חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ: תחזית 19 – 25 ביולי 2019

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: הורוסקופ שבועי : תחזית 19 – 25 ביולי 2019

 

טלה

ימי סוף השבוע ותחילתו: יש נטייה למצבי רוח משתנים ולתחושה של תשישות. לקראת הימים שני-שלישי: מיקום הירח במזלכם מיטיב עמכם ומי כמוכם יודע שאתם זקוקים לכך מאוד.

טיפ השבוע: כוכב מרס ממשיך להקרין אליכם ממקום מושבו במזל אריה, שאין מיקום מתאים ממנו יותר עבורכם, כי מיקומו עשוי לייצר ולהדגיש ענייני יצירה, עשייה ורגשות, נסיעות והתכתבויות.

 

שור

האנרגיות שלכם עשויות להיות נמוכות לקראת המחצית הראשונה של השבוע, אך אתם מתחזקים עם מיקום הירח במזלכם לקראת המחצית השנייה של השבוע. הזוגיות חשובה מאוד לשוורים, אבל הם זקוקים לאיזון, ליציבות ולתחושה של בית.

טיפ השבוע: חשוב להתחבר לרגשות, לעולם הפנימי, למשפחה, כי אלה עשויים להעסיק אתכם גם במהלך השבועות הבאים. שלטו במזג שלכם.

 

תאומים

מיקום השמש במזל אריה עד ה- 23 בחודש אוגוסט עשוי להיטיב עמכם, בכל הקשור בתקשורת ובנסיעות. עם זאת, המיקום הבעייתי של כוכב מרס במזל אריה (עד 18 בחודש אוגוסט) עשוי להעיד כי ענייני תקשורת ונסיעות עשויים לגרור מתחים.

טיפ השבוע: ימים רביעי-חמישי עשויים ליצור תשישות, אך האנרגיות חוזרות אליכם לקראת שבת. היצמדו לפעילות שאין בה שעמום ושגרה.

 

סרטן

מיקום השמש במזל אריה (עד ה- 23 בחודש אוגוסט עשוי להדגיש את בית הכספים שלכם. מיקום הכוכבים ונוס ומרקורי במזלכם עד אמצע חודש ספטמבר, עשויים להיטיב עימכם, זאת בתנאי שהחשיבה שלכם תהיה שקולה ומעשית. אלה ועוד יקבלו דגש לקראת הירח החדש בתוך שבוע.

טיפ השבוע: בזוגיות, או באהבה ובסקס מתעוררים הרכושנות, הקנאה והצורך להשתייך. גלו זהירות בהוצאות שלכם.

 

אריה

מיקום השמש במזלכם לקראת יום רביעי, לתקופה של כחודש, מעצים את הכריזמה שלכם, תוך כדי אינטראקציה עסקית ותקשורתית גם יחד. ניתן עכשיו לשנות את דפוסי ההתנהגות השגרתיים שלכם ולהיפתח להתנסויות חדשות. צריך רק לדעת למי לחבור ועם מי להתיידד.

טיפ השבוע: מיקום כוכב מרס במזלכם עשוי להגביר מתחים וקונפליקטים. רסנו את הנטייה לפזיזות והתפרצות.

 

בתולה

אתם מנסים למצוא פורקן הולם ואפיקי ביטוי בונים. ההישגים שלכם הם קנה המידה להערכתכם העצמית, והם ירוממו את הדימוי העצמי שלכם פלאים.

טיפ השבוע: היזהרו מכעסים מודחקים שעלולים לעודד תוקפנות ביקורתית משתלחת כלפי  הסובבים אתכם. פעלו על פי השכל הישר והימנעו ממצבים מנוגדים, כדי שתוכלו להגן על עצמכם מפני פגיעה.

 

מאזניים

מיקום הכוכבים במזל אריה מאפשר לכם לחוש חזקים ולהתמלא באנרגיה. אלה נותנים את האות להיענות להזמנות ולנצל קשרים חברתיים. בענייני כספים גלו אחריות.

טיפ השבוע: ימי סוף השבוע מומלצים למנוחת הנפש. בהמשך השבוע מומלץ לקדם יעדים חברתיים, מקצועיים ואחרים, במיוחד לאלה מכם שנמשכים לשינויים ולריגושים ושיש להם אומץ לנסות ולהתנסות. הכינו תכנית חברתית או רומנטית, כזו שתוסיף לכם סומק לפנים.

 

עקרב

מיקום כוכבים משמעותיים בבית הקריירה שלכם ייטיב איתכם. ענייני לימודים, משפט ונסיעות יתגברו במהלך השבועות הבאים. לפנויים צפויות הזדמנויות להיווצרות קשרים דרך רשתות חברתיות ובמהלך נסיעות לחו"ל.

טיפ השבוע: חדשו קשרים, אבל גם את קצב החיזורים שלכם בארץ ובחו"ל. כושר ההשפעה שלכם יגבר. לאלה שהאדרנלין שלהם בשפל, מוטב לנצל ימים אלה לתקשורת אוהדת ויצירתית, זו שלא גוררת מתח וקונפליקט.

 

קשת

מיקום כוכבים משמעותיים ייטיב איתכם. ענייני לימודים, משפט ונסיעות יתגברו במהלך השבועות הבאים. חדשו קשרים, אבל גם את קצב החיזורים שלכם בארץ ובחו"ל. לפנויים צפויות הזדמנויות להיווצרות קשרים דרך רשתות חברתיות ובמהלך נסיעות לחו"ל.

טיפ השבוע: למיקום הכוכבים עשויות להיות השלכות מחמיאות מבחינתכם. התקופה מדגישה ענייני תקשורת ונסיעות ותאפשר לכם לבלוט ולהצטיין בעשייה פעלתנית ויצירתית.

 

 גדי

מיקום כוכבים משמעותיים מול מזלכם עשוי להעיד כי הצלחתכם תלויה בשיתוף הפעולה עם האנשים סביבכם. כדאי שתתייחסו ברצינות להצעה שתאפשר לכם להגדיל את הכנסתם הקבועה. טיפ השבוע: מוטב שתציבו לעצמכם יעדים קצרי טווח ותתקדמו בהדרגה. יכול להיות שאנשים מקנאים ומקשים. אל תניחו להיגיון הקר ולשמרנות שלכם לעמוד בדרככם. אם לא יהיה לחץ, הכול יסתדר.

 

דלי

מיקום הכוכבים השבוע עשוי להדגיש את מעורבותכם. אלה יקבלו דגש לקראת ראש חודש לקראת השבוע הבא. ייתכן שדברים בסביבתכם משתנים בקיצוניות. ולכן נדרשים חשיבה מסודרת וממוקדת ושינוי סדרי עדיפויות קיימים.

טיפ השבוע: כוכב מרס מול מזלכם: רבים מכם מאיצים הגעה ליעדים של סמכות וכוח. כדאי לשמור על פרופורציות, בעיקר במערכות היחסים המקצועיות. הפעילו את ההיגיון ואל  תיסחפו אחר הרגשות.

דגים

כניסת השמש לבית השמיני שלכם השבוע, שם תשהה עד 22 באוגוסט, עשויה להעיד כי על הפרק תעלה הזדמנות פיננסית שתוכל לעזור לכם בהגשמת פרויקט חשוב, אם רק תדעו להתוות את הדרך אליו.

טיפ השבוע: הנטייה להיתפס לפרטים קטנים ומטרידים תפריע לכם לראות את התמונה הכוללת. טקט וזהירות יהיו לעזר במגעים שלכם השבוע. כדאי להיות זהירים בהערכת היכולות שלכם לגבי אנשים ומצבים. הגנו על עצמכם מפני גחמות קרובים או אחרים הגורמים לקונפליקט.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר - טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות @

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים