חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ שבועי:  9 – 15 באוגוסט 2019

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: 9 – 16 לאוגוסט 2019       

 

 

טלה

בתקופה הקרובה יהיו ימים לא שגרתיים בצד ימים שסוחפים למתח. כדאי לממש רעיונות והזדמנויות שעומדים על הפרק. נצלו במיוחד את הפן התקשורתי והחברתי שלכם. תוכלו להתחזק ולשפר את  מעמדכם.

טיפ השבוע: נוכחות באירועים או בפני קהל תביא לידי ביטוי את הכריזמה שלכם. עם זאת אצל כמה מכם, היא יכולה יכול גם לשקף מתח והתרחשויות פתאומיות, הדורשות תגובה מיידית.

שור

ענייני משפחה או קריירה ממשיכים להיות מודגשים, וכדאי לסגל מתינות. רבים מביניכם ממשיכים לייחל ליהנות מפעילות מבית ועשויים לקבל חיזוקים  מחמיאים מבני משפחה וחברים קרובים בזכות פעילות ברוכה והתעסקות אידיאליסטית.

טיפ השבוע: מצד שני, יש להימנע מלהיכנס למצב של חוסר יושר וחלקלקות. הנטייה לעשות אידיאליזציה במערכות היחסים  עשויה לגרור התפכחות כואבת.

תאומים

בתקופה הקרובה עשויים להיות מודגשים ענייני תקשורת ונסיעות, יצירה רגשות. שימו לב: אתם עשויים לנווט בסביבה תובענית ולוחצת.

טיפ השבוע: יש אנרגיה שסוחפת לדואליות ולמלוא החופן לניגודים, לכן ימים אלה דורשים ראייה רציונלית ומפוכחת ובעיקר מציאותית, אחראית ומרוסנת. גם אם נתקלים במכשולים - כוח התמדה ורצון חזק ילמדו על נישות ועל יכולת להתגבר וליצור דבר חדש ועמיד. התאזרו בכוח התמדה וברצון עז. 

סרטן

אתם עלולים להיקלע למצבים של אי-נעימות בגלל מעורבות רגשית בעניינים שדורשים התייחסות רציונלית. מיקום הכוכבים עשוי להיטיב עמכם בענייני תקשורת שדורשים חשיבה מתחדשת. התחברו לאווירה סימפתית ואוהדת, ובכלל זה התרחקו מכל גורם מלחיץ.

טיפ השבוע: כדאי שתביאו לידי ביטוי את הרעיונות הטובים שצצים בדמיונכם. מצד שני, חשוב להיות אחראים ופרקטיים בענייני כספים והשקעות.

אריה

אתם בולטים, תקשורתיים ויצירתיים, והתקופה עשויה להעיד על היסחפות לגירויים מאתגרים. לכן מומלץ לא להחמיץ הזדמנויות, לשקול הצעות עסקיות לגופן ולהיות דרוכים מקצועית - וזאת כדי ליישם כיוונים עתידיים הקשורים לעתידכם.

טיפ השבוע: השאפתנות תסייע להוציא לפועל את הרצונות שלכם. לאמנים וליוצרים זהו זמן של מפנה לטובה. אל תמהרו לבטוח באנשים שמעמידים פני ידידים.

בתולה

השבוע עשוי להתאפיין בעומס נפשי ובעבודה שוחקת. שימו לב למחצית הראשונה של השבוע. לליקוי הירח עשויות להיות השלכות שישפיעו על כוחותיכם ועל מצב הרוח שלכם.

טיפ השבוע: נושאים שעוררו מחלוקות בעבר צפים מחדש, מצב שעלול להגביר את המתח. הקפידו על מנוחה ועל בריאותכם, שנהיית עכשיו רגישה מתמיד. תיתכן דאגה לאדם קרוב, ואולי יהיו אלה דאגות משפחתיות אחרות הגוררות תשישות.

מאזניים

אתם נמצאים בתקופה יצירתית, פעילה ודינמית, ולתקשורתיים שבכם צפויה עדנה. המישור החברתי שלכם צובר תאוצה.

טיפ השבוע: השבוע תיאלצו להתמודד  עם שני קצוות. ככה זה כשבין הכוכבים יש היבטים מלאי סתירות ומטשטשים. יוצא מכך שהתעסקות במניפולציות חלקלקות, שלכם או של אחרים נגדכם, לא תוסיף לכם נקודות זכות. אל תמהרו לבטוח באנשים שמעמידים פני ידידים.

עקרב

בקרב רבים מכם קיים אפקט מצטבר של דחיפות להשיג דברים. התשוקה לכוח או לעוצמה הופכת להיות משמעותית. בקרוב יחל חודש שבו תאפשרו לעצמכם להיפתח לחוויות חדשות ולזרום עם הרגשות, אבל השבוע כדאי להיות זהירים בכל הנוגע להחלטות פזיזות. רעננו קשרים עם חו"ל.

טיפ השבוע: הימנעו מפרשנות לא נכונה של דברי האחר או כוונותיו. יש להישמר מרושם חיצוני או מהבטחות שאין להן כיסוי. הערנות שלכם תסייע לכם.

קשת

המבנה השמיימי השבוע מעודד ומאפשר עשייה, יוזמה ויכולת לעשות שימוש בכישרון היצירתי שלכם, וגם מעניק לכם חשיבה מהירה וחדה. במצב כוכבים כזה כדאי להתמודד עם קשיים, כי יש סיכוי להתגבר עליהם.

טיפ השבוע: עקב אכילס: יש לפתח מודעות לחלקלקות הלשון של אלה שמולכם. מישהו משדר לכם מסרים כפולים. היו זהירים במיוחד בהתמודדות עם מצבים חלקלקים.

גדי

לעיתים אינכם במיטבכם וקשה לכם לחזור לקצב הרצוי לכם, מה שעושה אתכם נוחים לכעוס, לפגוע או להיפגע. שמרו על קור רוח.

טיפ השבוע: המחצית השנייה של השבוע: ענייני כספים והשקעות דורשים מכם התייעלות, קור רוח והתרחקות ממצבי מתח תזזיתיים שעלולים להסיט אתכם ממסלולכם. הקפידו על סדר וארגון. הדבר יאפשר לכם לפנות לנתיב מעשי יותר ולגבש תוכניות מוגדרות.

דלי

תקופה זו עשויה להדגיש ענייני זוגיות, עבודה ושותפויות. עכשיו תוכלו להקדיש זמן ואנרגיה לעצמכם. תרגישו צורך לבצע שינוי מבורך בחיים, אבל כדאי שהוא ייעשה בהדרגה ותוכלו לפעול לטובת עניינים שקצת נתקעו.

טיפ השבוע: תיתכן הצעה מעניינת שכדאי לשקול, לבדוק ולא להחמיץ אפשרות שיכולה להיות התשובה למה שאתם מחפשים. מפגש מקרי עשוי להוביל לקשר. מצד שני, חשוב להיות מפוכחים ולהיזהר מאינטרסנטים שעלולים להזיק.

דגים

השבוע חשוב בעיקר לשמור על ערנות. יש לכם נטייה לפעול תוך התעלמות מסיכונים, מנקודות תורפה או מסימני אזהרה, צירוף שעשוי ליצור מאבקים, חוסר מנוחה ופעלתנות יתר.

טיפ השבוע: המחצית השנייה של השבוע עשויה להתיש אתכם. מרס גורם לניפוח מצבי סחרור, ולכן הימנעו מהגזמה, מפזיזות ומחוסר זהירות. וכמו כן מהניסיון להשיג הכל עכשיו, הרגע. מה שחשוב הוא לשמור על איזון, כך שלא ניסחף כולנו למצב של איבוד שליטה.

 הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03  fל הזכויות שמורות @

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים