חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

שי שטיקגולד – שי פינוי דירה

 

אם אתם אלו שאחראים על פרוייקט פינוי כלשהוא של דירה מוזנחת, בין אם אתם בני משפחה, חברים או סתם שכנים או אנשים טובים שרוצים לעזור, תיווכחו לדעת שמדובר על פרוייקט לא פשוט. הוא מצריך זמן ויכולת פיזית והוא מצריך לעיתים גם יכולת מנטלית כשמדובר על דירה מוזנחת במיוחד.

 

 זו יכולה להיות דירה מלוכלכת, מזוהמת, עם בעלי חיים שמסתובבים בה ומזיקים שונים, וצריך למיין את תכולת הדירה ורק לאחר מכן להתחיל בפינוי. צריך גם למצוא יעד פינוי לכל חפץ גם אם מדובר על זבל, ובדיוק בשביל זה יש את שי שטיקגולד – שי פינוי דירה שיעשה את זה בשבילכם יחד עם הצוות שלו.

מי זה שי שטיקגולד?

אז מי זה בכלל שי שטיקגולד – שי פינוי דירה? שי הוא חלוץ התחום בארץ והוא נחשב כיום המומחה מספר אחת בישראל בפינוי דירות מוזנחות והכנתן למגורים. שי גייס צוות עובדים והכשיר אותו לטובת העניין ומאז הוא מספק את שירותיו במקומות רבים בארץ ועושה זאת במקצועיות רבה ובעיקר ברגישות. פינוי דירה הוא לא דבר של מה בכך בעיקר אם מדובר על דירה מאגרנות כפייתית, וחשוב שמי שעושה את העבודה יידע איך לעשות את זה בצורה נכונה, במהירות יחסית ובעיקר שיחשוב על כל פרט ויוכל לספק פתרונות לבעיות שצצות. כזה הוא שי שטיקגולד – שי פינוי דירה והוא בדיוק הבן אדם שאתם רוצים שיעשה זאת עבורכם.

לפנות לרחוב? זו עבירה פלילית!

האם ידעתם שפינוי חפצים לרחוב תוך מחשבה ש"מישהו כבר ייקח או יפנה אותם" ולא משנה אילו חפצים הם, גם אם מדובר על ריהוט שמיש, מהווה עבירה פלילית? יש מקומות מוסדרים אליהם צריך לפנות את תכולת הדירה ולכל חפץ יש את הייעוד שלו. בדיוק בגלל זה אתם צריכים שירותי פינוי מקצועיים ובעזרת שי שטיקגולד – שי פינוי דירה כל חפץ יגיע ליעדו בהתאם לחוק, ותחסכו מעצמכם לא מעט כאב ראש וכמובן גם קנס לא קטן או כל עונש אחר. פינוי דירה צריך להיות מקצועי וצריך לכלול פרטים קטנים רבים שצריך לחשוב עליהם.

פינוי ברגישות

לעיתים פינוי דירה יכול להיות של מישהו קרוב שנפטר לא מכבר והפינוי כרוך בכאב לב לא קטן. צריך למיין את החפצים שלו שהם הזיכרונות שלכם ולא כל אחד יכול לעמוד בזה. אך מצד שני לתת את העבודה הזו למישהו אחר עלול להיות בעיה נכון? לא כשמדובר על שי שטיקגולד – שי פינוי דירה! מדובר על איש מקצוע אמין מן השורה הראשונה שעושה את עבודתו נאמנה יחד עם צוות עובדים מסור ואמין גם הוא. הפינוי מתבצע ברגישות רבה בין אם זו דירה של אדם שנפטר ובין אם זו דירה של אגרן כפייתי או כל דירה אחרת.

אז איזו חברה לבחור?

קודם כל חשוב לבחור חברה שמוכרת בשוק, חברה אמינה עם וותק ועם ניסיון, כזו שעושה את העבודה בצורה טובה. כזו היא החברה של שי שטיקגולד – שי פינוי דירה חברה שקיימת בשוק כבר שנים רבות וסיפקה את שירותיה למאות לקוחות מרוצים. שי שטיקגולד רואה בעבודתו שליחות יותר מאשר מקור פרנסה והוא עושה את העבודה תוך רגישות גבוהה כפי שציינו יחד עם מאמץ רב להפריע כמה שפחות לשכנים ולמי שמסביב. ההבנה שפינוי דירה הוא לא תמיד נעים עבור הדייר או הבעלים דורשת רמה מקצועית גבוהה מאוד בכדי לבצע את העבודה בשקט.

פנו עכשיו וקבלו מידע נוסף על שירותי פינוי דירה!

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים