חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ:  16 – 22 באוגוסט 2019 / חוה מזר

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר:   הורוסקופ:  16 – 22 באוגוסט 2019

 

טלה

ימי סוף השבוע ותחילתו: כדאי שתביאו את עצמכם למצב רגוע יותר. לקראת ימים שני-שלישי. מצב רוחכם ישתפר, ואתם תתאוששו ותתמלאו אופטימיות ותקווה. אפשר לפתח קשרים חדשים בזכות מיומנותכם וקסמכם. ליוצאי הדופן שביניכם יחזור כושר האלתור, והוא ילווה במקוריות ובהעזה .

שור

אם קיימת בעיה של אי וודאות אולי עדיף לחכות לימים שלישי-רביעי שבה הראייה שלכם רצינית ואחראית יותר. אתם זקוקים למנוחה ולשקט. כוכבכם ונוס עשוי להיטיב עמכם בענייני עבודה ויצירה, כמו גם בענייני תדמית ובעניינים שוטפים ועסקיים, כדי לבחון מחדש את תוכניותיכם.

תאומים

אתם לא במלוא כוחותיהם, ומצבי רוח הפכפכים מקשים עליכם להכניס סדר בחייכם. נדרשת השקעה מרובה במשימות מייגעות. היחסים עם אנשים יושפעו מאי הבנות ומתחושה שלא הכל נאמר בגלוי. יש להבחין בין עיקר לטפל, ולהקדיש זמן איכות למה שמשרת אתכם כרגע.

סרטן

ימי תחילת השבוע נוטים להפכפכות. אל תיסחפו מדי, לכם או לצד שכנגד יש נטייה לשחק ברגשותיכם. הימנעו משיפוט לא נבון, מתלות ומהתמכרות. מומלץ לא לסמוך על מי שאינכם מכירים היטב. במישור הזוגי כדאי לצאת מהשגרה ולנסות לשמור על רעננות במערכת היחסים.

אריה

אתם חשים שמשהו מתרחש מתחת לפני השטח, מבלי שתהיה לכם השפעה על זה. האינטואיציה שלכם לא מטעה אתכם וחוסר הוודאות יגרום לעצבנות. התרחקו ממצבים חלקלקים,  נסו לא להיגרר למריבות ולא להגיע להחלטות מכריעות בעקבות התלבטויות מעיקות.

בתולה

השפעת כוכב נפטון מול מזלכם המבלבל עשויה להעיד כי קנאה ותככנות עלולים להעסיק את האנשים סביבכם. במצב כזה קשה לתפקד, הימנעו משיפוט לא נבון, מתלות ומהתמכרות. מומלץ לא לסמוך על מי שאינכם מכירים היטב. היזהרו מאנשים שנוהגים בצביעות ושימרו על דיסקרטיות.

מאזניים

מיקום ונוס-נפטון עשוי להדגיש ענייני אהבה ויצירה, מצב המחבר בין רגש ויכולת לבטא אותם באופן יצירתי, רך ואמפטי. רעננו קשרים (בארץ ובחו"ל) דרך רשתות חברתיות. מנגד, הנטייה לעשות אידיאליזציה של בני הזוג עלולה לגרור התפכחות כואבת. היזהרו מאנשים שנוהגים בצביעות ושמרו על דיסקרטיות.

עקרב

ימים אלה מדגישים את בית הקריירה שלכם. כדאי לפעול מתוך רצון בהרמוניה ובשיתוף פעולה. השבוע תוכלו להעלות את תחושת השייכות לדרגת אמנות והשראה. כוכב ונוס שולח היבט חולמני ואידיאליסטי לכוכב נפטון, היבט נפלא ליוצרים ולאמנים. היזהרו מקשר שמבוסס על אשליה. 

קשת

לאלה מביניכם המתקשים לתפקד כשאינם באיזון פנימי, מומלץ להימנע ממגע עם אנשים שדומים לכם באופיים: נוקשים, שמרנים, ונוטים להתעקש על עקרונות. ייתכן שדברים בסביבתכם משתנים בקיצוניות, ולכן נדרשים חשיבה ממוקדת והימנעות ממצבים מניפולטיביים.

גדי

אתם בחודשים מפרים שיפתחו עבור רבים מכם עולמות חדשים שיאפשרו גילויים חדשים לגבי יכולותיכם. מיקום ונוס בבית המקצועי שלכם עשוי להשפיע על מזלכם. הזדמנויות מקצועיות עשויות לייצר במהלך החודש הקרוב אפשרויות חדשות, מצב שעשוי לפעול לטובתכם. 

דלי

מיקום הכוכבים עשוי להיטיב עמכם ולהוסיף אינטראקציה עסקית ותקשורתית. מיקום כוכב נפטון המתעתע מצפה מכם להימנע מאשליה שיוצרת אידיאליזציה מוטעית ובחירה של מציאות לא ריאלית. לכן יש להבחין בין עיקר לטפל, ולהקדיש זמן איכות למה שמשרת אתכם כרגע.

דגים

בתקופה זו תוכלו לגשת לפתרון בעיות בדרך של תקשורת בונה, ולא במאבקים ושיקולי יוקרה. זיכרו כי הישגיות ומעשיות, לוחות זמנים והתייחסות עניינית ומעשית לכל בעיה הן המפתח לקידום במקביל, היזהרו מהצפה של רגשות בעת פירוש כוונות ורצונות של הצד השני.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות ©

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים