חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ: 12 - 18 ביולי 2019

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: הורוסקופ שבועי: 12 - 18 ביולי 2019

 

  טלה

חלק מביניכם עשויים להתמודד עם אחריות ואילוצים משפחתיים או מקצועיים, מצב שמטבע הדברים עשוי להעסיק אתכם ואולי לגרור לתחושת כבדות ודאגה, במיוחד לאלה מכם הנתונים בקונפליקט. בלי משים אתם עלולים למתוח ביקורת חריפה ולגרום למישהו בסביבה לשמור לכם טינה.

טיפ השבוע: כדאי שתסמכו על תחושותיכם, בעוד שעצות של אחרים עלולות להטעות.

 

שור

שישי הוא היום שבו מומלץ להתפנק עם בני משפחה. זה הזמן של סיום סוגיות שאינן מתאימות לכם, כדי לפנות את הדרך למשהו שיעניק לכם הישגיות והכרה.

טיפ השבוע: בני מזל שור הם יצריים, רגשיים ומיניים והכוכבים אמורים לסייע, לתחזק ולשפר את מעמדכם בכל תחום שבו תחליטו להשקיע בו את תאוותכם. החיים יושפעו מאוד ממפגשים חברתיים וגם עסקיים, וחיי החברה ייצאו גם הם נשכרים.

 

תאומים

השבוע ישפיע לטובה על המצב ועל הלך הרוח, אז תקרינו את הקסם האוורירי שלכם, ותרבו לשהות בחוץ ולהיפגש עם החבר’ה. הכוכבים מעניקים לכם יכולת לבטא את עצמכם בגדול בכל מישור יצירתי, עסקי או אחר שחשוב למהות שלכם.

טיפ השבוע: דברים שהיו אצורים בכם יוצאים החוצה וכושר הביטוי שלכם מאפשר לעשות זאת בצורה מרשימה. ענייני כספים ועסקים עשויים לקבל דגש, שמרו על איזון.

 

סרטן

מיקום כוכב מרס בבית הכספים שלכם עד ה-18 בחודש אוגוסט, עשוי להדגיש התעסקות מרובה בנוגע לפיננסים, מצב שעשוי להשפיע על התנהלותכם. אתם משדרים חוסר סבלנות, ובעיקר התנגדות לכל מסגרת, הגבלה או שגרה.

טיפ השבוע: שימו לב: מיקום כוכב ונוס במזלכם (עד ה-28 לחודש יולי) עשוי להגביר את הקסם האישי שלכם, ואף להגביר יצירתיות רבת השראה. לכו על זה.

 

אריה

התקופה הנוכחית עשויה לסחוף למצבי רוח משתנים ולהשפיע עליכם אנרגטית. שמרו על אורך רוח והימנעו ממתחים נפשיים מעיקים. כדי להישאר שפויים דרושים כושר איפוק ויכולת הבלגה, גם אם הפגיעות מכוונות.

טיפ השבוע: גילויי גמישות והסתגלות יעניקו לכם עמדת יתרון ועוצמה. אתם זקוקים לפסק זמן ולתקופת רגיעה. על הפרק עשויה לעלות הזדמנות שתוכל לעזור לכם בהגשמת פרויקט חשוב, אם רק תדעו להתוות את הדרך אליו.

 

בתולה

אתם עוברים מהשלב התיאורטי למעשי. תוכלו לחוש בהדרגה את ניצניה של תקופה חיובית יותר, מה שיעורר בכם רצון לבצע מהלך שיכול להביא דברים לידי מודעות ולידי פתיחת ערוץ מבטיח יותר.

טיפ השבוע: גם אם הזדמנות שעמדה עכשיו על הפרק לא תצא לפועל, עוד יהיו בקרוב אופציות נוספות שיתאימו לכם ולדרככם. שינויים לא יהיו תוצאה של לחצים ואילוצים, אלא של ניסיון, למידה ובשלות.

  

מאזניים

רבים מכם נאלצים להתמודד עם אילוצים מקצועיים/משפחתיים תובעניים, אלה עשויים לגרור להסלמה ולשחיקת כוחות. מ- 24 בחודש יולי עד 23 בחודש אוגוסט צפוי שיפור אנרגטי בחייכם.

טיפ השבוע: אתם מנסים בינתיים לא להיכנע לתכתיבים של אחרים, שכן בהשפעה זווית עוינת בין הכוכבים, האווירה עלולה להיות אלימה וייתכנו בעיות נלוות ביחסיכם עם הסביבה. חשוב שתקפידו על איזון אנרגטי.

 

עקרב

השבוע עשוי לקדם אתכם בזכות עבודה אחראית, מדויקת ואינטליגנטית, שהרי חוכמה, הבנה ובהירות מחשבה הן תכונות המאפיינות אתכם.

טיפ השנה: המישור החברתי שלכם תופס תאוצה. לאנשים שתפגשו, לקשרים שתבנו ולרעיונות חדשים שיעלו, תהיה השפעה חשובה וקובעת על מה שיקרה בהמשך. צפוי מפגש שתהיה בו כימיה מיידית ומיוחדת, כתוצאה מצירוף מקרים גורלי. שינוי הכרתי גדול בקשר זה או אחר ידרוש התייחסות מחייבת יותר.

 

קשת

השבוע עשוי להאיץ עניינים שיש עימם תהליכים שעשויים לקבל ביטוי ממשי בשטח. בהשפעת הכוכבים פלוטו-סטורן בבית הכספים שלכם. יש לגלות מעשיות, ולהיות מוכנים לגילוי של תחושות מצוקה בנוגע למקורות הכנסה וללחצים במערכות יחסים רגישות.

טיפ השבוע: ייתכנו טעויות בשיקול הדעת, לכן הוצאה גדולה מחייבת התייחסות נבונה. מהמתוכנן אינה רצויה עכשיו. גלו ערנות מרבית לנעשה סביבכם.

 

גדי

אתם נתונים בעיצומה של תקופה רצינית, רצינית, חסרת פשרות ומוקפדת, המתלווה לגדי. ולסטורן שליטו.

טיפ השנה: אתם נמצאים בעיצומו של תהליך שינוי. הצד הפסיכולוגי אומר שצריך לנקות את השטח לגמרי, כדי לאפשר לדברים חדשים לצמוח. רבים מכם נכנסים, או כבר נכנסו, לתהליך של טרנספורמציה ושינוי עמוק, המביאים לתהליך של התחדשות.

 

דלי

סבלנותכם כלפי אותם דברים שעיכבו אתכם עד עכשיו, אוזלת. שימרו על איזון ושימרו על דיסקרטיות. טיפ השבוע: במהלך השבועיים הבאים מתנו את הדרישות מעצמכם והניחו בצד כל דבר שגורר מניפולציות שעלולות לפעול כבומרנג.

טיפ השבוע: הפגינו יכולת אלתור ותושייה, דאגו לאינטראקציה חברתית והיו נגישים  תקשורתית, בניסיון לשחרר חוסר סקט טעון.

 

דגים

בשישי תגבר ההשפעה הכריזמטית שיש לכם על אחרים. יש אפשרות להכיר אנשי מפתח ולקדם מטרות חברותיות. חשוב שתגלו יוזמה.

טיפ השבוע: הפעילים ואנשי העסקים שביניכם חדורי מוטיבציה ותקווה ועסוקים בנסיעות ובקידום יזמות ברוכה, בתקווה שהיא מייצגת גם את הגישה הפרקטית והמעשית. שמרו על מידה מסוימת של גמישות והשתדלו להפגין פתיחות, מצב שעשוי לקדם אתכם.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות @

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים