חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

משמר לאומי מקומי ומיד

 

יש למחוק מהלקסיקון את המושג בוגדים, ומה שבטוח הם לא מקיבוץ בארי השמאלני שיותר מ 100 מתושביו נרצחו, לא מכפר עזה ולא מנחל עוז, ובכלל אחרי שבוע הפוגרום, הם בוודאי מתאימים את מושג השמאלנות למצב החדש. ואחרי שאמרתי את זה, מה שמעסיק כרגע אותי ורבים רבים אחרים זו החרדה מהמחשבה על מלחמה רב זירתית בהפתעה כשהצבא בצפון ובדרום, המדינה מרושתת באזעקות ונפילות, השכנים מתחילים בהפגנות ובמודיעין כיתת כוננות קטנה. מכאן לא רצה להפליג בתסריטים.  אבל זו לא גזירת גורל ויש פתרון,שלשמחתי ראש העיר שלנו כבר חשב על כך בהודעתו על הקמת משמר לאומי מקומי כבר בתחילת השבוע. יש פתרון בתנאי שחדלי האישים בשלטון יבינו שקיום המדינה יותר חשוב מאת מי ימנה אמסלם ברשות הדואר, ומה חושבת דיסטוםטום על השמאל שבקיבוצי העוטף. כנסו... 

 

          

הגיע העת להפסיק עם השיח  מי בוגד במדינה ומי הפטריוט, כי מה שמעסיק כרגע אותי ורבים רבים אחרים זו החרדה מהמחשבה על מלחמה רב זירתית כשהצבא בצפון ובדרום, המדינה מרושתת באזעקות ונפילות, במודיעין כיתת כוננות כמה שתהיה מורחבת, ועכשיו תחשבו על מה שעלול לקרות אם וכאשר.

ויש פתרון, אבל רק אם הדפוקים וחדלי האישים בשבשלטון יבינו שקיום המדינה יותר חשוב מאת מי ימנה אמסלם ברשות הדואר, ומה חושבת המסבירנית הלאומית על התקשורת. לשמחתי ראש העיר שלנו קרא את מחשבותי, ראיתי הודעה שכבר בתחילת השבוע הוא הודיע על הקמת משמר מקומי אליו כבר פנו מאות להירשם. ישר כח.

אבל זו רק מודיעין אבל מה עם כל הישובים הסמוכים לקו הירוק?

והפתרון פשוט פשוט ואיך לא חשבו על זה עד עכשיו ומודיעין היא רק דוגמא איך אפשר להימנע מתסריטים מסויטים. זה יכול להימנע אם הצבא יגייס את כל התושבים בוגרי ובוגרות קבע וצבא ויעמיד גדוד חמוש ומצויד שחבריו בוגרי צבא הקבע ובכלל (ומודיעין שופעת בכאלה וכנ"ל ראש העין ועוד...).

הגדוד יאומן כמו שצריך ויהיה בכוננות לחסום את כל הכניסות והפרצות לעיר מכיוון הכפרים של בני דודנו.

וממלבד זה, אין לי ברירה אלא להסכים באופן חד פעמי עם חדל האישים של השר ל"בטחון לאומי", ולתת לכל תושב מורשה אפשרות להצטייד בנשק בבית ואף לשלוח את כל מי שחפץ להתאמן.

אז בבקשה לא עוד רק כיתת כוננות של 10-14 איש וניידות סיור ואיני מזלזל בהם כלל. חלילה, אבל בתסריט שאני מתאר, כיתה לא תספיק,  אלא רק ממש גדוד חומה של תושבים לוחמים.

ואגב, אני מדבר על מודיעין, אבל זה מתאים גם לראש העין, מבשרת, כפר סבא וכל ישוב נושק גדר או אף יותר שבתוך הקו הירוק. 

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים