חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ:  10 – 16 בינואר 2020

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר:  הורוסקופ שבועי : 10 – 16 בינואר 2020

 

טלה

תקופת מזל גדי נותנת לכם תקופות של לחץ ודאגה. לקראת ה-20 בחודש ינואר ואילך תוכלו לצאת סוף סוף מתקופת מזל גדי המעיק, ועומדים להיכנס לתקופת מזל דלי שמומלצת לתקשורת, נסיעות ושינוי שגרה מרענן. תיתכן גם תחילתה של מערכת רגשית סודית.

טיפ השבוע: בינתיים גלו ערנות מהנטייה לקוצר רוח ולמעורבות רגשית גבוהה. היו זהירים  בענייני תקשורת, כספים והשקעות.

 

שור

לבני מזל שור יש אופי יציב ועקבי, וזה הזמן לקדם דברים, אבל עם ערנות ועם מודעות. אולי זה הזמן להגדיר מחדש את המטרות שלכם בתקופה הקרובה, כדי לא להתאכזב בהמשך.

טיפ השבוע: שימו לב:  עימות ישיר או מריבה עלולים לפרוץ לפתע. מישהו במקום העבודה עלול לנהוג בצורה שתכעיס אתכם. ניסיון לעשות הרבה מהר מדי עלול לעשות בסופו של דבר לגרור את הרושם ההפוך.

 

תאומים

היחסים עם הסביבה הם הנקודה הרגישה, לכן חשוב שתיעזרו ביכולת השליטה שלכם – אל תיענו מתוך חשדנות, כעס או עלבון, כי עכשיו מתגברת הנטייה למהר ולהאשים את מי שכלל לא קשור לעניין. העיתוי הנכון יוכל להזניק אתכם קדימה, בעוד שעיתוי לא מתאים עלול לעכב אתכם.

טיפ השבוע: אל תתנו פתח למעגל תוקפני של רגשנות וכעס קיצוניים. אל תפעלו מתוך תסכול, חשוב לשמור על שליטה.

 

סרטן

בימים אלה עומד כוכב התקשורת והנסיעות מרקורי, בבית הבריאות והעבודה שלכם, מצב הדורש מכם לשמור על ערנות ולגלות שליטה במתרחש. למרות חוסר הנוחות, כדאי לנסות להיות סבלניים ולהמתין להזדמנות שתאפשר לכם להתקדם. בחנו את התוכניות שלכם לפני יציאה לבילויים.

טיפ השבוע: מיקום השמש מול מזלכם עד ה-20 בחודש ינואר, מצפה מכם לגלות סובלנות וערנות ביחסיכם עם הסביבה. גלו ערנות וסבלנות. 

 

אריה

בימים אלה קיימת נטייה לעייפות החומר. תקופת מזל גדי עשויה להדגיש ענייני עבודה ובריאות. שמרו על פרופיל נמוך.  

טיפ השבוע: אתם נתונים במין מועקה וכובד שהמזל שלכם לא רוצה להכיר, כתוצאה מכך, יש נטייה לעייפות אנרגטית. יש מצבי רוח טעונים, אתם כועסים, ממורמרים ופה ושם חסרה לכם היציבות שאתם כל כך מייחלים לה. מצב רבים מכם עומד להשתפר בקרוב.  

 

בתולה

יש להפעיל במהלך השבוע מתינות ושיקול דעת ולהימנע מסיכונים. כוכב התקשורת והנסיעות מרקורי, השולט במזלכם,  עשוי להדגיש עד אמצע חודש ינואר 2020, ענייני יצירה ורגשות. השבוע יש להיות דרוכים, ולשמור על שגרה רגילה.

טיפ השבוע: כדי לשמור על רמת אופטימיות סבירה תצטרכו להשקיע יותר מחשבה ותכנון, ובאלה אתם דווקא טובים.

 

מאזניים

זה לא הזמן האידיאלי לקבלת החלטות שישפיעו על עתידכם. השבוע נדרשות מכם ערנות, השקעת מחשבה ואופטימיות זהירה. אל תהיו שאננים ואל תרשו לעצמכם לקחת סיכונים, לפעול או לתקשר בספונטניות ולספק יותר מדי אינפורמציה.

טיפ השבוע: יש נטייה להגיע למסקנות חפוזות ולהתנהג ביהירות לא אופיינית. לקראת ה-21 לינואר ואילך תוכלו להביט על החיים מזווית אופטימית יותר.

  

עקרב

לרבים מכם יש דחף ושאיפה לבלוע את העולם בדרך להגשמה, ואלה שזקוקים לגירוי חווייתי אכן מנצלים את האנרגיה הזאת עד תומה.

טיפ השבוע: כוכב מרס, העצמאי והאקטיבי, יימצא במזלכם עד תחילת חודש ינואר 2020, מצב שעשוי להשפיע על מצב הרוח שלכם, ובכלל זה עשוי לגרור לנטייה של כעסים בלתי נשלטים.   שמרו מהנטייה לבזבוז יתר והיו זהירים בהוצאות שלכם. קיימת בכם אנרגיה שמזמינה דברים חדשים, ייתכן שיציעו לכם פרויקט מסוים ותצטרכו לבחון את כדאיותו.

 

קשת

אתם חשים עייפות ותשישות ופועלים לעיתים מעבר לכוחותיכם. מצב רוח פילוסופי עשוי לנחות עליכם. הבעיה היא שמחשבות שנראות לפעמים כהברקה או כתגלית עלולות גם להטעות בדרך כלשהי.

טיפ השבוע: מומלץ שתמתינו עד ה-20 בחודש ינואר לפני שאתם מצהירים על רצונכם, כוונותיכם ורצונותיכם. בני המזל שביניכם עתידים להיכנס לתקופה נוחה יותר.

 

גדי

בימי סוף השבוע מומלץ לצאת מהשגרה על ידי היענות להזמנה חברתית. יש מביניכם כאלה  שיכולים למצוא את עצמם מוקפים באנשים שחברתם רצויה ומעודדת.

טיפ השבוע: זהירות ומודעות: שמרו על אנרגיה מבוקרת בשל מיקום כוכב המרץ והאנרגיה במזלכם עד תחילת חודש ינואר 2020. שמרו על דיסקרטיות. אתם נוטים לאבד ביתר קלות של סבלנותכם, ואנשים שתליתם בהם תקוות, עשויים לאכזב אתכם. שמרו על פרופיל נמוך.

 

דלי

יש מביניכם כאלה שחשים צורך בחופש ובהשתחררות מכל מה שכובל ומגביל. לקראת ה-21 בחודש ינואר ואילך אתם מרחיבים את המעגל החברתי שלכם. שמרו על ערנות, מעכשיו תהיה הזדמנות לתקן יחסים שסבלו מאי הבנות, מחוסר יציבות או מהיעלבויות.

טי השבוע: הפגינו יכולת אלתור ותושייה, דאגו לאינטראקציה חברתית בריאה והיו נגישים לעמיתיכם מבחינה תקשורתית, בניסיון לשחרר חוסר שקט טעון.

 

דגים

אתם זקוקים לגירוי וחידוש, לעניין ולאתגר אינטלקטואלי ורוחני, כשאת הרוגע תוכלו למצוא בהתנסויות חדשות. ברבים מכם יש פתיחות אמיתית ונכונות ללמוד, להתנסות ולהתחדש.

טיפ השבוע: מבט קדימה: גובר הרצון להשיג יותר עצמאות ושליטה על חייכם ולהפגין מנהיגות ואסרטיביות. בני המזל שביניכם יתבשרו בקרוב מאוד לגבי אפשרות מקצועית פוטנציאלית שתעורר תקוות חדשות. במקביל, חשוב לפתח ציפיות בהתאם למציאות.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות @

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים