חיפוש
 
לדף הבית >>     צביגידיז אימון מוחי למצוינות, פתח תקווה >>

מה מקור המושג דיגידיז

 

המושג ”צבידיגיז” הומצא על ידי צבי זאב דיגידיז, מייסד קבוצת דיגידיזם. דיגידיז האמין כי המושג הזה משקף את פילוסופיית החיים שלו, וכי הוא יכול לעזור לאנשים רבים לחיות חיים מאושרים ומלאי סיפוק.

 

השם "צבידיגיז" הוא שילוב של המילים "צבי" ו"דיגידיזם".
השם בא לחדד את החיבור שנוצר בין העולם הישן לעולם החדש, על פי הדרך של קבוצת דיגידיזם, המחדדת כי האושר בחיים טמון ביכולת לחיות חיים מאוזנים, בהם משלבים בין העולם הישן לעולם החדש.

העולם הישן הוא העולם כמו שאנו מכירים אותו עד כה, עם מידע [יחסית] מצומצם, חיבור לטבע ולכדור הארץ לדברים הנגישים והמוכרים, וחיבור שהוא ברובו הגדול (גם אם רוחני) עדיין מעוגן בעולם הפיזיולוגי.

לעומת העולם הישן, העולם החדש הוא העולם שנפתח ועולה מכל ההתפתחות האנושית עד כה. נושא זה נראה בבירור הן בחיבור בין המדע הספקן לרוחניות המתחברת לקרקע של הכאן והעכשיו, וגם בחיבור לעולמות שרובם ככולם דיגיטליים, נשענים על העולם הישן (אנרגיה כמו חשמל ודלקים) אך מבוססים על "ענן" שבו כל המציאות היא וירטואלית, כלומר, הקיום הממשי שלה אינו פיזי, למרות שההשפעות על העולם הפיזי מרחיקות לכת בעיקר עם מהפכת הידע הנגיש והכמות האדירה של המידע, תו"כ התפתחות עולם הבינה המלאכותית (AI).

צביגידיז צ’נמן, אשר נולד בשם צבי זאב צ’נדלר, ייסד את דרך הדיגידיזם, שמתקיימת הן כדרך חיים הנלמדת ומובילה את הלומדים לחיים מחוברים ומפיקי אושר ופתח את קבוצת דיגידיזם המובילה את "דרכים של אושר" ואת "מכון עורב" (בין היתר) כדרך לקידום העולם האנושי ככלל.


יש לכם עוד שאלות לצבי זאב דיגידיז אימון מוחי למצוינות ואושר? כנסו!

 054-2435590   052-6378850

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים