מצב שעשוי להעיד כי במהלך השבוע אתם עשויים להיכנס לבלבול ואי וודאות הקשורה לאחד האנשים הקשורים אליכם. כנסו לשגרה ברוכה אך גלו עירנות. לא תמיד הרושם הראשוני מתגלה כנכון.

טיפ השבוע: שימו לב: אתם עשויים להתמודד לעתים עם מציאות פתאומית ולעיתים קיצונית. יש כאן מצב של אנרגיה שמצטברת לאורך זמן ואז פורצת החוצה.

 

מאזניים

ענייני בית, משפחה וקריירה עשויים להעסיק אתכם חלקים מהשבוע. כדאי שתציעו, תיזמו ותגדירו את העמדה שלכם ואת הגבולות שלכם. בימי סוף השבוע, וכן לקראת ימי אמצע השבוע מומלץ לקבל הזמנות למפגשים, ולקדם עסקים וחיי חברה. זהו זמן של בנייה, אם כי  נדרשות זהירות וערנות.

טיפ השבוע: חלק מהכוכבים עשויים לשלוח היבטים תוקפניים. לכן חשוב שתגלו יוזמה ועקשנות, אך אל תמהרו להתחייב. כוכבכם ונוס בבית הקשור לנסיעות וחו"ל עשוי להיטיב עמכם במהלך השבועות הבאים.

 

עקרב

הכוכבים מעניקים  פתיחות ונחישות, וכושר ההשפעה של רבים מכם יגבר. היצירתיים שביניכם מתחזקים בפעלתנות ובעשייה. אדם בעל השפעה ישים לב אליכם, מצב שעשוי ליצור פתח לקידום חשוב. שימו לב לענייני חו"ל.

טיפ השבוע: רגשות ויצירה: ימים לא שגרתיים יעברו על מי שמחפש זוגיות. מיקום הכוכבים עשוי להגביר את  הכריזמה שלכם. יחד עם זאת, דרושה יוזמה והתעניינות גם מצדכם.

 

קשת

ענייני כספים והשקעות עשויים להעסיק אתכם חלקם מהשבוע. השבועות הקרובים יעלו מחדש שאלות מהותיות, אבל גם יביאו היכרויות חדשות ולמעוניינים, הזדמנויות לקשרים חדשים. ענייני כספים והשקעות עשויים להעסיק אתכם.

טיפ השבוע: אתם יצירתיים, חברותיים ועשויים ליצור קשרים שעשויים להיטיב עמכם. התקופה מכניסה לתמונה רוח גבית נמרצת, ומאפשרת לפתור בעיות בדרכי נועם וזרימה חיובית.

 

גדי

כדאי להיות קשובים לסביבה ולהשפעותיה ולהימנע מלחצים. צמידות בין מרס לסטורן עלולה ליצור בקרבכם סערה גדולה וחשוב שתיזהרו, תימנעו מסיכונים ותשמרו על האנשים הקרובים לכם. בנוסף, חשוב להיות דיסקרטיים.

טיפ השבוע: בתוך שבועיים אתם עומדים להיכנס לתקופה טובה. בינתיים יש מביניכם כאלה שחשים שענייני חו"ל ונסיעות עשויות להיטיב עמם. עמכם. קשר חדש או ישן עשוי לעניין אתכם.

 

דלי

ימי סוף השבוע: מומלץ לפגישות עם בני משפחה, חברים וידידים. הקשרים עם הקרובים לכם ביותר, עשויים לקבל שדרוג. חברתם עשויה לענג אתכם. מצד שני, שימו לב, הנטייה להיעלב ולהיפגע לא מאפשרת לכם לראות את הדברים באופן שקול כפי שהייתם רוצים.

טיפ השבוע: ימי אמצע השבוע צפויים להיות מבטיחים, במיוחד אם תהיו עסוקים בפגישות עם אלה שאתם חפצים ביקרם.

 

דגים

מיקום הכוכבים מצפה מכם להתעסק ולהקדיש יותר מאמץ בעניינים שחשובים לכם. אלמנט הפלירטוט המרגש עשוי להכניס לחייכם את הטעם לחיים המלווה בפגישה מקרית, כשבעקבותיה תבוא ההתרגשות שבגילוי החוויה, שהרי רבים מביניכם הם אנשים רומנטיים חסרי תקנה.

טיפ השבוע: אתם בתקופה יצירתית מאוד ואידיאליסטית, כך שהיצירתיים שביניכם מפליגים בחלומות ומרבים לחלום. בהצלחה.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03 כל הזכויות שמורות @

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים