חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ:  20-26 בדצמבר 2019

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר:  הורוסקופ שבועי : 20-26 בדצמבר 2019

 

טלה

שישי-שבת מומלצים להיות מוקפים באלה שאיתם אתם מרגישים נוח. הרגשתכם עשויה להשתנות עם כניסת השמש למזל גדי לקראת יום שני, שם תשהה עד ה-20 בינואר. אז יודגשו יותר ענייני קריירה ומעמד, אלה יעסיקו אתכם. גלו פתיחות ויוזמה לכוון את עצמכם לכיוון הרצוי.

טיפ השבוע: כניסת ונוס למזל דלי עשוי להעיד כי אתם זקוקים לחידוש ולעניין, והתנסויות מאתגרות.

 

שור

מעברה של השמש למזל קשת (עד ה-20 בינואר 2020) יחולל בהדרגה שינוי בזרימת האנרגיה. שמרו על אנרגיה מבוקרת. שימו לב: יכול להיות שאתם טועים ועוסקים בויכוחי סרק על נושאים המטרידים את מנוחתכם, כדאי להיות זהירים ומודעים.

טיפ השבוע: התרחקו או הימנעו ממצבי מתח הקשורים לאנשים מחוץ ומבית. הפעילו את הקסמים שלכם בענייני קריירה ומעמד.

 

תאומים

ישנה אווירה של פתיחות בצד סגירות, שכן אי אפשר להתעלם מאי השקט ומקוצר הרוח שאתם לא תמיד מצליחים להסתיר. לכן צריך להיזהר לא לעשות שטויות בגלל גחמות ולא לקלקל יחסים קרובים.

טיפ השבוע: בשל מיקומו של ונוס בבית הנסיעות בארץ ובחו"ל עד ה- 13 בחודש ינואר, יש לשער כי תיתכן תקשורת ונסיעות הקשורים למישור זה. רעננו יחסים עם חו"ל.

לשהות בחוץ ולהיפגש עם החבר’ה. דברים שהיו אצורים בכם יוצאים החוצה וכושר הביטוי שלכם

 

סרטן

בימים אלה אתם מחפשים אחר איזון פנימי ושלוות נפש עקב התחושות המכבידות שאופפות אתכם. ייתכן כי מישהו מעוניין להוציא אתכם משלוותכם או לערער את מעמדכם, במיוחד אלה שלהם יחסים טעונים עמם.

טיפ השבוע: מיקום ונוס במזל דלי עשוי להדגיש עשוי להדגיש ענייני כספים והשקעות. שימו לב בתחום הזוגי, אתם או בני הזוג עוברים שינוי, והנסיבות מכתיבות התייחסות שונה מהרגיל לתוכניות שתכננתם ובכלל זה למערכות היחסים שלכם.

 

אריה

התקופה הנוכחית טעונה ומבולבלת, מה שיוצר בכם תחושה של אי וודאות באשר לעתיד. אתם עומדים לפני חודש מאמץ ומומלץ לשמור על איזון בריאותכם ולהתמקד בענייני תזונה ובריאות. טיפ השבוע: מבחינה אנרגטית ומאוחר יותר נפשית פיזית הכוחות שלכם לא במיטבן, והרגשה זו עלולה ללוות אתכם  עד אמצע חודש ינואר לערך. הסבלנות בסופו של דבר תשתלם לכם.

 

בתולה

דברים חשובים בחיים עומדים על הפרק, וכדאי לפעול לפי תחושות הבטן שלכם. יחסים מכל סוג שהוא מחייבים גישה זהירה ודיפלומטית. הדברים תלויים בכם, ברצינותכם ובנכונותכם להשקיע. טיפ השבוע: כוכב נפטון מול מזלכם: כדאי להתפכח ולהישיר מבט אמיץ אל המציאות. קנאה ותככנות עלולים להעסיק את האנשים סביבכם. היזהרו מאנשים שנוהגים בצביעות ושימרו על דיסקרטיות.

 

מאזניים

הלך רוח מוזר וחוסר שקט תוקפים אתכם בימים אלה. אתם חולמניים מתמיד ומתקשים לפרש נכונה את המתרחש סביבכם. זהו זמן שאנשים מנסים לנצל את חוסר ערנותכם לטובתם, וזה יתבטא בכל תחום שהוא.

טיפ השבוע: ייתכן שאתם נקלעים למצבים של אי-נעימות בגלל מעורבות רגשית בעניינים שדורשים התייחסות רציונאלית. היו נגישים תקשורתית וחברתית בניסיון להשתחרר מחוסר השקט.

  

עקרב

אתם נכנסים לחודש המתמקד בכספים ובהשקעות. ייתכן שכרגע דברים לא זורמים מבחינתכם, ויש נסיגות בדברים שהיינו רוצים שיתקדמו בקצב מהיר יותר. דברים יתבררו או יתבצעו לקראת השבוע הבא.

טיפ השבוע: מבט מבטיח יותר: אתם נחושים בנוגע ליכולות שלכם. זה הזמן להתמסר לעשיית הדברים המעניינים אתכם. הצמידות של הכוכבים שמש ויופיטר בבית הנסיעות והתקשורת שלכם עשויה לפעול לטובתכם.

 

קשת

ענייני כספים והשקעות עשויים להטריד או להעסיק אתכם במהלך החודש הקרוב. זוהי תקופה של לקיחת אתגרים עתידיים, מצבכם ישתנה באמצעות שינוי בגישה, ואלה מכם שישכילו לכלכל את מעשיהם היטב - יכינו את עצמם לתנופה פיננסית עתידית, למרות כל ההוצאות הבלתי צפויות הנלוות לכך.

טיפ השבוע: הדאגנות שלכם עדיין תופסת מקום מרכזי בחייכם, אבל עם רצון חזק תוכלו לשלוט בנטייה לא רצויה זו. רבים מכם ניחנו בהופעה יפה ואסתטית. הקיפו את עצמכם באנשים מפרגנים.

 

גדי

הצמידות של הכוכבים שמש ויופיטר במזלכם עשויה להיטיב עם רבים מכם, ולהדגיש לחלק מכם ענייני חו"ל ונסיעות. עם זאת, רשמו לפניכם כי החל מ-23 בדצמבר עד ה-20 לחודש ינואר 2020,   אתם עומדים להיכנס לחודש מגוון ומלא אפשרויות.

טיפ השבוע: אתם מחפשים יותר יציבות בחיים, וייתכן שמה שנראה לכם לא רציני במבט ראשון עשוי להתפתח בהמשך למשהו משמעותי.

 

דלי

אתם צריכים להתמודד עם אחריות רבה, וחשוב שתמצאו זמן גם למנוחה ולהתרגעות שדרושות לכם עכשיו יותר מתמיד. מצב הרוח שלכם נוטה לתנודות פתאומיות, וחשוב להבין זאת ולהניח לכם בשעת הצורך.

טיפ השבוע: כוכב מרס בבית הקריירה שלכם יהיה עמוס במיוחד ועשוי להפוך את אופיו האקטיבי לתוקפני יותר. נסו לשמור על קור רוח. ראשון-שני: היו זהירים בענייני עבודה וקריירה.

 

דגים

אתם עסוקים בפרויקטים משמעותיים, והצלחה מבחינתכם פירושה חיזוק הביטחון העצמי שלכם. מצד שני, תיתכן בעיה עם אנשים בעלי סמכות שיש להם נגיעה בחייכם.

טיפ השבוע: ליוצרים ואמנים מצפה תקופה אנרגטית, מקורית ויצירתית. זהירות: כוכב נפטון במזלכם תורם לענייני יצירה, אך מבלבל בעניינים שדורשים מעשיות. זאת בשל הנטייה להתייחס לכל דבר באופן אישי, וזה בהחלט לא תורם לשיקול הדעת שלכם.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות ©

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים