חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ: 11-17 בדצמבר 2020

 

11-17.12 התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה  

 

    הורוסקופ:   11-17 בדצמבר 2020

טלה

ימים ראשון-שני עושים רושם מפולפל ודינמי. כדאי להזדרז ולממש רעיונות והזדמנויות שעומדים על הפרק. תוכלו להתחזק ולשפר את מעמדכם, תחושו יותר מאוחדים, למרות שהמצב, אצל כמה מכם, יכול גם לשקף מתח והתרחשויות פתאומיות, הדורשות תגובה מיידית. במקרה כזה מומלץ להפחית במאמץ, שכן אתם גם לא בדיוק רגועים ונוטים לפזיזות. כללית, התקופה טובה ליצירה, לעסקים ולרגשות.

 

שור

המישור הפיננסי עשוי להיות פגיע, רגיש ולא צפוי ועלול לעלות לכם ביוקר אם לא תיזהרו. רבים מביניכם מייחלים למצוא שלווה ושקט שאינם קיימים במציאות. יש לכן להימנע מלהיכנס למצבי סחרור, או למצב מתמשך של חוסר יושר וחלקלקות. קחו לכם רגעים של מנוחת הנפש, פינוקי מזון והתייחדות עם בני משפחה. יש למה לצפות: באם יש לכם תחושה של פספוס ואי שביעות רצון, מצבכם עומד להשתפר.

 

תאומים

הירח החדש בימי תחילת השבוע זוכה להיבטים מאתגרים, מצב שיוצר מתח פנימי (ומדרבן קונפליקטים ועימותים קיצוניים. המתח יוצר אנרגיה שבה האדם יכול לתרגם את הרצון שלו בפועל ולפעול במעשים. מצד שני מצב זה גם יוצר מודעות לשיא, לכן זו תקופה של סיום קשר רגשי או כלכלי שאינו מתאים ולפנות מקום למשהו מסוג חדש ושונה. גלו מתינות.

 

סרטן

יום שישי מרמז על החרפת העייפות והעצבנות שעלולות להשפיע עליכם אנרגטית. אתם עלולים להיקלע למצבים של אי נעימות בגלל מעורבות רגשית בעניינים שדורשים התייחסות רציונאלית. ייתכן גם שהאנרגיה קשורה למישהו מסביבתכם שזקוק לעזרה ולתמיכה או לחלופין, מישהו מעורר את זעמכם. חלק מהכובד והלחץ שלכם יתחיל להשתחרר בהדרגהגלו מתינות.

 

אריה

התקופה מזמנת גירויים מעניינים, ולכן מומלץ לא להחמיץ הזדמנויות, לשקול הצעות עסקיות לגופן ולהיות דרוכים מקצועית, זאת כדי לשאוף לכיוון רציני ועתידי הקשור לעתידכם. השאפתנות תסייע להוציא לפועל את הרצונות שלכם, ולאמנים וליוצרים זהו זמן של מפנה לטובה. אתם תקשורתיים ויצירתיים ותהיו עסוקי ם באירוח חברים בארץ או מחו"ל.

 

בתולה

המצב הכוכבי נוטה להקצין דברים, להביא אותם לידי התפרצות ותוך כדי לצאת מהמסגרות ומהגבולות הרגילים. הירח החדש עשוי להדגיש ז ווית מרדנית ותוקפנית, שמרו על מתינות וקור רוח. מילה טובה: ההרגשה המיוחלת תגיע לקראת השבוע הבא או לקראת סוף החודש. לאחר חודש מאומץ ביותר תוכלו להירגע וליהנות מפירות העשייה שלכם. רוצו עם הרגשות הפנימיים שלכם.

 

מאזניים

אתם נמצאים בתקופה יצירתית, פעילה ודינמית ולתקשורתיים שבכם צפויה עדנה. ימים אלה  מתאימים למשא ומתן, פגישות עסקים וניצול הפן החברתי. התקופה מומלצת לפעילות יוצרת וחברתית, אך גם רומנטית. זהירות: אתם ניידים ומשתמשים בקסם האישי שלכם כדי לקדם את עצמכם, אולם אתם גם מתעייפים בקלות ונוחים לכעוס, מה שעשוי לגרור אובדן ריכוז ושליטה.

 

עקרב

כוכב פלוטו בגדי נותן התחדשות בתחומים מרכזיים בחייכם.  התשוקה לכוח או לעוצמה הופכת להיות משמעותית. ברבים מכם קיים אפקט מצטבר של דחיפות להשיג דברים עכשיו, הרגע. צריך להיזהר ולא לעשות שטויות בהשפעת סערת הרגשות שמציפה אותנו. בקרוב תיכנסו לחודש שבו תאפשרו לעצמכם להיפתח לחוויות חדשות ולזרום עם הרגשות, אבל השבוע כדאי להיות מתונים.

 

 

קשת

מבנה שמיימי מעודד מאפשר עשייה, יוזמה והיכולת לעשות שימוש בכישרון היצירתי שלכם, וגם מעניקה לכם חשיבה מהירה וחדה. במצב כוכבים כזה כדאי להתמודד עם קשיים, כי יש סיכוי להתגבר עליהם. ירח חדש במזלכם בימים ראשון-שני מרמז כי לבני המזל שביניכם יש אאורה זוהרת ומחשמלת. מה שאתם עושים עם העוצמה הזאת תלוי רק בכם, במיוחד בכריזמטיים שביניכם.

 

גדי

לעיתים אינכם במיטבכם וקשה לכם לחזור לקצב הרצוי לכם, מה שעושה אתכם נוחים לכעוס, לפגוע או להיפגע, שמרו על קור רוח. הרצון הטוב שלכם עלול להיות מנוצל לרעה, לכן מומלץ להיזהר ממניפולציות, וכן להימנע מהנטייה לעומסים נפשיים ולפעילות יתר. למרות הכל, יהיו לכם תקופות שבהן הקסם האישי שלכם יזמן הצלחות תקשורתיות ויצירתיות וקידום פרויקטים.

 

דלי

בתוך אנרגיות לא קלות, יש לכם ימים יצירתיים ונחמדים. תרגישו שוב את טעם ההצלחה בעבודה, בזוגיות ובכל תחום חשוב אחר. עכשיו תוכלו להקדיש זמן ואנרגיה לעצמכם. תרגישו צורך לבצע שינוי מבורך בחיים, אבל כדאי שייעשה בהדרגה ותוכלו לפעול לטובת עניינים שקצת נתקעו. מפגש מקרי עשוי להוביל לתחילתו של קשר, שאת מהותו תוכלו לדעת בקרוב.

 

דגים

הקטע המקצועי מעסיק אתכם וייתכן שאתם נאלצים להתמודד עם קונפליקט שמקצין משבר אישי או מקצועי, שכן אתם חשים חוסר ביטחון וקשה לכם להתמודד עם כעס ותוקפנות שמופנים כלפיכם. התקופה מעניקה לכם חשיבה מהירה וחדה, לכן עליכם להיזהר בכל מעשיכם. אסור שהרגשות יקבעו את התנהגותכם, דווקא משום שהמעורבות הפנימית חזקה וחוסמת תגובה הגיונית.

 

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים