חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית - פתח תקוה >>

המלונות שאתם חייבים להכיר באילת

 

גולשים יקרים! בואו נכיר לכם את בתי המלון של אסטרל, המלונות הכי נחשבים, כשלכל אחד מהם אופי משלו

 

ברשותכם, היינו רוצים לדבר על הנושא שאותו אנחנו מכירים מקרוב והכי טוב - משפחת מלונות אסטרל באילת. על אף השם הכולל (והמחייב) המייצג אותנו כרשת מלונות באילת, לכל אחד משבעה המלונות ברשת יש ייחוד, צביון ו"אופי" משל עצמו.

מלון מלכת שבא - לטבעונים שבינינו, אבל לא רק!

מלון מלכת שבא, שנושא בגאווה רבה את תו "ויגן פרנדלי", ממוקם בלב הטיילת שוקקת החיים של אילת. עיצובו הפנימי והחיצוני, בהשראת ארמונה של מלכת שבא, מאופיין במוזאיקות מרשימות-למראה המשולבות במוטיבים עתיקים שצוירו ביד-אמן. בעבודת יד לצד מוזאיקות מרשימות. החדרים והסוויטות במקום מתאימים לחופשה זוגית רומנטית או לחופשה משפחתית של עד לשישה אנשים.

 

מלון אריאה - המלון המתאים למי שנוסע לאילת כדי באמת ליהנות מהחיים!

מלון אריאה הוא מלון שבו אין חדרים רגילים, אלא רק סוויטות. ככזה, גם סטנדרט האירוח והשירות שבו הם גבוהים מאלה המקובלים במלונות אחרים שאינם שייכים לרשת אסטרל. מגוון הסוויטות הוא רחב וביניהן, ניתן למצוא סוויטת גן הכוללת בריכה פרטית, חדרי גן שבהם ג’קוזי פרטי ומעוצב ועוד. הסוויטות גדולות ומאובזרות ומתאימות לחופשות משפחתיות של עד למשפחה עם עד לארבעה ילדים או לארבעה מבוגרים.

 

מלון אסטרל מאריס - המלון למי שמחפש חופשה הרמונית ורגועה!

מלון הבוטיק, המאופיין באווירה השקטה והרגועה שבו, ממוקם בצמוד לחוף הים ולטיילת. חדרי המלון, אף הם, מעוצבים בצבעים ובצורה המשרה שלווה על המתארחים בהם, והיחס החם והשירותי של אנשי הצוות, אף הוא, מבטיח כי תבלו את חופשתכם במלון זה ללא דאגות מיותרות ובדרך המהנה ביותר. חדרי המלון והסוויטות שלו מגיעים במבחר מגוון ויכולים לארח מזוג המגיע לחופשה רומנטית ועד למשפחה עם שלושה ילדים.

 

מלון אסטרל ויליג’ - המלון לזוגות ולמשפחות שלא באמת נהנים להתארח ב"מלון"!

יש אנשים שנהנים מאירוח ב"מלון" (על כל המשתמע מכך), בעוד אחרים יעדיפו את החופשה שלהם כשהיא דומה יותר בסגנונה לחופשה בכפר נופש. למתארחים מהסוג השני, נציע חופשה במלון אסטרל וילג’. במלון זה, כל החדרים במלון זה הם צמודי-קרקע והצמחייה המקיפה אותם יוצרת אווירה פסטורלית במיוחד. אווירה זו קוסמת, מצד אחד, לזוגות שמחפשים את החופשה הרומנטית, ומצד שני, למשפחות עם ילדים שעבורם, פועלים במלון הג’ימבורי לפעוטות ומועדון הילדים והנוער אסטרלנד.

 

מלון אסטרל פאלמה - למי שרוצה לנוח, אבל באותו הזמן, עדיין לא להתרחק ממרכז העניינים!

מלון אסטרל פאלמה ממוקם במרחק של מספר דקות הליכה מהחופים ומקניון אייס. הוא מציע למתארחים בו מגוון רחב של סוויטות וחדרים המתאימים לכל הרכב שבו תחליטו להגיע - מחדר הסטנדרט המיועד לאירוח של יחיד / זוג ועד לסוויטות המותאמות לחופשה משפחתית של זוג עם עד ארבעה ילדים. למלון פעילויות-פנאי שונות המיועדות לילדים, ביניהן - מועדון ילדים, משחקי מחשב, פעילויות יצירה מאורגנות ועוד.

 

מלון אסטרל נירוונה סוויטס

מלון סוויטות חצי פנסיון פרימיום, המתאים להרכבי מתארחים מגוונים - מזוג ועד לשישה אנשים בסוויטה. הסוויטות של מלון זה הן מבין הסוויטות הגדולות ביותר שניתן למצוא באילת. השיפוץ שעבר המלון לא מזמן, הפך אותו לאחד מהמלונות המבוקשים ביותר באזור, בין היתר, בשל מיקומו - במרחק מספר דקות הליכה מחוף הים, מהתחנה המרכזית ומקניון "מול הים".

 

מלון אסטרל נירוונה קלאב

השיפוץ שעבר מלון זה לא מכבר, הגדיל את המלון בשלוש סוויטות חדשות וגדולות, וכיום, הוא מתאים, מבחינת הרכב המתארחים בו, לאירוח של עד 5 אנשים בחדר. משפחות המתארחות בו תמצאנה לא מעט שעות הנאה לבני המשפחה הצעירים יותר, וזאת, בזכות מתקני המים המיועדים לילדים שישנם במלון. המלון ממוקם בסמוך מאד למלון אסטרל נירוונה סוויטס ושניהם מוקפים במקומות בילוי רבים, כמו מסעדות ובתי קפה, ואטרקציות דבר שפותח בפניכם, המתארחים במלון, אינספור אפשרויות לבילוי שעות הפנאי, עם הילדים ובלעדיהם.

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים