חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

תחזית:  7-13 בפברואר 2020

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר:  הורוסקופ שבועי :  7-13 בפברואר 2020

 

 טלה

הכוכבים יעניקו לכם כוחות מחודשים ויותר רעננות, וייפתחו בפניכם אפשרויות חברתיות מבטיחות. חוסר הוודאות יפנה את מקומו לעבודה אינטנסיבית וממוקדת. רביעי-חמישי: האנרגיות עשויות להיות נמוכות אבל אתם מתחזקים לקראת יום חמישי. 

טיפ השבוע: שבת-ראשון: היו נגישים תקשורתית וחברתית, בניסיון להשתחרר מחוסר השקט. בפגישות ובראיונות צפויה לכם הצלחה. תיהנו מתשומת לב ותפגשו אנשים שיחפשו להיות בקרבתכם. שלבו עסקים עם הנאה לתועלתכם. 

 

שור

הירח המלא בימי סוף השבוע ותחילתו עשוי להדגיש ענייני משפחה וקריירה. אלה מכם שניחנו בראש פתוח יש אכן רצון לשינוי וכמיהה לעבר כיוונים חדשניים. יש אפשרות לייצר יזמות עסקית מוצלחת, במיוחד לגבי הצעה שהיא בלתי שגרתית. הפעילו חושים חדים. 

טיפ השבוע: זווית העימות שבין ראש חודש למרס עלולה להביא איתה עצבנות ולגרור פתיל קצר, ויכוחים והתנצחויות. מאחר שהתקופה לא תמיד תהיה קלה וההתרחשויות שבה לא תמיד יהיו מוכרות, חשוב שתתארגנו נכון לקראתה.

 

תאומים 

הירח המלא (בימים ראשון-שני) עשוי להדגיש ענייני חו"ל, נסיעות ולימודים. זוהי שעתם היפה של אלה שגישתם לחיים בשלה, סקרנית ופתוחה. לכך תתווסף האפשרות לשינוי תפיסה שאולי לא הייתם חושבים עליה בדרך המקובלת. לכן חשוב להבליט מקוריות ותעוזה ולהקדיש זמן לשדרוג תחום נחשק בחייכם. שלישי-רביעי: היו זהירים בהתמודדות עם מצבים חלקלקים. 

טיפ השבוע: כוכב מרס מול מזלכם נוטה לגרור מריבות ואינטריגות ולא מעט קנאה ומדון. גלו סובלנות, הדבר יפעל לטובתכם.

 

סרטן

הירח החדש (בשבת-ראשון) עשוי לסחוף סוגיה מתישה לשיא, ייתכן בין השאר בענייני כספים והשקעות. מישהו עלול להקשות עליכם. התעלמו ואל תגררו לפרובוקציות. דברים מסוימים בהמשך החודש יביאו להתפכחות ולשינוי גישה.

טיפ השבוע: החודש הקרוב יביא להיכרויות חדשות ולתחושת התרעננות בנושאים זוגיים. קשר רומנטי שהתחיל לא מזמן מעמיק, והוא חזק ואינטנסיבי ביותר. בקשר ותיק יותר עשוי לחול שינוי כלשהו הנובע מנסיבות שלא נפתרו עדיין. 

 

אריה 

הירח המלא (בשבת-ראשון) משפיע על התנהלותכם. זה הזמן לחדש קשרים חשובים. יכולות התקשורת שלכם יתחזקו ותהיו משכנעים מתמיד, אך אל תשכחו את הטאקט.

טיפ השבוע: שימו לב לאלמנט של תחמנות ולאלה שבחרו לנקוט דרכים עקיפות וערמומיות. יש נטייה לאידיאליזציה מוטעית. מה שבכל זאת יכול לעזור הוא אנרגיה רציונאלית ומושכלת הגורמת לאנשים להיעזר בשכלם הישר ובאינטואיציות החדות שלהם. 

 

בתולה

ראשון-שני: עשויים להעיד על אנרגיות חלשות, מה שיגרור עייפות ותשישות, ועשוי אף להקצין בעיה בריאותית. 

טיפ השבוע:  נוכחות באירועים או בפני קהל תמשוך אליכם את מירב הכריזמה. רגשותיכם דומיננטיים ביותר כרגע ומשפיעים על המתרחש בחייכם. המעורבות הרגשית והיצירתית שלכם מתחזקת. מצד שני, שימו לב לנעשה סביבכם. יש דברים שאולי אינם נאמרים בגלוי, אבל בזכות האינטואיציות החדות שלכם תוכלו להבחין בהם בזמן. 


מאזניים

הירח המלא (בשבת-ראשון) עשוי לשפר את הרגשתכם. מומלץ לצאת ולבלות. החשיבה שלכם נכנסת להילוך מהיר וחד וצפויים מפגשים ונסיעות נלווים. תוקפו אנשים שחברתם מעודדת אתכם. 

טיפ השבוע: ימים שני-שלישי עשויים להקשות על נושאים רגישים שאינם מתנהלים על מי מנוחות, ותצטרכו לנהל אותם בהיגיון ובשיקול דעת. ענייני בית ומשפחה ממשיכים להעסיק אתכם. 

 

עקרב

ראשון-שני: הירח המלא (בשבת-ראשון) עשוי להדגיש ענייני בית ומשפחה וכן קריירה, ועשוי להעיד כי תיתכן רגישות על רקע קונפליקט שעלולה להקצין רגשות. היחסים עם בני הזוג (או עם קולגות) מתנדנדים ודורשים הרבה טקט. 

טיפ השבוע. רגשותיכם דומיננטיים ביותר כרגע ומשפיעים על המתרחש בחייכם. הכוכבים עשויים להעיד כי המעורבות הרגשית שלכם מתחזקת. זה הזמן לצאת ולבלות. 

 

קשת

הירח המלא (בשבת-ראשון) עשוי להבליט את יכולתכם להפתיע במחשבה ייחודית ומקורית. אתם מהירי תפיסה ולומדים מכל חוויה ומכל התנסות, והדבר הזה ייטיב בעיקר עם אלה היוזמים פגישות והתקרבות. 

טיפ השבוע: בסביבות המחצית השנייה של השבוע: חברויות שנוצרות בתקופה זו ייטיבו לקדם את האינטרסים שלכם, אבל כמובן שצריך לדעת למי לחבור ועם מי להתיידד. נצלו את כל ערוצי התקשורת שלכם. מצד שני, שימו לב לנושא יחסי אנוש, שכן אתם עלולים לפגוע במישהו וליצור בעיה.

 

גדי

הירח החדש (בשבת-ראשון) בבית הכספים שלכם עשוי להעיד כי אתם שואפים ליצור לעצמכם יסודות יציבים, גם אם הדבר מלווה לעיתים במועקה ובשאלות קיום בסיסיות. בחנו עד כמה ענייני כספים או תוכניות עתידיות הם אכן מעשיים. 

טיפ השבוע: בהשפעת הכוכבים רגשותיכם דומיננטיים ביותר כרגע ומשפיעים על המתרחש בחייכם. אתם (כריזמטיים) מושכים ומסקרנים מתמיד, ומומלץ לנצל זאת לקידום חשוב.

 

דלי

הירח המלא במזלכם (בשבת-ראשון) מביא עימו סוג מיוחד של תקשורת, הבנוי על הברקות מהירות. עם זאת, מומלץ לשים לב השבוע מפני מסגרות חונקות, דרישות ולחצים, שמגבירים עימותים. הערה לא לעניין עלולה לעלות את סף המתח שלכם ולהעמיד יחסים חשובים במבחן. 

טיפ השבוע: בשבוע כזה יוצבו סטנדרטים גבוהים, אבל לא כאלה שאי-אפשר לעמוד בהם. מה שייעשה השבוע בצורה חיובית ותוך מחשבה על העתיד הרחוק יותר יביא הישגיות. 

 

דגים

הירח המלא (בשבת-ראשון) עשוי להעיד כי רגישותכם הבריאותית תגבר. האנשים שיהיו איתכם במגע יהיו רגישים גם הם, וכל דבר קטן עלול לעורר עוינות ולייצר נוקשות וחוסר פשרות. בהמשך השבוע אתם מתחזקים בהדרגה.  

טיפ השבוע: ענייני היצירה והלב עשויים לעלות לפסגות שלא צפיתם אותן. אל תחמיצו את הפוטנציאל. קשר משמעותי ומרגש עשוי להיכנס לחייכם, אך חשוב שיהיה זמן מספיק להיכרות מקרוב ולביסוס הקשר בשל תהפוכות התקופה. 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות @

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים