חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראש העין >>

לכבוד ט”ו בשבט: ראש העיר והשרה להגנת הסביבה נטעו עץ במתחם העסקים החדש

 

לכבוד ט”ו בשבט, השרה להגנת הסביבה חברת הכנסת עידית סילמן וראש העיר רמי גרינברג נטעו עץ ב-”עמק הסילקון” של פתח תקווה, בצומת רבין – ז’בוטינסקי, בסמוך למתחמי הענק של בסר, גלובל ובקרוב גם רשת ביג ומרכזים נוספים שיוקמו בתוואי של הרכבת הקלה שתחל לפעול בקרוב. 

 

מדובר באזור תעסוקה, בו פועלות חברות הייטק, לצד מרכזי בילוי ופנאי, במיקום בעל נגישות תחבורתית מהטובות במדינה. הנטיעות בוצעו במסגרת סיורי נטיעות ברשויות מקומיות נבחרות, שזכו בקול הקורא של המשרד להגנת הסביבה לטובת הצללה וקירור המרחב העירוני באמצעות עצים. העץ מסוג דולב ניטע במיוחד באזור מתפתח זה, במיקום מרכזי ובמרחב הליכתי, שיש לו זיקה לתכנית האסטרטגית שהעירייה תכין במסגרת הקול הקורא.

השרה סילמן, אשר הגיעה מלווה בצוות מקצועי, קיבלה הסבר על מגוון הפעילויות שהעירייה מקדמת בתחום איכות הסביבה והקיימות. כזכור, עיריית פתח תקווה חתומה על ברית ערים לאיכות חיים וסביבה, וכן על אמנת קלימה מד, ברית איזורית של ראשי ערים באגן הים התיכון, לטובת צמצום פליטות גזי חממה, הפחתת הזיהום ושמירה על רווחת התושבים.

ראש העיר רמי גרינברג אמר "קיימות ואיכות סביבה נמצאות בליבת העשייה של עיריית פתח תקווה והאגף לאיכות סביבה. אנו מקדמים את פיתוח הירקון כאתר טבע עירוני, פיתוח בריכת החורף הייחודית, תחבורה בת קיימא לשיפור התחבורה העירונית, מטמיעים עקרונות תיכנוניים סביבתיים מתקדמים בתכניות להתחדשות עירונית, מקדמים את תחנת הפסולת שהוקמה בשנים האחרונות ועוד. אני מודה לשרה להגנת הסביבה ולאנשי משרדה על הביקור החשוב ועל שיתוף הפעולה למען רווחת התושבים".

 

קרדיט: דוברות

 

בברכה,

שגיא פרלמוטר,

מנהל מחלקת קשרי עיתונות ופרוייקטים (לשכת הדובר)

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים