חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ שבועי : 26 ביולי – 1 באוגוסט 2019 / חוה מזר

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: הורוסקופ שבועי :  26 ביולי – 1 באוגוסט 2019 / חוה מזר

 

                              הורוסקופ:  26 ביולי – 1 באוגוסט 2019 / חוה מזר

 

טלה

יש לכם ימים של קוצר רוח ואי-שקט. אינכם מרוצים מדברים רבים ולהרגשתכם, אתם ראויים ליותר. השתחררו ממצבים קוטביים, ואל תניחו ללחצים חיצוניים וכפייתיים להשפיע עליכם. חשוב שתחכו לעיתוי המתאים ואל תמהרו להגיע למסקנות חותכות.

טיפ השבוע: אתם עשויים לייצר אנרגיה תקשורתית מואצת, לשם כך יש למצוא את האיזון ולתעל את האנרגיה לכיוון מפרה ובונה.

 

שור

השבוע עשוי להדגיש ענייני בית ומשפחה. זהו זמן מתאים להרבה קרבה ומגע, אבל גם לחשיבה נוספת לפני שנותנים לרגש להשתלט. התחום הרגשי אינטנסיבי וסוחף עמו ממד עוצמתי של תשוקה, אך עמוס וכוחני מצד שני.

טיפ השבוע: יש למצוא בסיס בריא וחזק יותר לקשרים המתהווים, עסקיים ורגשיים כאחד, שכן הכוכבים מרמזים או עשויים לסחוף לניגוד אינטרסים, או על מורכבות מאיימת.

 

תאומים

אלה ימים של יצירתיות והשראה, ואלה מעניקים לדינאמיים שביניכם אנרגיה של עשייה ומימוש. השבוע מדגיש חיבורים תקשורתיים שמחייבים השקעת זמן ומאמץ. עם זאת, לצד מציאות מתישה, ישנה השפעה תקשורתית וסימפטית, אך עם הנטייה למתח.

טיפ השבוע: חשוב במהלך השבוע לקרוא נכון את האנרגיה ולא לפעול מתוך דחף רגעי. היו ערים לסביבתכם ושימרו על האינטרסים שלכם.

 

סרטן

אתם נמצאים בחודש שבו עניינים המתקשרים לכספים, לפעלתנות ולעשייה, ידרשו מכם השקעה רבה. כדי שתעברו את התקופה ללא נזקים, כדאי שתדעו מה הן נקודות החולשה שלכם. עניינים קיומיים כמו עבודה, פעלתנות ועשייה ידרשו התעסקות רבה מזמנכם.

טיפ השבוע: ליוצרים, לאמנים ולבעלי הדמיון המפותח זו תקופה פורה. הפעילו את ההיגיון ואל תיסחפו ברגשות שיש בהם נטייה לקשר מורכב ואידיאליסטי.

 

אריה

מיקום השמש ומרס במזלכם (מיום רביעי, 24 ביולי, לתקופה של חודש) מאפשר אופציות לבנייה והתחדשות. האריה חייב לבטא את הייחוד שלו כדי לבסס את אישיותו העצמאית. המפתח להצלחה הוא יצירת הרושם הנכון והיכולת להרכיב רשימה מסודרת של מטרות.

טיפ השבוע: מנגד, הימנעו – תוך כדי הריצה קדימה - מחילוקי דעות ומפרובוקציות, אליהם עשויים להתלוות דרמה-קונפליקט-מתח .

 

בתולה

אתם מתמודדים בנחישות עם אתגרים לא פשוטים וכמהים להצליח. מיקום הכוכבים עשוי לספק לכם ריגושים, שיהוו בנוסף גם מתכון חשוב להצלחת מיזם חשוב בחייכם. עשייה רצינית וממוקדת עשויה לסייע לכם.

טיפ השבוע: עם זאת, שימו לב, הכוכבים נוטים לאווירה רומנטית, מקריבה ואידיאליסטית. אופוריה נפלאה בצד נפילות במצבי הרוח בשל אלמנט מעורפל ולא ברור. הימנעו מקשר מורכב וחלקלק.

 

מאזניים

כוכבכם ונוס עומד להיכנס למזל אריה לקראת צהרי יום שני, שם ישהה עד ה-23  באוגוסט, מצב שעשוי להיטיב עם רבים מכם בכל מישור שבו אתם מעוניינים להתקדם, במיוחד החברתי. 

טיפ השבוע: קסמכם האישי שלכם יקל עליכם ביצירת קשרים ברוכים, וימים לא שגרתיים יעברו על מי שמעוניין בזוגיות. מומלץ למנף עסקים בקנה מידה קוסמופוליטי, כמו גם קשרי ידידות חובקי עולם.

 

עקרב

ענייני קריירה, תקשורת ונסיעות, עשויים לצבור תאוצה, כמו גם פרויקטים קוסמופוליטיים חובקי עולם. היו ממוקדים ותכליתיים.

טיפ השבוע: זהירות - הצעה או תפקיד תלויים במידה רבה מדי ביחסים אישיים טובים, ועל אלה לא תמיד קל לשמור. כוכבכם מרס העצמאי והאקטיבי מחדד את אי ההסכמה ומקשה על השגת פשרה. לא כדאי להתבלט באופן שימקד בכם תשומת לב וקנאה.

 

קשת

לרבים מכם יש תוכניות מגירה וציפיות גדולות, ענייני תקשורת ונסיעות תופסים תאוצה. אתם בתקופה שמאפשרת צמיחה והתפתחות. מוטב להיות ממוקדים אך זהירים, אל תתפזרו על יותר מדי תחומים, רק באלה שבהם אתם טובים ובטוחים.

טיפ השבוע: השבוע יש נטייה לקיצוניות ומצב כזה עשוי להעצים כל תופעה, שלילית או חיובית. זכרו כי המפתח להתייחסות צריך להיות ענייני ומעשי.

 

גדי

אתם נחושים להגיע להכרה, ואף עושים זאת על ידי השקעת מרץ מבוקר והחלטי. זה הזמן לצאת מהקליפה השמרנית שלכם ולהתיידד עם היקום סביבכם. אנשים או המערכת הקוסמית ישדרו מסר של התחדשות, שצופן בתוכו מגעים עם גורמים (בארץ או בחו"ל) שישאו תפנית מאתגרת. טיפ השבוע: המעורבות הרגשית מתחזקת. יש סימנים לקשר עוצמתי וגורלי, שבו מומלץ לסגל היגיון ומתינות.

 

דלי

התקופה עשויה להדגיש ענייני זוגיות, עבודה ושותפויות, וכבר מתאים לעשיית דברים במשותף, אף שלא יהיה קל לשתף פעולה. אתם לעיתים לא רגועים, וקיימת נטייה להיכנס לנושא יחסים ועימותים ורגישויות יתר במובן הבעייתי של המילה.

טיפ השבוע: כל ויכוח מביא עימו את התחושה הסובייקטיבית שנלחמים בנו אישית, לכן חשוב להתמודד עם מערכת הערכים שלנו, ולדעת לוותר ולהתפשר כשצריך.

 

דגים

תקופה זו מכבידה עליכם ומותירה בכם תחושה לא נוחה. אתם נאלצים להתמודד עם יותר מדי דברים בו זמנית, ושינויים בחייכם גורמים לכם להרגיש חסרי אונים. דברים יכולים להשתנות בקיצוניות ובפתאומיות בלי שיתאפשר לכם להסתגל אליהם.

טיפ השבוע: לקראת השבוע האחרון של חודש אוגוסט, עשוי לחול שינוי ממשי מבחינתכם, ואז תחזירו לעצמכם את השליטה במתרחש ותוכלו לכוון את עצמכם לכיוונים הרצויים לכם.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03 כל הזכויות שמורות @

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים