חיפוש
 
לדף הבית >>     linkshakמקדמים לינקשייק תוכן שיווקי >>

סוגי צעצועים מגוונים לכלבים

 

משחק ולְעִיסָה הן התנהגויות טבעיות של כלבים. למרות שחלק מהכלבים ישחקו או ילעסו יותר מאחרים, צעצועי כלבים הם פריטים חיוניים לכל הכלבים. קיים מגוון עצום של צעצועים לכלבים

 

משחק ולְעִיסָה הן התנהגויות טבעיות של כלבים. למרות שחלק מהכלבים ישחקו או ילעסו יותר מאחרים, צעצועי כלבים הם פריטים חיוניים לכל הכלבים. קיים מגוון עצום של צעצועים לכלבים. בחירת צעצועים עבור הכלב שלך יכולה להיות חוויה מעניינת. חלק מהבעלים בסופו של דבר נתקלים בערימת צעצועים שצוברת אבק מכיוון שהצעצועים שהם בחרו פשוט לא מעניינים את הכלבים שלהם. 

איך לבחור צעצועים שהכלב שלכם באמת יאהב?

העדפת הצעצוע של הכלב תלויה בסגנון המשחק והלעיסה האישי שלו. נסה כמה סוגים שונים של צעצועים לכלב שלך כדי ללמוד איך הוא אוהב לשחק וללעוס.

אם נראה שבסופו של דבר יש לך יותר מדי צעצועים, נסה להניח כמה מהם לזמן מה, ואז הצג אותם מחדש בעתיד. הכלב שלך יחשוב שהוא חדש לגמרי.

צעצועים לכלבים עלולים להיות מסוכנים 

חשוב לזכור שכל הצעצועים עלולים להוות סיכון אם הכלב שלכם בולע חלקים מהם (או את כל הצעצוע). בנוסף, קצוות חדים או מרופטים עלולים לגרום לפציעות לכלב שלך. יש לפקח על המשחק, במיוחד עם לועסים אגרסיביים. לא משנה כמה צעצוע נראה עמיד, עדיין קיימת אפשרות שניתן ללעוס חלקים ולבלוע אותו. חשוב מאוד להשליך צעצועים פגומים.

סוגים שונים של צעצועים לכלבים

כדורים לכלבים

כדור הוא צעצוע חובה לכל כלב שאוהב לשחק ולהביא את הכדור לבעליו. קיימים מגוון סוגים, מכדור הטניס הבסיסי או כדור הגומי ועד לכדורים זוהרים בחושך ומהבהבים. כדורים רבים מכילים חריקות. לאחרים יש פתחים למלא בפינוקים.
כשאתה בוחר כדור עבור הכלב שלך, בחר כדור גדול מספיק שלא יוכל לבלוע אותו בטעות, אבל קטן מספיק כדי להחזיק בנוחות בפה. גודל כדור הטניס הבסיסי עובד מצוין עבור רוב הכלבים, אבל יש גם כדורים גדולים במיוחד לכלבים ענקיים וכדורי מיני לכלבים זעירים.
הימנע ממצב בו הכלב שלך ילעס את הכדור טניס. החומר בכדורי טניס עלול לגרום לשיניים להישחק. בנוסף, חתיכות לעוסות עלולות להוביל לחנק או לחסימה במערכת העיכול בבליעה.
צעצועי קטיפה
כלבים רבים מעריצים צעצועי קטיפה. הם ישאו אותם כמו תינוקות או יקרעו אותם כמו טרף. צעצועי כלבים ממולאים מכילים בדרך כלל חריקות וסוג כלשהו של מלית. כלבים קורעים אותם לעתים קרובות והמלית הולכת לכל מקום. נראה שכלבים רבים מנסים "להרוג" את ה"טרף" שלהם על ידי השמדתו.
תשגיח על הכלב שלך בעת משחק עם צעצועי קטיפה כדי למנוע ממנו לבלוע מלית או חלקים אחרים, מה שעלול להוביל לחסימת מערכת העיכול. צעצועי קטיפה לא יחזיקו מעמד זמן רב עם לועסים אגרסיביים, אבל עדיין יכולים להיות מהנים (עם השגחה). חברות מסוימות מייצרות צעצועי קטיפה קשוחים במיוחד עבור זמן לעיסה ארוך יותר, כמו צעצועי קונג לכלבים.
 צעצועי חבל
צעצועי חבל עשויים מחבל קלוע ולעיתים יש להם חלקי גומי או פלסטיק. ניתן להשתמש בהם להבאה, משיכה או פשוט לעיסה. כלבים רבים אוהבים צעצועי חבל, בעוד שלאחרים אין עניין.
שימו לב שכלבים רבים יכולים לגרוס צעצועי חבל בקלות ועלולים לבלוע חלקים. זה יכול להוביל לחסימה חמורה במערכת העיכול. לעולם אל תיתן לכלב שלך לשחק עם צעצועי חבל ללא השגחה. כאשר צעצוע החבל שלך מתחיל להיפרם, הגיע הזמן לזרוק אותו.
טיפ: תן לכלב שלך ללעוס צעצוע חבל פעם ביום תוך כדי השגחה כדי לעזור לשמור על ניקיון השיניים. פעולת הלעיסה של צעצוע חבל יוצרת פעולה דמויית צחצוח שיכולה להאט את הצטברות האבנית.

 צעצועים צפים
צעצועים צפים נהדרים עבור כלבים שאוהבים לשחות. בדרך כלל עשוי קצף, גומי או חומר פלסטי, קל לכלב שלך למצוא ולתפוס במים כדורים צפים, טבעות וצעצועים אחרים.
טיפ: בחרו צעצועים שנעשו במיוחד עבור המים, כך שהם לא ישקעו או יתמלאו במים. שוטפים אותם היטב לאחר השימוש ונותנים להם להתייבש כדי למנוע עובש.

צעצועים לחלוקת מזון
צעצועי כלבים לחלוקת מזון ופינוקים צריכים להיות בכל בית של כלב. הם מציעים גירוי מנטלי מהנה ומהווים דרך מצוינת לכלבים להעביר את האנרגיה שלהם. צעצועי כלבים לחלוקת מזון מגיעים בצורות ובגדלים שונים והם עשויים בדרך כלל מגומי או פלסטיק.
אולי הפופולרי ביותר מבין כל צעצועי המזון לכלבים הוא הקונג, שניתן למלא בפינוקים, מאכלים, חמאת בוטנים ומזונות אחרים. הם יכולים לספק שעות של כיף לכלב שלך.
טיפ: נסה למלא צעצוע בחמאת בוטנים או יוגורט רגיל, ואז להקפיא אותו לחטיף מרענן אך מאתגר.
צעצועים אינטראקטיביים ופאזלים לכלבים
בדומה לצעצועים לחלוקת מזון, צעצועים אינטראקטיביים ופאזלים לכלבים מעסיקים את הכלב שלך. כמה צעצועי כלבים אינטראקטיביים הם פשוט צעצועי חלוקת מזון שהוזכרו לעיל. אחרים מערבים אותך ואת הכלב שלך יחד ויכולים להיות בסיסיים כמו צעצוע משיכה.
פאזלים לכלבים נועדו לאתגר את הכלב שלך. הם מכילים תאים ומנגנונים שמסתירים מזון או פינוקים ומחייבים את הכלב שלך להבין איך להגיע לאוכל.
צעצועים ופאזלים אינטראקטיביים לכלבים הם דרך מצוינת לשמור על גירוי נפשי של הכלב שלך וללמד אותו כמה כישורים קוגניטיביים. מערכת התגמול המובנית של פאזלים באמת הופכת את הלמידה למהנה וקלה.

 קרדיט תמונות: Canva Pro

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים