חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

קריית אונו: תכנית אב לספורט יוצאת לדרך

 

בישיבת מועצת העיר שנערכה בשבוע שעבר הוצגה בפני חברי המועצה תכנית האב לספורט. מטרתה הינה לתכנן לטווח ארוך, בן 20 שנה ולהתוות את הדרך להגדלת הפעילות הספורטיבית ומתקני הספורט העירוניים

 

בישיבת מועצת העיר שנערכה בשבוע שעבר הוצגה בפני חברי המועצה תכנית האב לספורט. מטרתה הינה לתכנן לטווח ארוך, בן 20 שנה ולהתוות את הדרך להגדלת הפעילות הספורטיבית ומתקני הספורט העירוניים, כך שיותר תושבים יעסקו במגוון תחומי ספורט עממיים והישגיים וכדי שמספרם ילך ויגדל עם השנים.

יצויין כי בקריית אונו פעילים היום כ – 1,200 תושבים בכ- 70 קבוצות העוסקות ב 16 ענפי ספורט הישגי בגילאים השונים ובעירייה מניחים כי הגדלת מספר המתקנים ועבודה על פי התכנית תאפשר הגדלה נוספת של הפעילות.

עו"ד אלונה בומגרטן, מחזיקת תיק הספורט במועצת העיר ציינה: "הנתונים מראים כי בעיר שלנו קיימת פעילות נרחבת בתחום הספורט ההישגי והעממי, הרבה יותר מאשר בערים אחרות, הגדולות  מאתנו בהרבה, הודות לצוות מקצועי ומיומן במחלקת הספורט. העירייה יוצאת לדרך חדשה על מנת להמשיך ולהיות שחקן מרכזי בהצטיינות בספורט בישראל".

(בתמונה: עו"ד אלונה בומגרטן מעניקה את תכנית האב לספורט לרא העיר ישראל גל)

 

+++++

השבוע החלו העבודות להקמת מרכז הספורט החדש שייבנה בשכונת רייספלד ליד בית הספר עלומים. המרכז יכלול אולם כדורסל ואולם התעמלות מהמתקדמים בישראל ויאפשר לקיים תחרויות ארציות ובין לאומיות בהתעמלות מכשירים, יחד עם פעילות ספורט יום יומית של ילדי בית הספר בשעות הבוקר. באולם

ישראל גל, ראש העיר קריית אונו ציין בדברי ברכתו כי ט"ו בשבט, ראש השנה לאילנות, הינו היום בו העצים מחדשים פריחתם ומציינים את הבשלת פירותיהם, הוא גם חג עבור הילדים הנהנים מנטיעות ושתילות ברחבי הארץ.

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים