חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

ביטוח אובדן כושר עבודה: האם ניתן לתבוע בתקופת הקורונה?

 

ביטוח אובדן כושר עבודה הוא אחד מהביטוחים החשובים ביותר שיש לכל אחד ואחת מאיתנו

 

נכתב בשיתוף עם  עו"ד תומר לינר

ביטוח אובדן כושר עבודה הוא אחד מהביטוחים החשובים ביותר שיש לכל אחד ואחת מאיתנו. אנשים רבים יכולים למצוא את עצמם מאבדים את כושר העבודה שלהם, ומכאן הסיכוי שלהם להיכנס לבעיות כלכליות הוא גובה. הביטוח נועד להבטיח את רמת החיים שאליה התרגלנו, כל זאת גם אם אין לנו עבודה קבועה מסיבות כאלה ואחרות. אך מה בדיוק קורה לביטוח אובדן כושר עבודה בתקופת הקורונה?

לא מעט אנשים מחפשים בתקופה הזאת עורך דין תביעות ביטוח מכיוון שהם איבדו את מקום העבודה שלהם. חברות הביטוח מספרות על עלייה של עשרות אחוזים בתביעות אובדן כושר עבודה, נתון שמוכיח עד כמה חוסר היציבות בתקופה הזאת הוא נוראי – אז מה אתם יכולים לעשות במקרה שאיבדתם כושר העבודה בגין אמחלה או תאונה?

 איך קורונה יכולה להביא למצב של אובדן כושר עבודה?

בעיות רפואיות הן חלק בלתי נפרד מחיינו, וכל אחד מאיתנו יגיע למצב שבו הוא עלול לחוות בעיה רפואית כזאת או אחרת. הקורונה שיבשה את חיינו ללא היכר, והרבה מאוד אנשים מוצאים את עצמם סגורים בבית שעות וימים ארוכים. החרדה, הלחץ והדיכאון עלולים להביא כל אחד מאיתנו למצב של בעיות רפואיות, בעיות רפואיות שחלקן עשוי לגרום לכך שלא נוכל לחזור למקום העבודה.

הצלחת להוכיח נזק? תוכלו לקבל פיצוי

הביטוח הלאומי וגם חברות הביטוח מכירות באובדן כושר עבודה כתוצאה ממחלה או תאונה שאירעה לכם אף בזמן משבר הקורונה. אך חשוב לקחת בחשבון כי בכדי שתוכלו לקבל את הפיצוי המגיע לכם במסגרת הפוליסה, אתם תהיו מוכרחים להוכיח כי בשל נזק פיזי או נזק נפשי איבדתם את כושר העבודה  . אילולא תצליחו להוכיח כי נגרם לכם נזק, אתם לא תקבלו את הפיצוי – ואתם תמצאו את עצמכם חוזרים לנקודת ההתחלה. לכן אתם צריכים לקחת את זה בחשבון כאשר אתם מכניסים את עצמכם לתהליך הזה.

 איבדתם את מקום העבודה כתוצאה מהקורונה? פנו לעורך דין תביעות ביטוח

  • אתם לא תרצו למצוא את עצמכם במצב שבו אתם נאלצים להתמודד עם הביטוח הלאומי או עם חברת הביטוח באופן עצמאי. הפתרון הטוב ביותר הוא לפנות לעורך דין מקצועי שיסייע לכם בהתמודדות ובכל ההליכים הבירוקרטיים. עורך דין תביעות ביטוח יכול להיות מאוד יעיל במקרה שבו אתם נמצאים במצב נפשי לא פשוט, ולא תרצו להעמיס על עצמכם.

  • עליכם לקחת בחשבון כי עורך דין תביעות ביטוח מכיר את הנושא של אובדן כושר עבודה על בוריו. כך שהוא יוכל לעזור לכם להתמודד עם המצב, והוא יסביר לכם אילו זכויות מגיעות לכם כתוצאה מנגיף הקורונה. כך שאתם לא תדרשו זכויות שלא מגיעות לכם או שלא תדרשו זכויות פחותות מאלה המגיעות לכם. כל אחד זכאי לקבל את כל הזכויות המגיעות לו מתוקף החוק ומתוקף הפוליסה שעליה הוא משלם. 

 

למידע נוסף וקבלת יעוץ בנושא ניתן לפנות לתומר לינר משרד עורכי דין

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים